Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd P1065 Pomoc dla wszystkich z trzęsącą budą ;)


5myr3k

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie.

Z moim Audi A4 B8 2.0tdi miałem problem od grudnia 2015 do czerwca 2016

Początek problemu był mało zauważalny i mało odczuwalny, auto podskakiwało na obrotach od 800-850 pomyślałem że to wina brudy na filtrze i dodałem uszlachetniacz do paliwa, problem ustał ale po pewnym czasie powrócił i było gorzej postanowiłem udać się do Mechanika z polecenia ;) Auto spędziło u mechanika 2 tygodnie mechanik rozkładał ręce mówił że to wtryski że to czujnik paliwa że to komputer ale nie potrafił usunąć usterki, odebrałem auto szukając kolejnego mechanika do którego podjechałem zostawiłem auto i po 4h dostaję tel że auto naprawione, faktycznie wszystko było ok ale na 200km następnie problem wrócił autem trzęsło i obroty podskakiwały od 800-1000 wybrałem się kolejny raz do mechanika mówiąc że problem nadal jest, mechanik stwierdził że to Dwumasa, postanowiłem wymienić komplet dwumasę plus sprzęgło, po złożeniu auta problem nadal nie ustąpił, kolejny mechanik rozkładał ręce i polecił elektromechanika do którego się udałem poprosił o wymianę zaworu ciśnienia paliwa (0928 400 706) czujnik został wymieniony lecz beż żadnego efektu, elektromechanik pozwolił sobie zostawić auto na dłużej aby sprawdzić co i jak, dzisiaj dostałem tel że był jeszcze jeden czujnik ten na listwie plus ,,stare sterowniki''

Auto jest naprawione, może mój post komuś pomoże lub podpowie co złego dzieje się u niego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twój post jest na wagę złota.

Sam męczę się z problemem telepania budą na biegu jałowym i stąd kilka pytań:

  1. Czy trzęsienie budą objawiało się nieregularnym szarpaniem tylko na biegu jałowym? U mnie na odrobinę podwyższonych obrotach (np wypalający się DPF) problemu już nie ma i silnik chodzi bardzo gładko.
  2. Czy częstotliwość występowania tego zjawiska była losowa? U mnie potrafi kilka razy szarpnąć, a potem jest spokój na jakiś czas. Innym znowu razem zatrzymanie się na każdych światłach powoduje szarpanie i wku!@#$.
  3. Czy VCDS znajdował jakiś błąd? W tytule wątku jest jakiś wymieniony za to u mnie nic nie widać.
  4. Czy u Ciebie wskazówka obrotomierza falowała podczas szarpania?
  5. Jaki jest szacunkowy koszt naprawy w Twoim przypadku?

Dodam, że problem u mnie występuje od 1,5 roku. Jedyne wnioski do jakich doszedłem to to, że pośredni wpływ na to niepokojące zjawisko ma jakość ON, który leje. Tankując na moim sprawdzonym Shellu (V-power lub zwykłe ON) szarpanie występuje sporadycznie. Inna sprawa, że w tym okresie zawór EGR kwalifikuje się do wymiany.

Proszę o pomoc.

Na pewno nie jedna skorzysta z tego wątku bo pomimo faktu, iż problem był wielokrotnie poruszany na forum takiego rozwiązania jak ty nikt jeszcze nie zaproponował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twój post jest na wagę złota.

Sam męczę się z problemem telepania budą na biegu jałowym i stąd kilka pytań:

  1. Czy trzęsienie budą objawiało się nieregularnym szarpaniem tylko na biegu jałowym? U mnie na odrobinę podwyższonych obrotach (np wypalający się DPF) problemu już nie ma i silnik chodzi bardzo gładko.
  2. Czy częstotliwość występowania tego zjawiska była losowa? U mnie potrafi kilka razy szarpnąć, a potem jest spokój na jakiś czas. Innym znowu razem zatrzymanie się na każdych światłach powoduje szarpanie i wku!@#$.
  3. Czy VCDS znajdował jakiś błąd? W tytule wątku jest jakiś wymieniony za to u mnie nic nie widać.
  4. Czy u Ciebie wskazówka obrotomierza falowała podczas szarpania?
  5. Jaki jest szacunkowy koszt naprawy w Twoim przypadku?

Dodam, że problem u mnie występuje od 1,5 roku. Jedyne wnioski do jakich doszedłem to to, że pośredni wpływ na to niepokojące zjawisko ma jakość ON, który leje. Tankując na moim sprawdzonym Shellu (V-power lub zwykłe ON) szarpanie występuje sporadycznie. Inna sprawa, że w tym okresie zawór EGR kwalifikuje się do wymiany.

Proszę o pomoc.

Na pewno nie jedna skorzysta z tego wątku bo pomimo faktu, iż problem był wielokrotnie poruszany na forum takiego rozwiązania jak ty nikt jeszcze nie zaproponował.

1 Problem był na biegu jałowym i pierwszym biegu do przekroczenie 1000 obrotów

2 Problem na początku był mało odczuwalny, później raz był a raz go nie było aż do momentu gdy trzęsienie było naprawdę odczuwalne

3 Tak po podłączeniu VCDS wyskoczył błąd P1065, chociaż nie wiem czy od samego początku

4 Wskazówka od obrotów podskakiwała

5 Cały koszt naprawy u mnie to około 5k... natomiast myślę że gdybym od razu udał się do elektromechanika byłby to koszt około 1k

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Dla potomnych. U mnie wyskoczył błąd:

5175 - Fuel Pressure Regulation
P1065 00 [039] - Regulation Discrepancy
Winowajca to zawór regulacji ciśnienia na listwie wtryskowej.
Objawy to falujące obroty na biegu jałowym. VCDS pokazywał skoki ćiśnienia na listwie.
Nie ma co się doszukiwać w dwumasach podciśnieniach czy wadliwym paliwie po prostu trzeba wymienić zawór.
Mam nadzieje, że komuś pomoge.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Dzięki za rady, miałem ten sam problem.

Zauważyłem problem z pół roku wstecz, ale ustawało i czasami było lepiej

 Trzęsąca buda, falujące obroty (650-900), aż pięknego dnia jechałem na rezerwie i problem się nasilił. 

Myślałem, że to przez brak paliwa, ale po zatankowaniu bło jeszcze gorzej

Wymieniłem zawór ćiśnienia paliwa 057 130 764H

Na wszelki wypadek także filtr paliwa i wlałem dodatek do paliwa "Liqui moly" i autko śmiga bez problemu

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Opisze ten problem i rozwiązanie:

Wymieniałem olej i filtry, po wymianie filtrów mechanik powinien programem wstępnie odpowietrzyć układ trwa to ok. 1 min, ale nie zrobil tego zrobil w ten sposob ze nacisnąl kluczyk i samochod po kilku kręceniach odpalił w wyniku czego poszło powietrze na listwę wtryskowa i padł czujnik regulacji ciśnienia paliwa ten bliżej kabiny 057 130 764 H, po podłaczeniu kompa wyskakuje błąd 5175 - regulator ciśnienia paliwa/ objawy obroty na biegu jałowym skaczą, po 2,500 tys. obrotów podczas jazdy przyspieszenie moc ok/ co pomogło:

- wymiana czujnika na nowy oryginał w serwisie 1400 zł, w motoryzacyjnym 500 zł./ połaszczyłem się wcześniej kupując używke z aledrogo nie polecam czójnik działał godzine potem to samo/!!!!

- kilkarkrotne podlącznie pod komputer i odpowietrzanie

- zrobienie kilku kilometrów na nowym czujniku zgaszenie silnika i tak aż do ustąpienia objawów / zaznaczam zę na nowym czujniku obroty na poczatku też falowały - po tym zabiegu co napisałem wcześniej objawy ustąpiły i jest ok.

- słyszałem też że czasami dodatkowo trzeba wymienić na filtr z aso / podobno ma właściwą przepustowość - info od mechanika z aso audi/ - u mnie pomogło bez wymiany na filtr orginał ja mam knechta mówią ze manna lepsze

 

mam nadzieje ze pomogłem u mnie trwało to tydzień az w końcu jest ok!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Może komuś się przyda.

Ale u mnie też był telepanie budą na biegu jałowym i wymiana zaworu regulacyjnego na szynie okazała się powodem.

Numer zaworu 057 130 764 H.

Przyczyną podobnie jak wyżej była bezrozumna wymiana filtra paliwa bez odpowietrzania, która zrobiłem po zapewnieniach kolegi, że odpowietrzę układ kilka razy włączając zapłon.

Dodatkową usterką oprócz telepotania budą na biegu jałowym było szarpanie przy przyspieszaniu, ale praktycznie tylko na zimnym np zaraz po odpaleniu auta po nocy.

Ten objaw tez ustąpił po wymianie zaworka regulacyjnego.

Widocznym objawem było nietrzymanie 250Bar na listwie CR na biegu jałowym w trakcie telepotania, ale zanim do tego doszedłem to zdążyłem EGR przewertować i wtryskiwacze sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie,

nasze A4 B8 2.0 TDI również to dopadło.

Pewnego bardzo zimnego ranka auto po odpaleniu zaczelo dziwnie podskakiwac i chodzic nierowno. W czasie jazdy byly odczuwane drgania, podczas wchodzenia na wyzsze obroty bylo lepiej.

Po podlaczeniu auta pod komputer ujrzelismy blad:

 

1 Fault Found:

5175 - Fuel Pressure Regulation

          P1065 00 [101] - Regulation Discrepancy

 

zamowilismy regulator cisnienia paliwa o numerze: 057130764H (Bosch: 0281006002).

Jak koledzy wyzej pisali, wymiana od razu nie pomogla, potrzebowalismy odpalic auto kilka razy, mechnik zrobil jeszcze adaptacje, nie wiem czy to cos moglo polepszyc sytuacje.

Auto smiga jak dawniej i odpala na mrozie bez zadnych drgan.

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. U mnie budą nie trzęsie ale jest bląd 1065 i śmierdzi paliwem w garażu, zajrzałem pod maskę ipaliwo kapie na łączeniu wtrysku z przewodem powrotu paliwa. Dopiero to dziś zobaczyłem wiec pewnie wymiana przewodu pomoże 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie. Skoro na wężyku powrotnym przy w trysku się rozszczelniło, to oznacza to, że ciśnienie na powrocie jest ewentualnie za wysokie. W normalnych warunkach tam prawie w ogóle nie ma ciśnienia. Być może ten wtryskiwacz jest uwalony i daje wysokie ciśnienie na powrót. Szarpanie jest także jednym z objawów uwalonych wtrysków. Innym powodem może być zatkany gdzieś powrót, co prowadzi po pewnym czyasie do wzrostu ciśnienia. W takim przypadku raczej zeskoczył by wężyk powrotu przy wtryskach, ponieważ ciśnienie było by za wysokie. 

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, wymieniłem ten przewód i jest już dobrze nic nie cieknie i błędu 1065 nie ma. Pozdrawiam

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...