Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o ocene logów 1.9 TDI ASZ szarpie i kopci podczas przyspieszania


renegat207

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o analize logów silnika audi A3 ASZ.
Dodam,że czyściłem turbine, wymieniałem i ustawiłem pompowtryski i dalej to samo.
Auto strasznie kopci podczas przyspieszania i szarpie.
Na wolnych obrotach też silnikiem telepie tak jakby miał drgawki.
Zrobiłem dziś na zimnym silniku pomiar sprężania i na wszystkich cylindrach około 29 bar więc wszystko wydaje się ok.
Oto logi.
http://vaglog.pl/log_275550.html
http://vaglog.pl/log_275551.html
http://vaglog.pl/log_275552.html
http://vaglog.pl/log_275553.html
Jeśli coś źle zrobiłem to mnie poprawcie dodam ,że walcze z tym od kilku dni i nie mogę dojść o co chodzi.
Silnik ma już przejechane 40000 tys ale do tej pory nie było z nim problemu.
Dodatkowo
kanał 13
0.14 mg/str Cyl 1 -2.8 to +2.8 mg/H
-0.16 mg/str Cyl 2 -2.8 to +2.8 mg/H
0.00 mg/str Cyl 3 -2.8 to +2.8 mg/H
0.33 mg/str Cyl 4 -2.8 to +2.8 mg/H
i 23
32.0 (no units)
70.0 (no units)
48.0 (no units)
46.0 (no units)
Pompa vacum zmieniona na Boscha, EGR czysty, gruszka turbiny nowa bo stara była nieszczelna, filtr paliwa nowy KNEHT, kolektor ssący wyczyszczony.
Dwumas ma 100 tys. od ost. wymiany.
Auto jest po delikatnym sofcie na około 145 KM i od tego czasu przejechane 80 tys.

Już nie mam pomysłów pozostało mi sprawdzenie pompy tandemowej i podmiana przepływki.

Dodam,że parametry przepływomierza na biegu jałowym są niby ok czyli wartość MAF zadana jest bliska otrzymanej ale jak postoi tak powyżej 1 min. to ta wartość znacząco zaczyna odbiegać z około 250 na 450.

Edytowane przez renegat207
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymieniałeś czy tylko zamieniałeś miejscami pompowtryski?

podmień drugi pompowtrysk i zrób 023

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymieniałeś czy tylko zamieniałeś miejscami pompowtryski?

podmień drugi pompowtrysk i zrób 023

Zamieniałem miejscami był jeden pompowtrysk uszkodzony, BIP-y rosły proporcjonalnie do obrotów silnika. Do tego główną przyczyną był wytarty wałek rozrządu szczególnie jedna krzywka , która przetarła szklankę popychacza prawie na wylot.

Temat do zamknięcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...