Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak mocy do 2200 obrotów


a4b5rs4

Rekomendowane odpowiedzi

witam

Mam podbony problem więc nie będę dublował tematów

Sprawa dotyczy avg

Od pewnego czasu (raczej kilku dni) zauważyłem że samochód dopiero dostaje kopa powyzej 2000 obr/min, wcześniej ciągnął już od 1500

Jest to bardziej odczuwalne jak wcisnę pedał do końca niż umiarkowanie naciskam oraz bardziej czuć na 2 i 3 niż 4 i5. Na 4 i 5 jaby lepiej ciągnął od dołu.

Jednak czasami sie trafi że ciągnie już od dołu.

Przy turbinie nic nie było robione odkąd jest w moich rękach czyli od prawie 100 000km.

Wężyk co idzie to gruszki szczelny i jak go zdejme z drugie strony i zaciągne powietrze to sztanga coś sie rusza choć nie wiem czy tak powinno być.

Logów aktualnie nie mam jak zrobić.

Czy wskazuje to na coś lub można sprawdzić co jest winne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie masz ktorys z ewzykow nieszczelny. Kup z 2m i sciagaj po jednym, dotnij wymiar i wymienic nie zaszkodzi a przynajmniej beda nowsze i mniej prawdopodobne ze peknie lub sie przetrze w najblizszym czasie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wężyki mam nowe tuningowe silikonowe wiec odpada

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

Mam podbony problem więc nie będę dublował tematów

Sprawa dotyczy avg

Od pewnego czasu (raczej kilku dni) zauważyłem że samochód dopiero dostaje kopa powyzej 2000 obr/min, wcześniej ciągnął już od 1500

Jest to bardziej odczuwalne jak wcisnę pedał do końca niż umiarkowanie naciskam oraz bardziej czuć na 2 i 3 niż 4 i5. Na 4 i 5 jaby lepiej ciągnął od dołu.

Jednak czasami sie trafi że ciągnie już od dołu.

Przy turbinie nic nie było robione odkąd jest w moich rękach czyli od prawie 100 000km.

Wężyk co idzie to gruszki szczelny i jak go zdejme z drugie strony i zaciągne powietrze to sztanga coś sie rusza choć nie wiem czy tak powinno być.

Logów aktualnie nie mam jak zrobić.

Czy wskazuje to na coś lub można sprawdzić co jest winne?

Miałem u siebie dokładnie to samo. Winna była turbina i N75.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbine wyczysci każdy choć troche ogarnięty mechanik.

A N75 można samemu zregenerować.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj już coraz czściej sie zdarza że nie załącza sie turbin wcale

czsami sie załaczy na 3 biegu powyżej 3000 obr/min to tedy już chwile dziła na 4 i 5.

Jeszcze mam pytani.

Czy jechac do mechanka zeby czyścił turbine czy jednak oddał o regeneracji już i będzie z głowy??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz kabel? Z logów wyszłoby czy to problem z podciśnieniem, n75, dolotem czy zapieczoną geometrią.

Jeśli nie masz kabla to sprawdź układ podciśnienia, dolot a potem dopiero wziąć pod uwagę n75 lub stojącą geometrię.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie podpiąłem polskiego vaga i pokazuje błędy :

17564 Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym - zwarcie do masy/przerwa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17964 Ciśnienie doładowania - nie osiągnięta granica regulacji
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
które po skasowaniu odrazu sie pojawiają mimo nie zapalonego silnika
Czy na coś to wskazuje?
aha
logów nie mam jak zrobić bo nie mam takiego programu i jakoś nie poradziłem sobie z zainstalowaniem go na vin 7
jutro podjade do mechanika ale on raczej logow tez nie robi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na forum masz opis instalacji VAG-COM / VCDS, zainstaluj i zrób logi - zaoszczędzisz tym sposobem pieniądze na pewno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już nie raz próbowałem i co albo z kompem albo kablem jest nie tak

Choć polski vag mi działa ale tam to tylko bledy da sie odczytać


samochód zostawiłem u mechanika

przy mnie sprawdził na zapalonym czy sztanga działa przy turbinie i ponoć działa

zdjął wężyk co idzie do gruszki i stwierdził że za małe jest podciśnienie i moży być gdzieś nieszczelność.

Ma dzisiaj szukać i postarać sie zrobić na jutro.

Dam znać co to bylo jak zrobi


problem rozwiązany

winny był n75

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...