Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z sprezynami po wymianie


xBladex

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy brat mój ma mały problem z sprezynami po wymianie na nowe.. Postaram się opisać problem jak najlepiej. A więc :

Przed wymianą auto stało bardzo nisko jak na ori zawieszeniu. (moim zdaniem było założone 1BV lub 1BE) na wlepce jest 1BA i po vinie wychodzi ze też.. Wiec zamówił właśnie takie jak po VIN. dziś odebrał auto od mechanika i auto stoi jak koza.. Wcześniej ledwo między oponę a błotnik wchodziły 3palce a teraz cała pięść.. Dodaje foty starych sprężyn

a2e415f0fa112982991864b99c88c4d8.jpg

9f4ff6c4e9e12fb98cd1a83c303e0ddd.jpg

Chciałem dobrać po kolorach kropek na schemacie, ale takich nie widzę.. Bardzo proszę o pomoc, bo na auto nie da się patrzeć.. Pacjent to A4B6 sedan 1.9 TDI oska.

Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 1BA u mnie tez wchodziła cala pięść także chyba to tak będzie wyglądać +- może trochę opadnie jak się ułoży.

Wysłane z mojego Lenovo TAB S8-50L przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie w tym problem ze przed wymianą wchodziły 3 palce między oponę a błotnik.. Przy kole 17 cali.. Moim zdaniem nie możliwe że było tam wcześniej 1BA.

Zapomniałem dodać że chodzi o sprężyny tylko na przodzie.. Przy kole 17 " dziura między blotnikiem a oponą jest większa niż w b5 na kole 15 cali..

Postaram się w najbliższym czasie dodać foto jak auto wygląda po i przed wymianą sprężyn.

Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez xBladex
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba było kupić eibachy i miał być idealnie.

1ba to seri i bedzie tak wygladac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem że 1BA to seria, lecz to napewno nie były sprężyny od 1BA, bo wątpię żeby na takim zawieszeniu i przy kole 17 " dziura między blotnikiem a oponą była tak ze ledwo palce się mieściły.

Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprężyna na pierwszej fotce wygląda na ułamaną - jeśli tak jest w rzeczywistości, to nic dziwnego, że fura siedziała niżej.

Widzę też talerzyk od B5 ? - zmieniał same springi czy amory też ?


Przy kole 17 " dziura między blotnikiem a oponą jest większa niż w b5 na kole 15 cali..

Co ma "dziura" do rozmiaru felgi ? - średnica koła jest taka sama (a przynajmniej powinna być) - niezależnie czy 15" czy 19" - to są co najwyżej jakieś milimetrowe różnice...

Trzecia sprawa - może niedowidzę, ale na tych fotach są jakby dwie różne sprężyny... - wczytaj się uważnie w tabelki kategorii wagowych i napewno znajdziesz to czego szukasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jedna była złamana i dobrze widzisz jedna inna a druga inna.. Zmienił tylko sprężyny.. Auto od kąd kupił miało je założone.

Sprężyny porownalismy u mechanika.

Ok na weendzie zerkne w te klasy wagowe.

b337e843755f5b3b19119ed525a76db5.jpg

Tak auto stało przed wymianą sprężyn

Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez xBladex
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedna sprężyna różowy,pomarańczowy,pomarańczowy-jest z b7 1ba/1br z tabeli.

Natomiast tamta biały, pomarańczowy pomarańczowy pomarańczowy moim zdaniem.to Pochodzi z A4 b5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...