Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Duży ubytek płynu chłodniczego i kontrolka płynu


Sekwens

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

mam pytanie w ciągu jednego dnia ubyło mi bardzo dużo płynu chłodniczego od max poniżej min ale żadne kontrolki się w aucie nie zapaliły. Mokro było pod autem z lewej strony na wysokości osi kół czy ktoś wie gdzie szukać przyczyny. Teraz jak jest poniżej min. to nie ma nowej plamy ( stanąłem w innym miejscu ) gdzie na początek szukać przyczyny. Mój mechanik nie ma czasu ale jak go naprowadzę to może zobaczy co jest grane.

Edytowane przez Sekwens
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy pod zbiornikiem wyrównawczym nie masz mokro. Z opisanych objawów masz walnieta uszczelkę pod głowica. Dolej płynu do maxa i na pewno znowu zejdzie szybko do tego samego poziomu co teraz. A płyn wyrzuca dolnym kruccem przelewowym. Zbiorniczek jest nad osią z lewej strony przez to miałeś tam plamę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam odgrzeję temat a mianowicie w moim BFB po nagrzaniu wąż chłodnicy jest twardy, temperatura na zegarze 90 zawsze,rano płynu w zbiorniczku niema,fis pokazuje komunikat dolewam i po jakimś czasie węże twarde,przez noc znów ubywa płyn, zdarzyło się że ubyło przez dół zbiorniczka w trasie , test CO2 nie wykazał obecności spalin, korek podmieniony i dalej to samo.Dolałem  litrów na około 2 tyś km,króciec z tyłu głowicy nowy ASO ,auto niedawno przeszło zabieg wymiany rozrządu,czyszczenie miski ,smoka profilaktycznie...Auto nie dymi,silnik pracuje wzorowo tylko to ciśnienie w układzie i ubywający płyn przez noc.Auto śmiga głównie drogami szybkiego ruchu średnio 130km/h jedynie w weekendy

Chcę się upewnić na forum zanim oddam gdzieś auto do znachora

Z góry dziękuję za poświęcony mi czas :)

Edytowane przez MIRON 86
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.11.2019 o 17:25, MIRON 86 napisał:

Witam odgrzeję temat a mianowicie w moim BFB po nagrzaniu wąż chłodnicy jest twardy, temperatura na zegarze 90 zawsze,rano płynu w zbiorniczku niema,fis pokazuje komunikat dolewam i po jakimś czasie węże twarde,przez noc znów ubywa płyn, zdarzyło się że ubyło przez dół zbiorniczka w trasie , test CO2 nie wykazał obecności spalin, korek podmieniony i dalej to samo.Dolałem  litrów na około 2 tyś km,króciec z tyłu głowicy nowy ASO ,auto niedawno przeszło zabieg wymiany rozrządu,czyszczenie miski ,smoka profilaktycznie...Auto nie dymi,silnik pracuje wzorowo tylko to ciśnienie w układzie i ubywający płyn przez noc.Auto śmiga głównie drogami szybkiego ruchu średnio 130km/h jedynie w weekendy

Chcę się upewnić na forum zanim oddam gdzieś auto do znachora

Z góry dziękuję za poświęcony mi czas :)

Dolny wąż zimny ,test uszczelki głowicy negatywny więc winowajcą jest termostat ale chyba czujnik siedzi bo na zegarach 90 stopni i nie mam pewności czy wentylator załącza się

Gdyby ktoś był z VAGIEM z Wrocławia + 50km proszę o priv tak na przyszłość bo sam nie posiadam i nie mam do tego głowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, podmieniłem termostat w sobotę,myślałem ze będzie ori siedział ale był BEHR z datą 29.09.2017 a mamy 2019 rok także niemiec już wymieniał przede mną i niestety za chiny nie otwiera się po zmianie na nowy. Temp na desce 90 dolny wąż zimny góra gorąca i węże twarde :kwasny: in bardziej skomplikowane (nowsze) auto tym więcej rebusów z teoretycznie banalnym układem :facepalm:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobacz głowicę z dzisiaj, test również wychodził negatywny, i co ? nie ufaj tego tupu testom przesadnie.

20191123_125735.jpg typu testom :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zmianie termostatu nie ubywa,nie wywala płynu już,aczkolwiek dolny wąż letni góra gorąca. Chyba przestanę się patyczkować i w końcu przekroczę barierę 4tyś obrotów na S8 i może się otworzy bo teoretycznie jest na 100stopni ale wierzyć mi się nie chce aby benzyna się tak zachowywała co innego TDI trudno jest czasem o dobre nagrzanie mimo 100% sprawności podzespołów czasem trzeba podeptać 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...