Gentleman 0 Opublikowano 29 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2016 (edytowane) Witam, gdzie szukac przyczyny czarnego dymku przy przyspieszaniu ? Oleju dolewam na jakies 15k km 300-500ml. Jak przegonie autko to jest spokoj,ale na chwile. Przy odpalaniu tez czarnym dymkiem walnie. Obroty w normie, nic nie trzesie, nie faluje, wtryski w normie. Potrafi szarpnac przy odpiszczaniu i doawaniu gazu, ale spodradycznie, wiec podejrzewam czesciowo EGR, ale moze nie tylko on? Oraz co dziwne, przy ruchu na biegu wstecznym mozna zaobserwowac tego dymu stosunkowo duzo... Edytowane 29 Czerwca 2016 przez Gentleman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 (edytowane) wstaw blaszke przy EGRze i testuj...jeśli masz Dpf to blaszka by musiała być z otworem fi 8mm... Edytowane 1 Lipca 2016 przez SotoM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 Jak mu dymi na czarno to cegiełki już na pewno na pokładzie nie ma Na początek na próbę bym zaślepił całkiem EGR i zobaczył czy dymi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gentleman 0 Opublikowano 1 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 DPFa dawno nie ma to fakt. Sprawdze w najblizszym czasie EGR i dam znac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S2PABLO 0 Opublikowano 15 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 Jak u Ciebie wygląda rozwiązanie probemu? U siebie mam od niedana podobny objaw, w aucie brak DPF-u i przy przśpieszaniu lubi sie mu odbić na siwo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gac3k 20 Opublikowano 27 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2016 Ja mam przy pierwszej przygazówce, później spokój. Chyba DPF? 200k nalatane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 27 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2016 EGR do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gac3k 20 Opublikowano 27 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2016 EGR do wymiany Dziękuję za info. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 27 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2016 najpierw go zaślep i trochę pojeźdź. później wymieniaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gac3k 20 Opublikowano 27 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2016 najpierw go zaślep i trochę pojeźdź. później wymieniaj. Wpierw muszę wpaść do ECU Projekt, sprawdzą mi czy trzeba korektę programu. Obstawiam że tak bo mam silnik 170km i turbo od 140km z tego co mi sprzedawca auta powiedział. Pewnie za dużo leje paliwa na niskich obrotach. Egr postaram się wyczyścić na dobry początek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gentleman 0 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Nie mialem mozliwosci jeszcze sie za temat zabrac, a teraz znajomy jest niedyspozycyjny, w zwiazku z tym, jest jakas osoba we Wroclawiu ktora podejala by sie tematu sprawdzenia/ zaslepienia EGRa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 najpierw go zaślep i trochę pojeźdź. później wymieniaj. Wpierw muszę wpaść do ECU Projekt, sprawdzą mi czy trzeba korektę programu. Obstawiam że tak bo mam silnik 170km i turbo od 140km z tego co mi sprzedawca auta powiedział. Pewnie za dużo leje paliwa na niskich obrotach. Egr postaram się wyczyścić na dobry początek. paliwa leje tyle ile nadmucha powietrza, chyba ze ktos juz grzebal w sofcie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gac3k 20 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 najpierw go zaślep i trochę pojeźdź. później wymieniaj. Wpierw muszę wpaść do ECU Projekt, sprawdzą mi czy trzeba korektę programu. Obstawiam że tak bo mam silnik 170km i turbo od 140km z tego co mi sprzedawca auta powiedział. Pewnie za dużo leje paliwa na niskich obrotach. Egr postaram się wyczyścić na dobry początek. paliwa leje tyle ile nadmucha powietrza, chyba ze ktos juz grzebal w sofcie... Możliwe, właśnie zacznę od wymiany filtra paliwa, oleju, filtra oleju, płynu wspomagania bo trochę słychać serwo. Po tym porobię logi statyczne i dynamiczne i będę myślał dalej. Jak coś to się kupi i EGR i przepływkę i turbo i będzie gudi. Czekam za płynami z alledrogo i zabieram się za autko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacol210 0 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Hmm.... A nie lepiej zamiast wymiany egr podjechać do tunera i wyłączyć programowo obsługę egr w ECU? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się