Skocz do zawartości
IGNOROWANY

zmiana z 288 na 312?


mortek1986

Rekomendowane odpowiedzi

napewno jarzma i tarcze i klocki .nie jestem pewien ale zaciski chyba zostają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaciski są na 100% te same :wink:, potrzebujesz tylko same jarzma. Oczywiście najlepiej się opłaca gdy zmieniasz tarcze i klocki. Klocki są te same co w 288 tylko tarcza 312mm. Na jarzmie pod tarcze 312mm obok takiego rombu jest wybity numer 451.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dziekuje za info, poszukam jarzm, tarcze juz a i klocki

kolega z ns/?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak jest ze zwrotnicą i piastą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwrotnica pisata zostaje ta co masz tylko jarzmo do zmiany i tarcza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jutro wymiana nowe tarcze i klocki oczywiscie 312, porobie foty

wszystko pasowało;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam podepne się pod temat ostatnio też wrzuciłem do swojej B5 312 i jest naprawdę dobrze i wyczuwalna różnią w hamowaniu mimo że niektórzy pisali że różnicy nie ma . może kiedy spotkamy się na jaką dyskusje w niedzielę bo też jestem z okolic NS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego czytają po forum większość pisze że różnicy brak a ja stwierdzam że jest duża hamulec zrobić się czulszy i wyższy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różnica jest ale dopiero 320 w zwyż robi robotę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może wasze odczucie różnicy w hamowaniu wynika po prostu z wymiany tarczy na nową. Sam ostatnio wymieniałem tarcze 288 na nowe i jest też ogromna różnica między zużytymi zjechanymi tarczami a nowymi ;)

Edytowane przez Krzysiek6623
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem nowe 288 i załozyłem 312 tej samej firmy , jest duzo lepiej,,,,, na rolkach wieksza siła chamowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też jestem zadowolony ze swapu na 312mm, koszty nie zabijają a zawsze to lepiej hamuje niż 288 seryjne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...