Skocz do zawartości
IGNOROWANY

H7 LED 13400 lumenów, opinie


A4CCH

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zastanawiam się nad zmianą zwykłych żarówek na coś lepszego, często podróżuje nocą i zwykłe H7 trochę licho świecą, słyszałem że LED`y niezle świecą (niby lepiej od xenonu). Pytanie do Was, mam B5 z 99r. (lampy soczewki, zespolone Valeo) Czy po wsadzeniu takich ledów nie zabiorą mi dowodu, i czy nie będę oślepiał innych, bo to mija się wtedy trochę z celem ... Sprzedawca twierdzi że będzie ok, że nie potrzebne samopoziomowanie, spryski itp. Twierdzi że do zwykłych odbłyśników się nie nadaje, ale niby do soczewek będzie ok, bo to soczewka koncentruję światło. Przerabiał to ktoś ? Bo te LED`y za tanie nie są, a kupić i zaraz ściągać oraz marnować 600zł ... Nie uśmiecha mi się. Proszę o opinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinni zabrać Ci dowód za taką barwę światła.

Edytowane przez nitroo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Barwy, barwami. Chodzi mi o oślepianie, jak nie będę nikogo oślepiał to czemu nie. A czemu za barwę by mieli zabrać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinni zabrać Ci dowód za taką barwę światła.

Co mają Lumeny(jasność)

Do Kelvinów(temperatura barwowa) ?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez GreGoriO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Homologacji brak na ten wyrób, boję się trochę to kupić żeby 600zł w błoto nie poszło.

Edytowane przez A4CCH
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinni zabrać Ci dowód za taką barwę światła.

Co mają Lumeny(jasność)

Do Kelvinów(temperatura barwowa) ?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Chodziło mi o jasność. Źle się wyraziłem.

Homologacji brak na ten wyrób, boję się trochę to kupić żeby 600zł w błoto nie poszło.

Czyli sam sobie odpowiedziałeś :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, ale w sumie po co mi homologacja (podczas kontroli nikt do klosza nie zagląda, ani przez soczewkę nie zobaczy co siedzi). Chodzi mi tylko o to żeby nie oślepiać innych i tu jest dylemat, większość aut jezdzi na żarówkach z homologacja, a ustawienie świateł pozostawia wiele do życzenia, i nieraz oni robią większe szkody, niż jakieś pseudo ksenon lub coś na podobę, dla tego mi na homologacjach nie zależy :) Przecież nowe samochody również korzystają z oświetlenia ledowego, czemu ? Bo może serio warto. A gdybanie bo ma dużą moc świetlną i "oślepi" ... Chodzi mi czy ktoś to testował, lub słyszał opinie od osoby KTÓRA TEGO SPRÓBOWAŁA.

Edytowane przez A4CCH
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też zastanawiałem się kupnem H7 LED na drogowe, bo przy xenonie moje drogowe to śmiech. Szukałem, zorientowałem się w cenach, poczytałem....no i tutaj mamy problem z homologacją.... te LED'y jej nie mają ze względu na promień światła, tzn. W reportażu który oglądałem( poświęcony oświetleniu LED na światła mijania-nie pamiętam jaki to reportaż) przedstawiono wykres krzywizny H7 halogenowych vs H7 w technologii LED.... Stanowczo LED puszcza za mocny promień światła na przeciwległy pas ruchu, więc krótko mówiąc oślepiamy, dlatego też nie mają one homologacji, co za tym idzie dowód do zabrania

Wysłane z mojego Honor'a 5X. Pozdrawiam ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli led naprawdę daje 13400lumenów to musi być samopoziom i układ czyszczenia lamp. przepis mówi wyraźnie każde oświetlenie powyżej 2000 lumenów.

co do samej mocy ledów którą podałeś to wątpię że jedna żarówka daje 13k lumenów. takie wyniki to mają listwy led na całą szerokość dachu np. do terenówek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 000Lumenów? Taka żarówka pomimo technologii LED musiałaby pobierać chyba z 200W...

Z tego, co mi wiadomo w PL takie LEDy są nielegalne. W ogóle wszędzie są nielegalne. Do świateł LED musi być kompletnie inny reflektor. Seat rok temu się tym reklamował a teraz Opel chwali się "matrycowymi światłami LED", które to rzekomo pomimo włączonych świateł drogowych - nie oślepiają kierowcy z naprzeciwka. Wszelkiego rodzaju inne oświetlenie LED możecie sobie zamontować, ale we wnętrzu pojazdu. Nawet pozycyjne LED nie są legalne (ja nie znalazłem jeszcze takiej żarówki, która miałaby homologację, choć może za słabo szukałem).

Proponuję zainwestowanie w porządne, ale tradycyjne żarówki, albo montaż dodatkowego oświetlenia, ale takiego, które ma homologację. Jeśli jeździsz w nocy szukaj żarówek o temperaturze zbliżonej do światła dziennego. Wg mnie kolory "xenon look" dają jedynie pozornie lepsze światło. Niby oświetla nieco więcej drogi, ale wzrok się szybko męczy a i przeszkody ciężej jest rozpoznać, bo mają inną barwę od tego, do czego człowiek przywykł za dnia. Osobiście mam b5 po FL z "soczewkami" DEPO bodajże i jest wg mnie OK. Może także już reflektor/soczewka czy co tam masz jest wypalone?

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mijałem sie ostatni z A8 i była porażka .oslepił mnie jak nic mimo ze to było w miescie i przy lampach .mówicie o oslepianiu i homologacji a ja ile razy mijam sie z nowymi autami które maja lapalone całyżad ledów w lampie plus mijania ( nie wiem czy xenon czy led) i wala po oczach jak głupie i gdzie działa to samopoziomowanie i spryskiwacze???? kiedy zrozumicie ze w homologacji chodzi o kase dla panstwa ja rozumiem ze za wysoko ustawione swiatła i brudne leflektory oslepiaja  a tych nowych samochodó jest coraz wiecej z takimi własnie oslepiajacym swiatłem i skoro wyszły takie z fabryki to musza miec leflektory przystosowane  i posiadaja owa homologacje i gdzuie tu rozsadek.tak maja nowe audiki bmw passaty nawe opla jednego widziałem .słyszałem ze jest przepis ze nie mozna uzywac swiateł do jazdy dziennej i mijania razem a owe nowe modele tak własnie maja . w dzien swieci sie listwa led na cała szerokosl lampy a w nocy dołacza soczewka i jak to sie ma do homologacji ????? jeszcze jedno moze ci któzy tak krzycza o przepisach bespieczenstwie i homologacji wytłumacza mi na jakiej pdstawie prawnej działą doswietlanie zakretów????swiateł przeciwmgłowych mozna uzywac tylko przy mgle a tymczasem paten te załacza owe halogeny  na kazdym zakrecie oczywiscie nie jestem zwolennikiem oslepiania tylko mówiac o przepisach patrzmy tez na inne rzeczy .przykład z zycia zdek quad w polsce zarejstrowany czy to na samochodowy inny czy jako ciagnik nie spełnia w 100% przepisów homologacji a jednak produzent ja posiada 

Edytowane przez Rafal2410
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.01.2017 o 09:03, Rafal2410 napisał:

mijałem sie ostatni z A8 i była porażka .oslepił mnie jak nic mimo ze to było w miescie i przy lampach .mówicie o oslepianiu i homologacji a ja ile razy mijam sie z nowymi autami które maja lapalone całyżad ledów w lampie plus mijania ( nie wiem czy xenon czy led) i wala po oczach jak głupie i gdzie działa to samopoziomowanie i spryskiwacze???? kiedy zrozumicie ze w homologacji chodzi o kase dla panstwa ja rozumiem ze za wysoko ustawione swiatła i brudne leflektory oslepiaja  a tych nowych samochodó jest coraz wiecej z takimi własnie oslepiajacym swiatłem i skoro wyszły takie z fabryki to musza miec leflektory przystosowane  i posiadaja owa homologacje i gdzuie tu rozsadek.tak maja nowe audiki bmw passaty nawe opla jednego widziałem .słyszałem ze jest przepis ze nie mozna uzywac swiateł do jazdy dziennej i mijania razem a owe nowe modele tak własnie maja . w dzien swieci sie listwa led na cała szerokosl lampy a w nocy dołacza soczewka i jak to sie ma do homologacji ????? jeszcze jedno moze ci któzy tak krzycza o przepisach bespieczenstwie i homologacji wytłumacza mi na jakiej pdstawie prawnej działą doswietlanie zakretów????swiateł przeciwmgłowych mozna uzywac tylko przy mgle a tymczasem paten te załacza owe halogeny  na kazdym zakrecie oczywiscie nie jestem zwolennikiem oslepiania tylko mówiac o przepisach patrzmy tez na inne rzeczy .przykład z zycia zdek quad w polsce zarejstrowany czy to na samochodowy inny czy jako ciagnik nie spełnia w 100% przepisów homologacji a jednak produzent ja posiada 

Mijania i dzienne nigdy w żadnym nowym aucie nie świecą razem, w momencie załaczania się mijania, dzienne ściemniają się i służa wtedy jako pozycyjne. Radze przed krzyczeniem się z tym zapoznać.

Homologacja oczywiście chodzi o dopuszczenie do ruchu drogowego, ale żeby cos dopuścić i żeby produkt uzyskał homologację to musi przejśc szereg testów, jesli przechodzi je pozytywnie to usyskuje homologację na użytkowanie w ruchu drogowym.

Jesli przeczytasz kiedy można używac świateł przeciwmgielnych to zrozumiesz że można ich uzywać również gdy nie ma mgły :)

Doświetlanie zakrętów to nie uzywanie świateł przeciwmgielnych, a doświetlenie jednym halogenem w momencie skrętu, w żaden sposób takie rozwiązanie nie razi tych z naprzeciwka ani nie przeszkadza innym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.03.2018 o 12:47, Magik123 napisał:

Mijania i dzienne nigdy w żadnym nowym aucie nie świecą razem, w momencie załaczania się mijania, dzienne ściemniają się i służa wtedy jako pozycyjne. Radze przed krzyczeniem się z tym zapoznać.

Chłopie co ty za farmazony gadasz. w nowych autach masz ledy na dzienne i  i dajmy ksenon lub led na noc i w nocy swieca razem. wez najprostszy przykład A6C6 po lifcie jak to wyglada lub nowego leona i producentom juz wolno a nam szarakom nie . .tak samo sprawa tyczy sie np ciezarówek .jezeli ma fabrycznie zamontowane halogeny na dachu jest ok a jezeli te same halogeny zamontuje sie poza fabryka musza byc zasłoniete bo ci dowód zabiora .Przepisy są mega nie ścisłe i  .samopoziomowanie tez gówno daje bo mnie te auta oslepiaja. a co do spryskiwaczy to jak chodziłes do szkoły to tam uczyli że woda rozszczepia światło to weż na logike co gorzej działą woda czy bród . Także nie gadaj mi tu o testch na homologacje bo to chodzi wyąłcznie o opłate w  Państwie a testy to papierek 

 

Edytowane przez Rafal2410
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dzienne jako dzienne nie swiecą z mocą dziennych. Naucz się rozumieć tekst czytany.

Ledy świecą razem z mijania ale z niższą mocą i spelniają wtedy funkcję postojowych. Bo postojów w lampach już nie ma jak to np w b5.

Przepisy, i jeszcze raz przepisy. 

 

Co do ciężarówek to akurat latam taką na Anglie i po europie nie słyszałem żeby ktos zabierał dowód za halogeny.

Edytowane przez Magik123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Magik123 napisał:

to chyba za krótko latasz żeby o tym słyszeć :D pozatym z tego co piszesz bardziej wygladasz na krawężnika niżna kierowce bo byś wiedział o czym mówie.Przepis to przepis a życie to życie .przykład WV pokazuje jak jest z przepisami a jak z życiem i twoimi testami co do spalin . jeżdze sporo 2000 tygodniowo i chyba wiem co mnie na drodze oślepia a co nie i uwierz ze np HID zestaw jest bardzo łatwo odróznić od ori Xenon . z mocami tej listwy to przesadziłeś bo siostra ma A6C6 i wiem co mówie żadna moc sie nie zmienia czy w dzien czy w nocy ta listwa świeco tak samo tylko co ? przepis mówi że w dzien to swiatła dzienne a w nocy postojowe tak? to gdzie w dzien są postojowe???? Nie wciskaj mi kitu jak ja na własne oczy widze co sie dzieje .samopoziomowanie to też gówno bo jak jade na dziórach i auta podskakuja to se można te samopoziomowanie w dupe wsadzić  . to masz zdjecie w dzien i wnocy i co teraz pewnie napiszesz ze na oko gówno widać ze trzeba maszyna sprawdzić a ja ci powiem że maszyna to nie życie 

nowe-audi-a6-3-0-tdi-tfs-762de6c,910,500

0f7f672b4d5fb0d4af85ca6a28e3

ja nie jestem zwolennikiem nielegalnych swiateł ale nie moge zdzierżyc jak ktosmi kit wciska że to co fabryka dała jest super a reszta to gówno otórz nie ma dobrych swiateł bez oslepiania nawet światła matrycowe czasem nie daja rady 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Rafal2410 napisał:

ja nie jestem zwolennikiem nielegalnych swiateł ale nie moge zdzierżyc jak ktosmi kit wciska że to co fabryka dała jest super a reszta to gówno otórz nie ma dobrych swiateł bez oslepiania nawet światła matrycowe czasem nie daja rady 

Jezu... ale ty brednie piszesz. Wrzucasz zdjęcia, na których w obu przypadkach światła działają w trybie DRL/pozycyjne. Przy włączeniu świateł mijania (soczewka) ledy również świecą (jako pozycyjne), lecz obniżają swoją moc i wiem co piszę bo aktualnie (nie wujek siostry mojej babci, lecz ja osobiście) mam trzy samochody z fabrycznymi lampami ksenon/led.

Dodatkowo zrozum dwie kwestie:

- lampy halogenowe/ksenonowe i led nie różnią się między sobą wyłącznie zastosowanym  źródłem światła, ale i budową soczewki i/lub zwierciadła w lampie. Nawet ksenon ma inną soczewkę (z odpowiednią przesłoną i inną średnicą) niż soczewkowa lampa halogenowa. Lampa halogenowa ze zwierciadłem ma też zupełnie inne szkło, którego celem jest rozszczepianie i kształtowanie strumienia świetlnego.

- samopoziomowanie lamp nie ma pracować na dziurach w jezdni tylko niwelować obciążenie tylnej osi samochodu jak i znaczne zmiany w położeniu pomiędzy osiami samochodu, np. przy przejeździe przez próg zwalniający.

 

Edytowane przez Krumak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brednie to ty piszesz krumak .a celem samopoziomowania jest obniżenie strumienia światła przy przechyłąch samochodu nie tylko przy obciazonym tylu jak to bredzisz bo od tego jest reczna regulacja jak byś chciał wiedziec w lampah halogenowych wiec i po co montowac samopoziomowanie . a samopoziomowanie miało działąc na wybojach na wzniesieniach itp .i możesz sobie posiadac z 5 aut jak ty to piszesz  ale to ja mijajac sie z twoim pieknym swiatłem z obnizona moca jak to mówisz wiec sie ogarnij bo bredni nie pisze tylko mówie jak jest czy maja zasrana homologacje czy nie i tak nas oslepiaja .Bo jak jestes taki madry to wytłumacz dlaczego do xenonów nie wystarczy reczna rególacja skoro tak ty to piszesz jest potrzebna tylko przy obciazonej tylnej osi. sam sie mieszasz w tym co piszesz KRUMAK . i nie musisz sie produkowac bo wiem ze rózni sie budowa lamp  halogen / xenon / led . przeczytałem sporo czy ja moge meic xenony . a temat nie idzie o to czy może kolega z góry miec led czy nie tylko o to ze auta posiadajace homologacje tez oslepiaja ale im nic nie zrobisz bo maja papierek .kiedys tez czytałem jak sa przeprowadzane testy w fabryce w auto-moto i uwierz zeproducenci dobrze znaja procedury i wiedza jak sie na nie przygotowac a na drogach wychodzi co wychodzi a zdjecia wrzuciłem po to bo gołym okiem widac ze praktycznie róznicy  nie ma wiec twoje obnizanie mocy swiatła chyba na papierku istnieje .jeżdze duzo i chyba wiem co mnie oslepia a co nie .Dyskusja z wami jest bez sesu bo naczytacie sie bełkotów i tabelek a swojego zdania nie macie

Edytowane przez Rafal2410
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyjacielu ja tygodniowo od wtorku do piątku, soboty robię ponad 4000tys km, do anglii i spowrotem, w tym rozwożenie towaru po sklepach w Londynie, Birmingham, nie wiesz co to jazda zestawem po mieście w godzinach szczytu i szukanie miejsca na poboczu aby rozładowac towar. W dodatku czas masz napięty jak baranie jaja bo na drugi dzien masz załadunek gdzies pod Rotterdamem. Więc trochę się ojeżdże i jak słucham drajwerów co to raz przejadą Polskę wzdłóż i zachaczą Niemca to mnie głowa boli, ile to oni nie zjeździli.

Wrzuce w wolnej chwili światła Hid i ori xenon tej samej barwy jak odgadniesz to osobiscie Cię tu przeprosze.

A teraz skończ prosze bo piszesz aby pisać ale nic w tym składu nie ma.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...