ryku1980 0 Opublikowano 28 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2016 Witam Od niedawna borykam się z wyskakującym błędem i komunikatem żeby nie przekraczać obrotów. Jadąc np.na autostradą wkręcam auto na 5 biegu na wyższe obroty zapala mi się spirala (błąd silnika ) i komunikat "nie przekraczaj 2500 obr/min". Po podpięciu do kompa wykazało coś z ciśnieniem oleju. Mechanik przeczyścił jakąś rurkę od oleju wymienił olej casrtol 5w30 i filtr oleju. Nic to nie pomogło. Ciśnienie oleju prawdopodobnie nie jest za niskie.Nie dziej się to co dzień ale co jakiś czas. Może ktoś już to przerabiał i wie coś na ten temat to proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kodzak33 27 Opublikowano 28 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2016 Ja bym płukanke silnika zrobił i zajął lepszy olej może masz w silniku kanaliki olejowe przypchane, albo czujnik ciśnienia do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 47 Opublikowano 28 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2016 jak autostrada i wysokie biegi to może nadzwyczajnie temperatura. przeloguj auto, może błąd z olejem nie ma z tym nic wspólnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryku1980 0 Opublikowano 28 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2016 jak autostrada i wysokie biegi to może nadzwyczajnie temperatura. przeloguj auto, może błąd z olejem nie ma z tym nic wspólnego. Myślę że nie ma to nic wspólnego z temperaturą ponieważ nie raz wyskoczy to nawet po przejechaniu 10 kilometrów. A o przelogowaniu nic nie mam pojęcia. Ja bym płukanke silnika zrobił i zajął lepszy olej może masz w silniku kanaliki olejowe przypchane, albo czujnik ciśnienia do wymiany. Tak właśnie myślałem o przepłukaniu silnika i zalaniem lepszym olejem tylko pytanie jakim olejem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kodzak33 27 Opublikowano 28 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2016 Polecam Millersa EE 5w40. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 47 Opublikowano 28 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2016 (edytowane) Rozgrzany olej płynący pod ciśnieniem sam pełni funkcję "płukanki", oleje HQ często zawierają rozpuszczalniki (poprzedniej generacji castrol, nie wiem jak obecnie) które dodatkowo wszystko czyszczą i rozpuszczają (dosłownie). Trudno mi uwierzyć by olej "coś zatkał" a jeśli to zrobił to żadna płukana, kret czy inny domestos tu nie pomoże. Zacznij od sprawdzenia podstawowych parametrów pracy silnika, potem ewentualnie możesz wróżyć z miski olejowej. Myślę że nie ma to nic wspólnego z temperaturą ponieważ nie raz wyskoczy to nawet po przejechaniu 10 kilometrów. na wysokim biegu pod butem wystarczy parę metrów. Edytowane 29 Lipca 2016 przez marcin4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi 26 Opublikowano 23 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2016 Miernik ciśnienia oleju zewnętrznie podpięty i analiza ciśnienia oleju od zimnego silnika do nagrzanego. Ciśnienie ma być oczywiście w normie i nie jest stałe. Zależne od temperatury oleju=silnika oraz prędkości obrotowej. Nie jest to usterka która można olać więc przyłóż się do naprawy. Grozi poważnym remontem, jeśli nie już. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryku1980 0 Opublikowano 7 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2016 Miernik ciśnienia oleju zewnętrznie podpięty i analiza ciśnienia oleju od zimnego silnika do nagrzanego. Ciśnienie ma być oczywiście w normie i nie jest stałe. Zależne od temperatury oleju=silnika oraz prędkości obrotowej. Nie jest to usterka która można olać więc przyłóż się do naprawy. Grozi poważnym remontem, jeśli nie już. Nie wiem o co chodzi z tą "poważną naprawą silnika" ale z tego co wiem to winę może mieć przełącznik ciśnienia oleju. Na niskich biegach do 4 biegu mogę auto butować do maxa ale już 5 i 6 bieg obroty około 3 tyś wyskakuje informacja nie przekraczać 2500 obr i silnik wpada w tryb awaryjny. Na forum jest też taki problem opisany ale w benzynie 3.0 tfsi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosk 1 Opublikowano 9 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2017 Przecież to objawy uszkodzonej turbiny a nie problem z olejem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryku1980 0 Opublikowano 10 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 21 godzin temu, rosk napisał: Przecież to objawy uszkodzonej turbiny a nie problem z olejem 21 godzin temu, rosk napisał: Przecież to objawy uszkodzonej turbiny a nie problem z olejem Witam. Nie wiem czy to ma coś wspólnego z turbiną ponieważ błąd na diagnostyce wyskakuje taki (P164B00 Przełącznik ciśnienia oleju. Usterka sporadyczna).Wymieniłem czujnik, przepłukałem silnik i zalałem olejem LIQUI MOLY Top Tec 4200 5w30. Jak narazie nic się nie dzieje silnik na tym oleju pracuje chyba lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryku1980 0 Opublikowano 22 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2017 (edytowane) Witam. Dzisiaj pojawił się ten sam problem "mrugająca kontrolka od podgrzewania świec i informacja ograniczenie obrotów silnika do 2500/min. Jechałem dzisiaj autostradą w Finlandii 120 km/h około 40 kilometrów i po zjeżdzie z autostrady zwolniłem , wrzuciłem 3 bieg i przyspieszałem i wyskoczył ten problem. Błąd na pewno ten sam P164B00. Jak pisałem wyżej olej wymieniony na LM top tec 4200 i czujnik (przełącznik) ciśnienia oleju wymieniony. Może ktoś ma jakiś pomysł i dobrze doradzi. Dodam jeszcze że błąd P164B00 (przełącznik ciśnienia oleju) przyczyny -nieprawidłowy poziom oleju -Błąd ciśnienia paliwa oraz uszkodzony czujnik. No i doczytałem się jeszcze błędu P164E00 (zawór regulujący ciśnienie paliwa) Funkcja: zawór elektromagnetyczny reguluje ciśnienie oleju w obwodzie. No i teraz pytanie czy przyczyną może być ten błąd dotyczący paliwa , a nie problem z olejem. Silnik chodzi cichutko spaliny jak w najlepszym pożądku 176 co2, odpala bez żadnego problemu i na 1 i 2 nieraz 3 biegu ciągnie do odcięcia nieraz na 3 biegu wpierniczy się to ograniczenie obrotów.Co wy na to. Edytowane 23 Lutego 2017 przez ryku1980 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1321 Opublikowano 18 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 Do sprawdzenia kabel prowadzący do czujnika ciśnienia oleju czy nie jest gdzieś pęknięty oraz najprawdopodobniej do wymiany zawór sterujący 059115243B. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryku1980 0 Opublikowano 18 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 Czujnik wymieniam w następnym tygodniu 059115243B regulator ciśnienia oleju. Wyczytałem że osoby już borykały się z tym problemem z silnikami 1,8 tfsi. Wymienili tą część i było wszystko OK. Jak wymienię zaraz napisze czy pomogło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryku1980 0 Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Czujnik wymieniony i myślę że pomogło. Tydzień jazdy i nic się nie pojawia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymek895 0 Opublikowano 23 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2018 Witam mam ten sam problem włącza się tryb awaryjny silnik chodzi do 2.500 tyś i kontrolka od świec miga wymieniłem olej filtry i czujnik ciśnienia oleju i problem nadal jest... proszę o pomoc co może być jeszcze przyczyną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryku1980 0 Opublikowano 25 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2018 W dniu 23.02.2018 o 21:57, Szymek895 napisał: Witam mam ten sam problem włącza się tryb awaryjny silnik chodzi do 2.500 tyś i kontrolka od świec miga wymieniłem olej filtry i czujnik ciśnienia oleju i problem nadal jest... proszę o pomoc co może być jeszcze przyczyną? Podepni kompa i odczytaj błędy. Ja miałem do wymiany czujnik regulacji ciśnienia oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymek895 0 Opublikowano 26 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2018 Witam popiołem pod kompa i pokazało czujnik ciśnienia oleju wymieniłem czujnik zalałem olej filtry wszystkie wymieniłem i nadal jest to samo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryku1980 0 Opublikowano 26 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2018 7 godzin temu, Szymek895 napisał: Witam popiołem pod kompa i pokazało czujnik ciśnienia oleju wymieniłem czujnik zalałem olej filtry wszystkie wymieniłem i nadal jest to samo... Nie czujnik ciśnienia co jest przy filtrze oleju ma winę tylko ten czujnik z przodu silnika. Czujnik regulacji ciśnienia oleju o takim nr.59115243 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymek895 0 Opublikowano 26 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2018 Ok sprawdzę to dziękuję bardzo za informacje dam znać co i jak pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel2018 0 Opublikowano 21 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2018 Panowie odświerzam temat!!!!!!! Może ktoś wypowiedzieć się na ww problem. Zmagam się z tym od kilku dni. Wymienione wszystkie czujniki i elektrozawór. Narazie bez rezultatu.. POMOCY!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się