Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B8 2013r CDNC 2.0 TFSI multitronic 330ps,416nm


Ponior

Rekomendowane odpowiedzi

Mody mechaniczne wykonane w EcuProject Wrocław:

Turbo k04

Wydajniejszy intercooler

DP 3' bez kata

Skrzynia 8 biegów, Multitronik CVT VL381- jako jedyni w PL, EcuProject zmodyfikowali oprogramowanie przesuwając seryjny limiter zmiany biegów z 5500 rpm na 6500 RPM, oraz został przyspieszony czas zmiany biegów

Narazie 330ps i 416nm :-) na seryjnym wydechu który jest bardzo restrykcyjny.Moment ograniczony ze względu na skrzynie biegów.

487e32ada49d752fmed.jpg

Radość z jazdy bezcenna :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skrzynia to wytrzyma?

Wysłane z mojego GT-P5100 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plaski wykres gornego momentu i to jest najpiekniejsze :)

Oska nie odjedzie?..... Przydaloby sie Q

Edytowane przez ArkadiuS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IMHO powinna dać rade, kolega miał starszy egzemplarz i prawie 500 niuta. Ponoć następnemu właścicielowi padła :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plaski wykres gornego momentu i to jest najpiekniejsze :)

Oska nie odjedzie?..... Przydaloby sie Q

Filmik z przyśpieszenia, głowy nie urywa jak moje poprzednie s3 370ps ale odpycha sie przyjemnie i płynnie :kox:

Z trakcją nie ma najmniejszych problemów. Opony toyo proxes t1 sport 235/40/19

Edytowane przez Ponior
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


no jak na 330 koni to nie powala, ale styka w 100%

No niestety jest tylko 415nm, a to moment pcha wskazówki gorę. ja jestem zadowolony, autko jest mega elastyczne i przyjemne w użytkowaniu .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie tylko to spalanie leczy :P ile Ci wychodzi przy normalnej eksploatacji ?

7,5-8 litrów. W trasie przy 120 to nawet 6,5 litra wychodzi. Oczywiście jazda w trybie D tylko. :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tragedii nie ma ?. Myślałem że to więcej żłopie. Moje 1.8T opitoli 10 i nie chce mniej. No ale Q. Z 9-tki to bym się cieszył. Chociaż ostatnio zauważyłem, że im dynamiczniej jeżdżę to pali mniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Myślałem że to więcej żłopie

2.0 tfsi w quattro będzie palić mniej od 1.8t w quattro. Troche poprawili w tym temacie.


Słychać jakąś różnice w dźwięku, po zmontowaniu DP 3' bez kata?

Niewiele, wydech jest w planach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6,5L to pewnie z Gubalowki do Zakopca;) Tą konfiguracja napędu ciężko jest uzyskać 8,5L. 2.0 na postoju potrzebuje 0,8L:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6,5L to pewnie z Gubalowki do Zakopca;) Tą konfiguracja napędu ciężko jest uzyskać 8,5L. 2.0 na postoju potrzebuje 0,8L:)

Oczywiście mówimy o najmniejszym spalaniu, przy normalnej eksploatacji auta średnio wyjdzie 9-10l

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i fajnie wyszło, szkoda trochę z tym wydechem... Zobaczymy jak tam wyjdzie hybryda z Twojego turbo :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbiny k04 nie ruszam. W planach dolot i wydech, pewnie dojdzie troche ps. Więcej w ośce nie ma sensu i tak opony idą w oczach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbiny k04 nie ruszam. W planach dolot i wydech, pewnie dojdzie troche ps. Więcej w ośce nie ma sensu i tak opony idą w oczach

Kto bedzie robil dolot ? czy zamawiasz jakis dedykowany ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...