Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przednie hamulce SQ5 380/36mm do A4 B8 plus 356/22 mm na tył


Dev

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Dzisiaj wrzuciłem do S4 B8 przednie hamulce od SQ5. Sprawa jest b"analnie" prosta ale niekoniecznie tania. A więc:

- przednie zaciski Ate z klockami od Audi SQ5

- tarcze hamulcowe 380mm z SQ5 (tylko ASO)

Wsio idzie p&p

Do tego felga minimum 19" i można śmigać.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez wczoraj przymierzalem taki zestaw u siebie i musze Ci powiedziec ze 18 wchodzi na styk. Trzeba tylko dystans dac z uwagi na znaczne roznice w ET felg. Masz jakiś pomysl na tylne heble? Po glowie chodza mi takie z a8 356mm ale chyba nikt jeszcze tematu nie przerabial...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od wypełnienia felgi, też po głowie chodzą mi 356tki muszę tylko trafić jakiegoś świeżego rozbitka :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie badałem jeszcze tematu bo nie mam skąd wziąśc do tego czesci a nie bardzo jest wyciągac z aut klientów zeby pasowac do swojego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Same tarcze ma koles od ktorego brałem przody ale przymiarka bez zacisku niewiele nam powie. Napisalem do kolegi Romco, zobaczymy czy pomoze w temacie.

U ciebie w s4 masz na tyle 330mm wiec jakos to sie tam zgrywa z przodem. Ja mam 300 i wizualnie jest tragedia :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w przypadku 380 z przodu to 330mm z tyłu to już lipa, 356 wygląda i hamuje juz znacznie lepiej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak wrazenia z jazdy na tych 380 w ogole? Moje ida do piaskowania i malowania wiec nie mialem okazji jeszcze na nich jezdzic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj założyłem a teraz robię tył, oploty sroty itd itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do przewodów to ja osobiście moge Ci je polecic. Zakładałem chyba ze 4 komplety do Golfow GTI/R20 i przez ponad 2 lata nie sprawiają żadnych problemów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oplot sam w sobie jestbardxzo dobry

problemy wynikaja tylko ze złego montażu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oplot sam w sobie jestbardxzo dobry

problemy wynikaja tylko ze złego montażu

Ja tego sam robić nie będę, a przy zmianie oleju chcę od razu oplot wrzucić. Rozumiem, że problem montażu nie jest związany z dorabianiem końcówek czy coś takiego tylko z ciężkim ułożeniem przewodu, żeby go poprawnie zamontować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyszłym tygodniu będę składać Q5tkę to coś kliknę

Tył 356/22 mm z A8 D4 pasuje na tył B8/Q5.

Dzisiaj sprawdziłem, problem w tym że tarcza tylko w ASO - 1000zł/szt, jarzmo - 800zł/szt :facepalm:

Aaaa. ... zapomniałem o osłonach. ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serio? Kolega Romco pisal ze nie pasowaly. Zalozyles tarcze i skreciles zacisk? :-) Jesli tak to super informacje. Czas zaczac szukac zestawiku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...