Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B6 1.6] Przygasanie w momencie zejścia z obrotów


Drzeq

Rekomendowane odpowiedzi

No spoko, najwaźniejsze, że cztery pierścienie na grillu trzymają się wciąż na ori mocowaniach... sznurków pod maską nikt nie widzi:hi:

Edytowane przez BeyerBrown
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, BeyerBrown napisał:

No spoko, najwaźniejsze, że cztery pierścienie na grillu trzymają się wciąż na ori mocowaniach... sznurków pod maską nikt nie widzi:hi:

Akurat  trzymają się na kropelkę. Widzę że masz na wszystko ripostę.

Edytowane przez wielkiszu666
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już nic nie mówię... po prostu takie naprawy to nie moja bajka. Bezawaryjności życzę :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja tez nie. Borykałem sie z tym problemem juz dluzyszy czas. I juz tyle rzeczy za namowa fachowcow wymienilem na nowe nie potrzebnie ze mam dosc. Dlatego szkoda mi wywalic nastepne 4 stowy jezeli to nie bedzie to. A jak jest mozliwosc zeby to sprawdzic i przetwstowac to dlaczego nie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

mam takie same objawy

rozwiązał ktoś ten problem??

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, romszy1 napisał:

Witam

 

mam takie same objawy

rozwiązał ktoś ten problem??

 

pozdrawiam

Boli Cię jak przejdziesz kilka postów wyżej i przeczytasz co kolega zrobił, że mu znikł problem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.10.2016 o 19:17, Bananuska napisał:

Witam, ja póki co się uporałem z tym problemem, na benzynie nie występuje w ogóle, na gazie minimalnie obroty spadają. Niestety ludzie z tego forum nie są nad zbyt pomocni. Napisz PW to ci podpowiem co to może być.

czy mozesz napisac co to moze byc [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, mój problem z przygasaniem silnika przy schodzeniu z obrotów udało mi się naprawić chociaż nie w 100%. Pomogło i to w znacznym stopniu zaślepienie EGR. Ale i tak coś jeszcze jest do zrobienia ponieważ jeszcze zdarza się że silnik za nisko schodzi i lekko przygasa ale naprawdę sporadycznie. Teraz w planach mam wywalenie kata na coś takiego http://allegro.pl/audi-a4-a6-1-8t-1-6-2-0-kat-katalizator-tlumik-i7380815347.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W A CZY z 97 roku z 1.6 miałem podobny problem i nic mu nie pomogło. Na pewno to nie jest wina lewego powietrza, iskry, akumulatora, alternatora - dużo podzespołów wymieniłem, sprzedałem auto ziomkowi, który zajechał silnik, wymienił na inny z angola i dalej to samo. Mega ciężki temat, po dwóch latach walki się poddałem. U mnie jeszcze auto się przyduszało przy dodawaniu gazu, ale w tym pomogło czyszczenie przepustnicy.

U jednego fachowca jak usłyszałem, że ten typ tak ma, poprosiłem by odpalił stojące na placu a3 z tym samym motorem i woooow - wyszło, że ten typ jednak tak nie ma :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Rosomak91 a miałeś LPG w aucie ? 

Ja u Siebie z tym k**estwem walczę 4 lata ale został mi w aucie do wymiany reduktor gazu, i jestem bardziej niż pewny że to pomoże ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.07.2018 o 16:44, k232 napisał:

@Rosomak91 a miałeś LPG w aucie ? 

Ja u Siebie z tym k**estwem walczę 4 lata ale został mi w aucie do wymiany reduktor gazu, i jestem bardziej niż pewny że to pomoże ?

Miałem, ale czy na gazie czy na benzynie ciągle to występowało, z tym że na LPG nieco bardziej odczuwalnie. Niby jeździć się z tym da, bo prawie 100k km z tym zrobiłem, ale co głowy napsuło, ile nocy nieprzespanych i jaki dyskomfort psychiczny :D Szkoda, bo silnik ten jest mega przyjemny! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już zrobiłem 60k km z tymi obrotami ale dokładnie tak jak Ty piszesz. ?

Wymieniam jeszcze reduktor i tyle dokładania ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podniosłem obroty biegu jałowego z wartości 128 na 134 auto nie przygasa zbiera się pięknie jak na 1.6 ...wartość 128 odpowiada u mnie za 750 obr/min , a wartość 134 za 810 obr/min...ale ale po kilku dziesięciu kilometrach  gubi zapisaną wartość 134 i wraca na wartość 128 zapisaną fabrycznie...Więc potrzebny jest kod 7-cyfrowy by wejść vcds-m w dostęp upoważniony ...dodam że kod 12233 nie wchodzi.... Jakieś podpowiedzi czy zostaje aso albo wgranie zmodyfikowanego softu....????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...