Spoty Przemyśl
6 6

    317 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Potwierdzam :-D chyba trzeba do kazdego z osobna napisac :-D

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    1 minutę temu, ziomek435 napisał:

    nie każdy siedzi tutaj na a4 jak by była jakaś grupa szybciej by się ugadał : ) 

    Sylwek a kiedy Tobie pasuje? Piatek, sobota czy niedziela.  Mowie o przyszlym tygodniu 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    9 minut temu, Czaki89 napisał:

    i co zamilkla ekipa :) Mialy byc spoty..audic na miescie jak mrówek a zebrac sie nikt nie moze.

    Kamilos to samo pytanie. Kiedy Ci pasuje piatek, sobota czy niedziela za tydzien 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Zaraz napisze jeszcze do Daniela 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Po to jest forum zeby tu czytac info na temat spotkan. A jak cos to instalujcie taptalka i info bd odrazu po wlaczeniu neta w telefonie..:D Nie pamietam grafiku ale sobota raczej byla ok.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    sobota niedziela wolne : ) ale bardziej pasuje niedziela pod wieczór ale nie tylko ja decyduje : ) mogę napisać do paru osób na fb czy by wpadli. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja w piatek nocka i w niedziele nocka. :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja piatek mam wolny. Sobota dzien. Niedziela noc.

    Wiec wychodzi na to ze niedziela:-) tylko o ktorej godzine i gdzie?:-) ja mam nocke dopiero na 21:00. Kamil a Ty na ktora?

    Sylwek jak juz ustalimy co i jak to pisz do chlopakow na fb zawsze bedzie Nas wiecej:-) 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Zeby bylo Nas wiecej to Moja zonka bedzie swoim a3:-) i Jej tez pasuje w niedziele bo ma wolne, bo w sobote ma dzien. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    17 godzin temu, Czaki89 napisał:

    Ja w piatek nocka i w niedziele nocka. :)

    Robimy w niedziele spot na kopcu. Na ktora masz nocke? Zeby ustalic godzine. Ja dopiero na 21 wiec godzina mi obojetna 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja mam na 17.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ok. Napisałem do chłopaków czy lepiej 14:00 czy 15:00 im pasuje zlocik na Kopcu:D

    Żebyś się do roboty wyrobił:D

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    ja raczej odpadam w niedziele.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    No co Ty, nie dasz rady na chwilke. Godzine ustawimy pod Ciebie, może być wcześniej :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Cześć.Panowie jakby ktoś chciał, to będę miał trochę gratów po przekładce na quattro.Może ktoś z miejscowych chłopaków będzie coś potrzebował, bo jak porobię zdjęcia to części polecą do działu ogłoszeń. Gracisze z audi a4 b6 1.8T sedan  z 2004 r.

    1. Kompletna pompa paliwa vdo 8E0 919 051 z prawie nowym filtrem paliwa Man WK 720/6, który był założony pod koniec marca 2017 r. Przy odbiorze osobistym w gratisie cały bak z wszystkimi wężykami.

    2. Układ wydechowy na dwa wydechy końcowe z osłonami termicznymi.

    3. Tylne kompletne zawieszenie z ośki, które zostało wymontowane z mojego samochodu przy przekładce.  Zawiecha 1BV.

    4.Drugie zawieszenie tylne, które zostało wypiaskowane i pomalowane proszkowo na czarny kolor.Miało iść do mnie, ale  zdecydowałem się na quattro.Zawiecha 1BV.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Siemka :-) ja byl bym chetny na caly uklad wydechowy z oslonami :-) bo to kolejny mod jaki chce zrobic :-) bedziesz na zlocie w niedziele o 16 na kopcu? 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    To widzimy się Panowie w niedziele o 16:00 na kopcu :) rano wstaje i musze umyć auto i żonie też :D aktywna piana i mycie, osuszanie a potem Quick Detailer :naughty:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    w niedziele popoludniu zapowiadaja burze..zeby was tam nie potelepalo na kopcu :D

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Żebyś nie wykrakał:lol: ja rano wstaje i jadę na myjkę auta ogarnąć, potem obiadek u teściowej :D i na zlot :D

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    no i bylem sam na zlocie :-D 15 min czekalem i nic:-D 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ale fotke zrobilem :-D jutro umieszcze :-D 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Resize of DSC_0065.JPG

    Mówiłem że będzie fotka, no i jest :D

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Długo tam stałeś? Przejeżdżałem tamtędy ok 18 w Nd. Kolor jak Twój RP 60... 1.8T Szkoda, że nic nie wiedziałem o "zlocie" :decayed:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Godzinę temu, Danny' napisał:

    Długo tam stałeś? Przejeżdżałem tamtędy ok 18 w Nd. Kolor jak Twój RP 60... 1.8T Szkoda, że nic nie wiedziałem o "zlocie" :decayed:

    Bylem tylko 15min, nikt nie przyjechal wiec pojechalem.  Ale chlopaki mieli sprawy do zalatwienia i nie mogli przyjechac wiec luz:-) sledz co tydzien ten dzial spoty Przemysl, bo szykuje sie kolejny w czerwcu wiec zapraszamy :-) 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Spoko, mam nadzieje, ze tym razem bedzie lepsza frekwencja :P

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Oj przydało by się ją zglebić :D

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Mam nadzieje że czerwiec - lipiec uda się odpalić zawieszenie AP 40/30 :D

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Też mam nadzieje że się tak zgadamy że wszyscy będą :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    pezet jakie masz tu zawieszenie ? 

    ja mam 1bv i niżej nie chce : ) 

    i czaki jakie Ty miałeś zawieszenie ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    54 minuty temu, ziomek435 napisał:

    pezet jakie masz tu zawieszenie ? 

    ja mam 1bv i niżej nie chce : ) 

    i czaki jakie Ty miałeś zawieszenie ?

    Ja mam 1BA przod 11klasa wagowa, tyl 10. Wiec wysoko stoji.  Czaki mial zawieszenie AP -40mm przod i -30mm tyl. I wlasnie takie mam w piwnicy i czeka na montaz, brak mi tylko amorow tyl a to koszt 600zl. Może uda mi sie kupic czerwiec / lipiec 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    6 6

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy