Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Całkowity muł i po przekroczeniu ok 3500obr/min efekt "nitro"


dark-hunter

Rekomendowane odpowiedzi

Auto nakręciło u mnie ponad 100kkm i kompletnie nic nie działo się do tej pory w kwestiach spadku mocy lub innych problemów z silnikiem.

Czasem zimą wskoczył tryb awaryjny ale po ponownych odpaleniu wszystko wracało do normy. W chwili obecnej po odpaleniu auto prawie w ogóle nie chce wkręcać się na obroty. Robi to z wielkim trudem do ok 3500obr/min i nagle dostaje strzała. Po strzale wszystko działało poprawnie i samochodem dało się normalnie jeździć. Problem powtarzał się z 10 razy pod rząd i nagle wszystko wróciło do normy- niestety na krótko. Dziś ten sam problem z tą różnicą ze po przekroczeniu obr/ i tzw. "strzale" auto jeździ ale w trybie awaryjnym. Gaszony i zapalany z 20 razy i cały czas to samo...HELP! :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problemem okazał się padnięty przepływomierz. Udało mi się go naprawić samodzielnie przy pomocy lutownicy według tego opisu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=243161

Nie ma co się bać tego zabiegu a 100zl w kieszeni. U mnie wystarczyło przygrzać nóżki na tranzystorze.

Sorki ze dopiero teraz daje znać ale rzadko zaglądam na forum. Może jednak komuś się przyda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...