Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Blotniki z allegro - oryginal ?


trezor4

Rekomendowane odpowiedzi

Hej. Kupilem blotniki przednie do A4 B7 ktore wg sprzedawcy nadawaly sie do zalozenia bez malowania. Wczoraj je rozpakowalem i okazalo sie za maja popuchniety lakier na rantach . Czy to normalne bo u mnie zadnych oznak korozji ( w drugim a4 b5 tez zadnej korozji ) . Podejrzewam ze to jakies zamienniki bo nie maja zadnej naklejki ani znaczka dlatego tak je bierze rdza. Jak mozna poznac oryginalny blotnik ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, to normalne. Nowe błotniki zaczynają rdzewieć zaraz po wyjęciu z pudełka.

Kupiłeś szmelc więc odeslij jak szybko się tylko da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podejrzewam ze to jakies zamienniki bo nie maja zadnej naklejki ani znaczka dlatego tak je bierze rdza.

W oryginalnych też tak się działo. Wada konstrukcyjna :wink: Ktoś Cię oszukał sprzedając Ci skorodowane błotniki :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

błotnik powinien mieć z tego co pamiętam wybite nr seryjne albo przynajmniej naklejka, ile zapłaciłeś za ten błotnik ?? na allegro sprzedają nowe zamienniki, oryginalnych części jest bardzo mało i to najczęściej sprzedają osoby prywatne.

Możesz też sprawdzić jeżeli jest w kolorze, grubość lakieru, oryginał powinien w b7 powinien być w okolicach 100 może być trochę więcej troche mniej. U mnie nie ma nic poniżej na aucie 90 mikronów.

najlepiej daj link do sprzedawcy. Lepiej jest kupić oryginalny błotnik i polakierować niż kupować zamiennik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

B6/b7 to rdzewiuchy i ciezko kupic ori blotniki bez rdzy. Zamienniki nie sa takie straszne ostatnio wsadzalem gosciowi zamienniki za cale 79zl za sztuke + malowanie i po montazu nie poznal bys ze to zamiennik. Zardzewiale blotniki chodza po 50zl, po piaskowaniu i ponownym malowaniu ze 4 lata bedzie spokoj.

Na ori blotniku nie ma wybitego numeru, powinna byc naklejka ale po 10latach w blocie przewaznie sama odpada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

B6/b7 to rdzewiuchy i ciezko kupic ori blotniki bez rdzy. Zamienniki nie sa takie straszne ostatnio wsadzalem gosciowi zamienniki za cale 79zl za sztuke + malowanie i po montazu nie poznal bys ze to zamiennik. Zardzewiale blotniki chodza po 50zl, po piaskowaniu i ponownym malowaniu ze 4 lata bedzie spokoj.

Na ori blotniku nie ma wybitego numeru, powinna byc naklejka ale po 10latach w blocie przewaznie sama odpada.

a miałeś styczność z tymi już polakierowanymi sprzedawanymi na allegro?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też jestem zainteresowany kupnem błotnika na allegro ocynkowanego (zamiennik) już pomalowanego. Warto?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

B6/b7 to rdzewiuchy i ciezko kupic ori blotniki bez rdzy.

Na ori blotniku nie ma wybitego numeru, powinna byc naklejka ale po 10latach w blocie przewaznie sama odpada.

Co do pierwszego się zgadzam, szukałem błotników do B6 prawie rok, w ten czas zamówiłem chyba 4 komplety "igiełek" od sprzedawców, które to błotniki okazywały się niczego nie wartymi ogryzkami. Po cyrkach związanych ze zwrotami i przepychankami z handlarzami udało mi się upolować kupić nowy oryginał w podkładzie za mniej niż 300zł. Jednak w ten sam praktycznie dzień gość wystawił 2 nowe ori błotniki w moim kolorze LZ9W więc bez wahania zakupiłem, tym bardziej że cena była mega dobra. Mam je już prawie 2 lata i nie ma na nich żadnych oznaków rudej, wcześniej jednak wywaliłem sławetne steropiany, które Audi w ramach gwarancji na perforacje też wyrzucała w autach klientów,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy odpowiednim zabezpieczeniu i zastosowaniu dzisiejszych środków epoksydowych farba bez problemu utrzymuje sie 3-4 lata, każdy następny rok pokazuje jak jest naprawdę. Problem w naszych błotnikach jest w tym że papraki robią naprawy byle jak a lakiernictwo to naprawdę szerokie pojęcie i zawód który wymaga ogromnej wiedzy a u nas Wieśki ze stodół robią ludzi w konia aby tylko zarobić i sie nie narobić. Mam jakieś tam doświadczenie w tej branży, trochę przy tym robiłem, trochę mam tego w domu i na swoje domowe warunki coś tam robie.

Główne motto w byłym już warsztacie w którym dorobiałem "Szpachla Kit i będzie Git, za dwa lata sie widzimy"

Edytowane przez lukaszooo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli na allegro sprzedawca zapewnial ze blotnik jest gotowy do zalozenia bez malowania to NIE powinien miec purchli. To ze blotniki rdzewieja to w moim odczuciu nie jest wada wszystkich b7 tylko jakiejs partii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli na allegro sprzedawca zapewnial ze blotnik jest gotowy do zalozenia bez malowania to NIE powinien miec purchli. To ze blotniki rdzewieja to w moim odczuciu nie jest wada wszystkich b7 tylko jakiejs partii.

no niestety...to jest wada wszystkich b6, b7 i jak się okazuje b8. U mnie było długo długo nic, już się cieszyłem że rdzy nie ma aż wyszła w ciągu jednego roku i było po herbacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

B8 świeże auto wiec jeszcze zbytnio tego nie widać.

Wiele zależy też od użytkownika auta, blotnik jest tak zrobiony ze ogromną ilość błota zostaje w zakamarkach i wilgoć cały czas pomaga rudej.

Z 90% a4 po zdjęciu nadkola i progu na ziemi zostaje 2-3 łopaty piachu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w b8 problemy już są, ludzie naklejają jakieś plastikowe cuda i akcja serwisowa jakaś też chyba była, bo znajomy dostał w ASO jakieś nakładki na błotniki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...