Pathfinda 0 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 (edytowane) Audi A4 B5 1.9TDi AJM: - seryjne graty, - EGR off, - 335 tyś. km przebiegu, - strojenie w HP Performance. Samochodem jeździ się o wiele przyjemniej i bezpieczniej Edytowane 6 Sierpnia 2016 przez Pathfinda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrTea 0 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 turbo z AWX/AVF zrobilo by bardzo fajna robotę tutaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pathfinda 0 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 (edytowane) Mam tego świadomość ale obecne turbo jest jeszcze w bardzo dobrym stanie, więc na tą chwilę nie będę kombinował Edytowane 3 Sierpnia 2016 przez Pathfinda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zadzik 5 Opublikowano 18 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 No to szkoda bo zawsze mozna bylo starą sprzedać a tak koszy wzrosna bo program 2 x, w razenie z jazdy bezcenne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pathfinda 0 Opublikowano 22 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2016 (edytowane) Zgadzam się, jednak przy pakowaniu turbiny z AWX/AVF wyszłoby około 160KM. Jest to już moc, przy której należałoby ogarnąć hamulce i zawieszenie, żeby jeździć bezpiecznie. Mam 1BA i podstawowe hantle, więc zdecydowałem się jedynie na soft Edytowane 22 Września 2016 przez Pathfinda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się