Skocz do zawartości
IGNOROWANY

URWANY JAKIS DRUT WISI


Jakub Mikusek

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie w 1.8 turbo AEB od przepustnicy idzie taki drut w dół do jakiegos gumowego zaworu problem w tym ze ten plastik na dole sie wyrobił Moze mi ktos powiedziec co to wogole jest? Do czego to słuzy ? I gdzie mozna takie cos ewentualnie dokupic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś sobie coś zaczepił :)

Fabrycznie tam idzie tylko linka od pedału gazu.

Wysłane z mojego GT-S7710 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba ze ci się linka zerwała :)

Ale wtedy AEB miał by mało mocy ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechaniczny tempomat i wszystko jasne ;) mam to samo u siebie ;) po to jest ta kulka przy przepustnicy do niej jest zamontowany pręt, który spięty jest z gruszką podciśnienia, zamontowana na wysięgniku do bloku, a od dołu idzie wężyk do pompki tempomatu, która jest zamontowana pod sterownikiem abs, jak zdejmiesz lewe nadkole będzie lepszy dostęp w razie czego ;) (ogólnie towar deficytowy=drogi, ale do zdobycia ;) ), a co się stało z gruszką, dziurawa jest ? łatwo to sprawdzić.... :)

https://www.ecstuning.com/Audi-B5_A4-Quattro-1.8T/Engine/Electrical/Cruise_Control/ES277736/

ewentualnie inne elementy.....

https://www.ecstuning.com/Audi-B5_A4-Quattro-1.8T/Engine/Electrical/Cruise_Control/

Edytowane przez opti
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www14.zippyshare.com/v/cJ847RUs/file.html

ten plasticzek na koncu tego drucika był połamany da rade to jakos dokupic?

Edytowane przez Jakub Mikusek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie w 1.8 turbo AEB od przepustnicy idzie taki drut w dół do jakiegos gumowego zaworu problem w tym ze ten plastik na dole sie wyrobił Moze mi ktos powiedziec co to wogole jest? Do czego to słuzy ? I gdzie mozna takie cos ewentualnie dokupic?

To pewnie piorunochron, montowany w nie wszystkich modelach. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie w 1.8 turbo AEB od przepustnicy idzie taki drut w dół do jakiegos gumowego zaworu problem w tym ze ten plastik na dole sie wyrobił Moze mi ktos powiedziec co to wogole jest? Do czego to słuzy ? I gdzie mozna takie cos ewentualnie dokupic?

To pewnie piorunochron, montowany w nie wszystkich modelach. Pozdrawiam

jak jest sens takich postów? robienie z autora głupka to jest pewnie mechaniczny temopmat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie w 1.8 turbo AEB od przepustnicy idzie taki drut w dół do jakiegos gumowego zaworu problem w tym ze ten plastik na dole sie wyrobił Moze mi ktos powiedziec co to wogole jest? Do czego to słuzy ? I gdzie mozna takie cos ewentualnie dokupic?

To pewnie piorunochron, montowany w nie wszystkich modelach. Pozdrawiam

jak jest sens takich postów? robienie z autora głupka to jest pewnie mechaniczny temopmat

Witam

Mam podobny problem dotyczy silnika 1,8t AEB. Przy filtrze oleju mam jeden niepodpięty pod nic konektor i nie wiem gdzie jest jego miejsce!

Kolor przewodu biało niebieski.

W załączeniu link do zdjęcia: http://www.directupload.net/file/d/4495/2sapf886_jpg.htm

Bardzo proszę o pomoc i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a masz temp. oleju w liczniku?

jeśli tak to czy działa. najprawdopodobniej to jest od czujnika temp. oleju. jest w podstawce filtra ten czujnik co widać to od ciśnienia, temperatury jest niedaleko. sprawdź sobie w googlu jak wygląda ma taka płaską końcówkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a masz temp. oleju w liczniku?

jeśli tak to czy działa. najprawdopodobniej to jest od czujnika temp. oleju. jest w podstawce filtra ten czujnik co widać to od ciśnienia, temperatury jest niedaleko. sprawdź sobie w googlu jak wygląda ma taka płaską końcówkę.

Przemo 2.4

Nie posiadam wskaźnika temperatury oleju w desce rozdzielczej.

W podstawce pod chłodniczką oleju jest tylko jeden czujnik na klucz 22.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a masz temp. oleju w liczniku?

jeśli tak to czy działa. najprawdopodobniej to jest od czujnika temp. oleju. jest w podstawce filtra ten czujnik co widać to od ciśnienia, temperatury jest niedaleko. sprawdź sobie w googlu jak wygląda ma taka płaską końcówkę.

Przemo 2.4

Nie posiadam wskaźnika temperatury oleju w desce rozdzielczej.

W podstawce pod chłodniczką oleju jest tylko jeden czujnik na klucz 22.

pozdrawiam

No to nie wiem u mnie na takiej końcówce jest czujnik temperatury oleju
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Witam

Mam podobny problem dotyczy silnika 1,8t AEB. Przy filtrze oleju mam jeden niepodpięty pod nic konektor i nie wiem gdzie jest jego miejsce!
Kolor przewodu biało niebieski.
W załączeniu link do zdjęcia: WP_20160929_20_18_38_Pro.jpg - directupload.net
Bardzo proszę o pomoc i pozdrawiam

Masz instalacje bez czujnika. Sam jakiś czas temu pytałem tu na forum o ten kabelek. Miejsce na czujnik jest zaślepione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam podobny problem dotyczy silnika 1,8t AEB. Przy filtrze oleju mam jeden niepodpięty pod nic konektor i nie wiem gdzie jest jego miejsce!

Kolor przewodu biało niebieski.

W załączeniu link do zdjęcia: WP_20160929_20_18_38_Pro.jpg - directupload.net

Bardzo proszę o pomoc i pozdrawiam

Masz instalacje bez czujnika. Sam jakiś czas temu pytałem tu na forum o ten kabelek. Miejsce na czujnik jest zaślepione.

Czyli wygląda na to że nie mam co się przejmować niepodłączonym kabelkiem. Dzięki za pomoc pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...