Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przednie hamulce SQ5 380/36mm do A4 B8 plus 356/22 mm na tył


Dev

Rekomendowane odpowiedzi

14 minut temu, winner4 napisał:

Co lepsze Twoim zdaniem - ATE czy Zimmermann. Ceny podobne na lekką korzyść Zimmermanna.

 

pewnie że zimmermann

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, winner4 napisał:

Co lepsze Twoim zdaniem - ATE czy Zimmermann. Ceny podobne na lekką korzyść Zimmermanna.

 

No napisał Dev, że ATE to g#wno. Pytanie więc czy DBA jest rzeczywiście lepszy od  Zimmermanna jak sugeruje różnica w cenie? Mi zależy zwłaszcza na wytrzymałości na temperaturę, żeby się nie powyginały przy ostrych hamowaniach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, ygrek napisał:

No napisał Dev, że ATE to g#wno. Pytanie więc czy DBA jest rzeczywiście lepszy od  Zimmermanna jak sugeruje różnica w cenie? Mi zależy zwłaszcza na wytrzymałości na temperaturę, żeby się nie powyginały przy ostrych hamowaniach.

ATE to pakowacz

na bicie tarcz ma wpływ odpowiedni motaż lub mycie auta po trasie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, ygrek napisał:

Mi zależy zwłaszcza na wytrzymałości na temperaturę, żeby się nie powyginały przy ostrych hamowaniach.

zeby miec 100% pewnosci  ze nic sie nie stanie trzeba przed zminą tarcz wymienic łozyska i piasty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, ygrek napisał:

No napisał Dev, że ATE to g#wno. Pytanie więc czy DBA jest rzeczywiście lepszy od  Zimmermanna jak sugeruje różnica w cenie? Mi zależy zwłaszcza na wytrzymałości na temperaturę, żeby się nie powyginały przy ostrych hamowaniach.

Z doświadczenia wiem, że DBA robi chyba najlepsze możliwe zamienniki tarcz do samochodów i akurat w ich wypadku jakość idzie za ceną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, winner4 napisał:

Z doświadczenia wiem, że DBA robi chyba najlepsze możliwe zamienniki tarcz do samochodów i akurat w ich wypadku jakość idzie za ceną.

cena przegina jakość 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Dev napisał:

cena przegina jakość 

No niestety z tym również się zgadzam, bo cena rotorów DBA mocno odstrasza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, Dev napisał:

zeby miec 100% pewnosci  ze nic sie nie stanie trzeba przed zminą tarcz wymienic łozyska i piasty

W jakim celu wymienić piasty, zakładając że nie mają poważnych wżerów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, ygrek napisał:

W jakim celu wymienić piasty, zakładając że nie mają poważnych wżerów?

krzywe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Czy ma ktoś sprawdzone et felgi 19" 8,5j zeby nie kolidowaly z zaciskami sq5?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, hdyexy napisał:

Witam. Czy ma ktoś sprawdzone et felgi 19" 8,5j zeby nie kolidowaly z zaciskami sq5?

Dużo zależy od wzoru felgi, ale od 35 w dół powinno być ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli nawet nie marzyc o et 40? A ma ktoś na aucie 19-8.5-et 32 na aucie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, hdyexy napisał:

Czyli nawet nie marzyc o et 40? 

Nie ma szans

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.08.2018 o 16:05, hdyexy napisał:

Czyli nawet nie marzyc o et 40? A ma ktoś na aucie 19-8.5-et 32 na aucie?

Ja mam 20 ET 43 i 8,5J i się nie mieszczą bez dystansu się nie obyło. Teraz mam ET 30

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.08.2018 o 16:05, hdyexy napisał:

A ma ktoś na aucie 19-8.5-et 32 na aucie?

Ja mam nie oryginalną felgę 19-8,5-35 i jest na styk. Dosłownie, bo chyba nawet nie 1mm luzu. Obawiam się że jak kiedyś trafię grubsze trochę klocki to będzie pozamiatane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, ygrek napisał:

Ja mam nie oryginalną felgę 19-8,5-35 i jest na styk. Dosłownie, bo chyba nawet nie 1mm luzu. Obawiam się że jak kiedyś trafię grubsze trochę klocki to będzie pozamiatane.

Musisz dac minimalny dystans bo rozwalisz zacisk i felge

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.08.2018 o 13:14, Dev napisał:

Musisz dac minimalny dystans bo rozwalisz zacisk i felge

Poszedłem za Twoja radą i... zmieniłem felgi ;) Teraz mam DOTZ CP5 o identycznych parametrach jak poprzednie i luzu jest ponad 5 mm. Jednak kształt ramion ma ogromne znaczenie...

Edytowane przez ygrek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam a4b8 avant 2009 rok 3,0 tdi CAPA. Quattro oczywiście. Dostałem cały swap hampli z a8. 380 mm / 356 mm. Nowe tarcze i klocki.

Przód siadł bez najmniejszego problemu. Pytanie co z tyłem ?

Są już jakieś gotowe adaptery na tył ? 

Jakie dać osłony tarcz na przód, a jakie na tył ?

Śledziłem temat, ale nie znalazłem nigdzie fotki, jak siadło 356mm na tył do a4b8 :D :D 

Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Załóż 330 i będzie ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, tak jest najprościej. Ale jak mam nowy kpl na przód i tył, to trochę szkoda. 

Poza tym, 330 z tyłu, przy 380 z przodu, wygląda jakby było swapowane z lupo :D:D :D 

Jeśli nikt nic nie ma gotowego, to chyba zostaje mi poszukać osoby, która wystruga pod to adaptery...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...