Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Pytanko o zwiększenie mocy


Gość Keżor

co lepsze?  

2 użytkowników zagłosowało

  1. 1. co lepsze?

    • zmienić turbo na większe
    • zchipować


Rekomendowane odpowiedzi

Wszystko zalezy od kasy.Myślę , że na początek wystarczy program wgrać i będzie latał aż miło.Powinno wyjść jakieś 140KM i 310nM :wink: Wymiana turbiny na większą to już wieksze koszty i konieczność kolejnych modyfikacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jaki chip proponujesz?? bo jest wiele firm zajmujacych sie tym. I co myślisz o magnetyzerach :roll: ??

Jesteś z Katowic , to jedź do Aligatora.To katowicki oddział Masters Tuning.jedni z najlepszych w Polsce.Ali napisze Ci program pod konkretnie twój samochód i taki jak będziesz sobie życzył.Albo więcej koni , albo więcej niutków.Co do magnetyzerów , to zapomnij.Nie ma sensu.Lepiej sobie coś innego kupić za tą kase :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak bys chcial wieksze turbo to odrazu pasowaloby zmienic IC na wiekszy nzaraz za zderzakiem a co za tym idzie musialbys tez w elektronike ingerowac bo turbina by generowala wieksze cisnienie prawdopodobnie i czujnik caly czas przelanczal by go w tryb awaryjny. A po zchipowaniu duzo tez pomoze zmiana IC na wiekszy bo wlato bedzie lepiej chlodzil.

Ja osobiscie wolalbym tuning mechaniczny ale to jest wieksza kasa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co slyszalem jak sie zaklada wieksze turbo to przy tej samej mocy jest ono mniej wysilone niz to mniejsze, tak samo z resztą mocniejszych czesci do silnika. Jezeli wystarczy ci ~130-140KM nie ma co sie bawic w turbo, jezeli celujesz wyzej warto sie zastanowić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chesz mieć 200KM to tylko Turbo nie żadne nitro :wink:

[ Dodano: 2006-02-18, 19:51 ]

Kosztowna, ale napewno zadowalająca modyfikacja. Możliwe są do uzyskania bardzo duże przyrosty mocy, nie jest to jednak bez uprzedniego wzmocnienia dołu zalecana zabawa dla silników 1.4 i 1.6.

www.promotormocy.pl

www.tomson.com.pl

www.vanaaken.com

www.turbo-kits.com

www.turbocalculator.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chesz mieć 200KM to tylko Turbo

pewnie ze chciałbym, i chciałbym wygrac w totka bo narazie nie mam zadnej roboty i tyle co swinke skarbonke rozwale to mam ;) max 1500zl moge wyłożyć jak pogadam z rodzicami :P

pamietajcie ze mam dopiero 19 lat :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to na początek Filtr stożkowy K&N oraz Program

Ja bym stozka nie zakladał bo w zasadzie nic nie da, a tylko szybciej turbina poleci. Program + wyciecie katalizatora wystarczą.

nie tyle turbina co przeplywka :wink:

Kamil jak i inni dobrze prawia - chips i wyciecie katalizatora :!:

dalsze modyfikacje to IC, turbina i wtryski :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle że na początek wystarczy Chip osobiście polecam TTC w krakowie,są tansi od V-Techu i wcale nie gorsi :) Wskakuj na A4 i ogień do KRK w koncu to rzut beretem :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie rób wszystkiego na raz jedż pierw do jakiegoś tam "Aligatora lub innego Hipopotama" zmień program pojeżdzisz trochę i ewentualnie następna modyfikacja jak fundusze pozwolą.

Przyjemności trzeba sobie dozować żeby banan z twarzy nie schodził :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu masz wykres auta tylko po czipsie- silnik 1.8T seria 150KM silnik AVJ

bawienie się w mechanike to jednak grubsza sprawa

ja polecam chiptuning

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...