CreShu 0 Opublikowano 1 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 Witam. Tak jak w temacie pacjent a4 b5 1.8t aeb. Auto normalnie jedzie bd ładnie lecz po załączeniu klimatyzacji dostaje baaardzo duże obciążenie jakby ktoś jej ze 30koni odjął. Klima świeżo nabita odgrzybiona wszystko ok tylko ten spadek mocy. Jakieś pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grztom 0 Opublikowano 2 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 Klima zawsze robi obciążenie tego nie unikniesz, pytanie tylko czy to obciazenie jest w normie czy cos jest nie tak, najlepiej porównaj z kims. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CreShu 0 Opublikowano 3 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2016 Wlasnie obciążenie jest nie takie jak trzeba.. porównywałem..w innej a4 jest lekki spadek mocy a tutaj naprawde ogromny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek13001 0 Opublikowano 3 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2016 Kompresor już się pewnie zaciera. Miałem tak kiedyś w Fordzie Scorpio żeby coś wyprzedzić musiałem wyłączać klime . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CreShu 0 Opublikowano 10 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 Ale jak sie zaciera to dobrze bedzie chlodzic? Schładza do 8oC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pksmlody 30 Opublikowano 10 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 (edytowane) Chłodzić powinno normalnie, póki się nie zdu...y Nie wyje? Nie wydaje dziwnych odgłosów? Spadek mocy normalny w takiej sytuacji... Musiałbyś zobaczyć co działo się z Grand Sceniciem rodziców jak cała sprężarka padała... :facepalm: Edytowane 10 Lipca 2016 przez pksmlody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujekmaciej 0 Opublikowano 10 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 spadek mocy będzie i wzrost spalania może rzeczywiście łożysko klimy się powoli kończy i daje większy opór. Możesz podłączyć vaga i sprawdzić obciążenie silnika na jałowym z klimą i bez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CreShu 0 Opublikowano 11 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 jest spadek mocy zbyt duzy. Nic nie wyje nic nie chuczy cichutko normalnie pracuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujekmaciej 0 Opublikowano 13 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2016 łożysko nie musi wyć, by wytwarzać większy opór.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CreShu 0 Opublikowano 17 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2016 Problem ustąpił po wymianie sondy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek13001 0 Opublikowano 17 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2016 Problem ustąpił po wymianie sondy Jakiej sondy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CreShu 0 Opublikowano 24 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2016 Sonda lambda;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat994 0 Opublikowano 31 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 Koledzy co ma sonda lambda do tego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się