Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AEB Nierówna praca, logi


Mariuszvvvv

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam problem z bujaniem się silnika na wolnych obrotach. Silnik to AEB z programem na boost 1bar. Podczas jazdy bardzo faluje doładowanie. Na wolnych obrotach słychać co kilka sekund takie puknięcie z wydechu i czuć jak silnik z budą kołyszą się. Dzieje się to na benzynie i lpg. Zrobiłem logi statyczne:

002+007

http://vaglog.com/log_274168.html

003+008

http://vaglog.com/log_274169.html

W logach pierwszy na PB a drugi na LPG. Przepustnica wyczyszczona i świece nowe. W najbliższym czasie wrzucę logi dynamiczne.

Proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam że odłączyłem wężyk idący od n75 do gruszki i turbo pompuje do 1.3bara bez falowania. Ciśnienie nie ucieka i trzyma równo to chyba dv sprawny i nieszczelności nie ma. Wymienię n75 i zobaczę czy uspokoi się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz jednak szczelność dolotu i podciśnień, odme też, na wolnych obrotach sonda na obu paliwach stoi na ubogo, możliwe że gdzieś ciągnie lewe powietrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dolot uszczelniony, n75 sprawdzony cyka i jest szczelny. Poprawiło się trochę na wyższych biegach, ale na 1 i 2 nadal faluje doładowanie. Zrobiłem logi po resecie ECU i pierwszym odpaleniu:

002+007

http://vaglog.com/log_278543.html

003+008

http://vaglog.com/log_278544.html

Nadal występuje problem z tym bujaniem się silnika na wolnych obrotach i strzelaniem z wydechu:

https://www.youtube.com/watch?v=xvvXp5tnqWY

Vag nie pokazuje błędów ani wypadania zapłonów.

Edit.

Cewki podmieniałem i nadal to samo. Nie mam już pomysłu co dalej zrobić, wszystko sprawdzone a nadal występuje bujanie :(


Witam ponownie
Odkopuję temat, bo już mi brakło pomysłów. Silnik nadal szarpie na wolnych obrotach co kilka sekund i doładowanie idzie do 0.7 bara i spada na 0.6 a powinno być około 0.9. Dodatkowo na rozgrzanym silniku jak pracuje na wolnych obrotach to co minutę gdzieś obroty same spadają do 400 i wracają na 800. Ostatnio wyregulowałem gaz i tak samo pracuje na gazie. W logu widać na przepływomierzu jak doładowanie faluje, przepływ rośnie i spada. Wszystkie zaworki itd sprawdzone lub wymienione.



002+007
http://vaglog.com/log-002_007_qjcdQ3.html
002+025

http://vaglog.com/log-002_025_755TEBF.html
002+013

http://vaglog.com/log-002_013_npCZ56.html

Filmik:


W tym momencie nie falowało, ale i też nie wskoczyło wyżej.

Macie jakieś pomysły? Edytowane przez Mariuszvvvv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może spróbuj podpiąć seryjny sterownik.

W najbliższym czasie to zrobię, jak według Ciebie wygląda wysterowanie n75 w logu?

Dorzucam filmik ze spadkiem obrotów.

Edytowane przez Mariuszvvvv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może spróbuj podpiąć seryjny sterownik.

W najbliższym czasie to zrobię, jak według Ciebie wygląda wysterowanie n75 w logu?

Dorzucam filmik ze spadkiem obrotów.

Może spróbuj podpiąć seryjny sterownik.

W najbliższym czasie to zrobię, jak według Ciebie wygląda wysterowanie n75 w logu?

Dorzucam filmik ze spadkiem obrotów.

sprawdź jeszcze raz poprawnie DV. Widać na drugim kanale że przepływ ci spada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ci powiem tak. Te silniki są gówniane jak cholera. Slepe i głuche. Tunerzy tak je chwalą za żywotnośc a sami mało co potrafią. Ja sam się męczę rok czasu z szarpaniem podczas przyśpieszania i tyle k**wa znawców już go widziało że wpakowałem w motor 6 koła i dalej szarpie. Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź jeszcze raz poprawnie DV. Widać na drugim kanale że przepływ ci spada.

Testowałem z zaślepionym tipem bez Dv i tak samo jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź jeszcze raz poprawnie DV. Widać na drugim kanale że przepływ ci spada.

Testowałem z zaślepionym tipem bez Dv i tak samo jest.

a jak szczelność testowałeś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaślepiłem tipa, napompowałem 1.5bara i powoli uciekało tylko przez korek wlewu oleju, ale to norma bo przez uszczelniacze turbiny ucieka. Jakby była nieszczelność to i korekty lambda wysokie a ja mam na 0. W logu wtryski otwarte na maxa, przepływ większy niż seria a turbina i tak pompuje serie...

Edytowane przez Mariuszvvvv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...