Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 Sedan TFSI 330ps, 416nm by EcuProject :-)


Ponior

Rekomendowane odpowiedzi

Muszę potwierdzić. W mojej A3 też lepiej Subwoofer dawał niż w A4 B8. Nie mówiąc już o tym że w B&O nie da się dźwięku tak ustawić żeby dudniło :( Różnica mała w stosunku do niższych zestawów audio, jedynie to przy super źródle dźwięku faktycznie filharmonia lepiej brzmi. Ale trzeba dodatkowo wygłuszyć bo montaż fabryczny woła o pomstę do nieba...

Potwierdzam, w a3 subwoofer tak szalał że wewnętrzne lusterko wsteczne drżało :decayed: Jak dobrze rozkręcisz B&O przy odpowiednim umcy umcy, to subwoofer charczy i nie daje rady. Ale jakość dźwięku jest niezła i dla mnie wystarczająca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zeby uzyskac 330 KM zrobiles turbo K04 , downpipe , cooler "wiekszy" , soft tak ? co z wtryskami ? U siebie mam na razie 288 420 Nm , chce wlozyc cooler z c7 3.0tdi i hybryde ihi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IC od 3.0 na pewno jest wydajniejszy, ale lepiej coś wiekszego załozyć. Wtryski starczają spokojnie w cdnc, nie wiem jak w innych wersjach. W planach jeszcze dolot, wydech i można jeszcze troche pare ps-ów dołożyć.

Edytowane przez Ponior
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawno nic sie nie działo :-)

Skrzynia żyje i ma się dobrze :wink:.  Doszedł wydech 2.5' i nowe heble Zimmermana 356mm.   Mody wykonane ponownie w firmie Ecu Project.

2aa5c45f7ed0813bmed.jpg0a62a44a99e7ca06med.jpg

 

Edytowane przez Ponior
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IC od 3.0 na pewno jest wydajniejszy, ale lepiej coś wiekszego załozyć. Wtryski starczają spokojnie w cdnc, nie wiem jak w innych wersjach. W planach jeszcze dolot, wydech i można jeszcze troche pare ps-ów dołożyć.


Jakby co to ja przejąłem tę furę :) Jak na razie trochę głośny ;) ... orientujesz się co można zrobić, żeby go trochę wyciszyć ?
Jak wróciłem od Ciebie to myślałem, ze mi głowa pęknie ;)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem , ja brałem wersje cichą w ECuproject :-) , W trasie autem nie latałem , głównie w mieście, więc nic mi nie przeszkadzało.  Może katalizator załóż (sportowy) , powinno być ciszej.

 

ps. Zawsze możesz wrócic do serii, ale mi by było szkoda.

Edytowane przez Ponior
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, dembu19 napisał:

 


Jakby co to ja przejąłem tę furę :) Jak na razie trochę głośny ;) ... orientujesz się co można zrobić, żeby go trochę wyciszyć ?
Jak wróciłem od Ciebie to myślałem, ze mi głowa pęknie ;)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Z Quattro na ośkę zmieniłeś i to jeszcze z taką mocą ? nieźle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem , ja brałem wersje cichą w ECuproject :-) , W trasie autem nie latałem , głównie w mieście, więc nic mi nie przeszkadzało.  Może katalizator załóż (sportowy) , powinno być ciszej.
 
ps. Zawsze możesz wrócic do serii, ale mi by było szkoda.


Właśnie tez mi szkoda ... ale w trasy chcieliśmy nim polatać i jednak może to być uciążliwe ... będę myślał co zrobić ...

Żonie pokazałem tryb sport, to pierwsze co robi jak wsiada do auta to go włącza :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z Quattro na ośkę zmieniłeś i to jeszcze z taką mocą ? nieźle


Chciałem quattro ... ale był taki i mi się spodobał :)

Poza tym zawsze podobały mi się sedany ... quattro brakuje, ale da się żyć :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 20.02.2017 o 10:24, Ponior napisał:

Dawno nic sie nie działo :-)

Skrzynia żyje i ma się dobrze :wink:.  Doszedł wydech 2.5' i nowe heble Zimmermana 356mm.   Mody wykonane ponownie w firmie Ecu Project.

0a62a44a99e7ca06med.jpg

 

A powiedz, czy te filmiki które nagrywałeś z przyspieszenia to były na seryjnym wydechu ? Było chyba trochę ciszej ? Duża różnica w mocy po zainstalowaniu 2,5"?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile pamiętam to na seryjnym, jest delikatna różnica ale szału nie ma na 2,5'.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Ponior napisał:

O ile pamiętam to na seryjnym, jest delikatna różnica ale szału nie ma na 2,5'.

Hmmm ... ale w dźwięku chyba jest ? 

Myślisz, że jak chcę cicho, to zmienić to na zwykły wydech ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, komoornik napisał:

To będziesz musiał jechać przestroić auto.

Serio ? 

A co się stanie jak po prostu włożę wydech i podłączę go do downpipe ? Dalej bez katalizatora ? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli auto z turbo jest strojone pod zdecydowanie mniej restrykcyjny wydech niefabryczny, założenie teraz fabrycznego wydechu bez korekty na dłuższą metę nie przyniesie nic dobrego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Gibons napisał:

Na pewno będzie słabsze

 

Z tym jestem się w stanie pogodzić ... nie chciałbym tylko, żeby coś się przez to uszkodziło w silniku, albo turbo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz spokojnie założyć seryjny wydech, zostaw tylko DP 3' i bedzie ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz spokojnie założyć seryjny wydech, zostaw tylko DP 3' i bedzie ok.


Super :) Tak tez spróbuje zrobić :)

Dzięki Bartek.



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...