Skocz do zawartości
IGNOROWANY

ceramizer prawdy i mity


sławek85

Rekomendowane odpowiedzi

hmm efekt chyba żaden stosowałem w dwóch poprzednich autach jeżeli chodzi o pobór oleju efekt żaden lub znikomy. Patrząc na to jak zobrazowali jego działanie to może i wygładzi tłok ale zapewne i zapiecze pierścienie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli jednym słowem to lipa .Mój kolega wlał to do swojego 1.8 a4b5 zobaczymy jaki u niego będzie efekt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też się kiedyś zastanawiałem nad wlaniem ceramizera do swojego silnika, słyszałem opinie że nie ma różnicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wlałem do swojego silnia dwa opakowania ceramizera, bo miałem nadzieję na "uzdrowienie" stukającego popychacza. Niestety nic to nie pomogło - jak stukał tak stuka.

Skutkiem ubocznym ceramizera był spadek zużycia oleju, żeby nie było zbyt pięknie tylko przez jakieś 10 tys. km. Czy poprawiła się kompresja - nie wiem, nie sprawdzałem.

Ogólnie nie zauważyłem żadnej różnicy w pracy silnika.

Edytowane przez lmarrio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm ciekawe powiem że po tym filmiku znowu zaczynam myśleć o zalaniu do mojego autka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://liquimoly.pl/produkty/dodatki/dodatki-do-oleju/cera-tec-3721-detail

Do mnie już jadą dwie buteleczki :wink:

Wyszedłem z założenia, że skoro w silniku chlupie już oliwa Liqui Moly (wcześniej zrobiłem płukankę ich specyfikiem) to ichni ceramizer będzie z nim najbardziej kompatybilny, nawet jeśli starcza "tylko" na 50tys.km (na internetach znaleźć można produkty które rzekomo zapewniają ochronę do 100tys.km, polski Ceramizer, biorący udział w powyższym teście, daje ochronę na co najmniej 70tys.km).

Kusił mnie też ten specyfik:

http://archoil.pl/wp-content/uploads/2015/12/AR9300-PL.pdf

ale jest pieruńsko drogi, ponad 200zł za butelkę 100ml. A trzeba kupić dwie bo jedna starcza tylko na 5l oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawi mnie aby jedno czy łysy nie dostał czasem $$ od ceramizera za taki test który ma wyjść pozytywnie bo bądź co bądź ma ładną oglądalność

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czekamy aż ktoś z was przetestuje na swoim aucie i wypowie się . Przed zalaniem ceramizera przydało by się zmierzyć ciśnienie na cylindrach i w silniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawi mnie aby jedno czy łysy nie dostał czasem $$ od ceramizera za taki test który ma wyjść pozytywnie bo bądź co bądź ma ładną oglądalność

Michu od ceramizera nic nie dostał. Chłopaki zrobili test głównie z ciekawości czy ten środek cokolwiek daje, nie dla profitów od producenta.

Edytowane przez majkel_majki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Testu kompresji nie zrobię, bo nie mam manometru ani nie znam kogoś kto zrobiłby mi to za paczkę fajek. Poza tym miałem kiedyś ją mierzoną i była w normie, na wszystkich cylindrach wynik był praktycznie taki sam, więc po prostu popatrzę w VCDS-ie o ile procent spadnie Engine Load na wolnych obrotach. Obecnie mam coś ok. 16% po rozgrzaniu oleju do 100st.C

Może uda mi się też zrobić test spalania w jednostajnej jeździe na tempomacie.

Skoro warstwa ceramiczna zmniejsza tarcie, to obciążenie (opór) własny silnika będzie mniejszy i niższe powinno być spalanie :mysli:

Edytowane przez BeyerBrown
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedawno wlałem do B6 1.8T, czekam na efekty.

Od 30kkm używam w Hondzie Transalp (3 wymiany oleju, po 2 ceramizery). Silnik przejechał 1500km z gazem na 90% przy obrotach wynoszących 80% maksymalnych i poziomem oleju znacząco poniżej minimum - ino ostała się ostatnia kropla na bagnecie a minimum jest centymetr wyżej. Jakoś miesiąc później miałem awarię gaźnika i zrobiłem 300km z mieszaniną ~4L oleju i ~1.5L benzyny przez pola i lasy. Silnik przeżył.

Miałem wcześniej w Hyundaiu Coupe 2.0/150- pobór oleju zmalał (wcześniej brał ~0.3L/100km) prawie do zera.

Znajomego Toyota Land Cruiser 4.2TD - 3 wymiany oleju, parędzieści tysięcy kilometrów. 6k km po wymianie bagnet wciąż czysty.

Nissan Patrol 2.8TD przestał się przegrzewać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest ciekawa pozycja liqui moly, niedostępna w oficjalnym obrocie w PL http://allegro.pl/liqui-moly-detox-clean-motor-protect-modyfikator-i5771144211.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj dojechała paczka z flakonami Cera Tec... muszę jakoś odessać ok. 0,5l oleju, bo na bagnecie mam max. poziom... :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za miesiac powiem wam czy jest jakakolwiek roznica na zdrowym BLB z 220 tkm i raczej zdrowym Citroenie C3 1.4hdi 8v z 320 tkm.

Lany bedzie Ceratec Liqui Moly

Edytowane przez mravel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i jaki ceramizer stosujecie w swoich silnikach. chodzi mi o markę

Ceramizer marki Ceramizer firmy Ceramizer ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie ceramizer .usmialem sie jak to ogladalem

Wysłane z mojego C2105 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...