Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Pytanko o zwiększenie mocy


Gość Keżor

co lepsze?  

2 użytkowników zagłosowało

  1. 1. co lepsze?

    • zmienić turbo na większe
    • zchipować


Rekomendowane odpowiedzi

wolno wycinać katalizator?? moze zdecydujes sie na chipa ale to jak bede mial kaske, a narazie to musze sesje skonczyc :x

a ile ta A4ka miala niutonkow przed chipem??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wycięcie kata i zastąpienie go strumienicą to jest rozwiązanie zaproponowano mi w El-Tecu, mają różne modele i dobierają je do mocy auta

w serii było z tego co pamietam 220-230Nm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pisze czy mądre to czy nie:) pisze, że taki zabieg mi zaproponowano:) rozważam taką możliwość

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wycięcie kata i zastąpienie go strumienicą to jest rozwiązanie zaproponowano mi w El-Tecu, mają różne modele i dobierają je do mocy auta

ale w dieslu to chyba nie za dobry pomysł, tak przynajmniej słyszałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam jestem zdania , że najlepiej zrobić wolny wydech :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawsze można wysłać maila do Wojtka Lutomskiego i sie zapytać, facet robi wydechy do aut tuningowanych- słyszeliście o El-Tec mam nadzieje :)

[email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawsze można wysłać maila do Wojtka Lutomskiego i sie zapytać, facet robi wydechy do aut tuningowanych- słyszeliście o El-Tec mam nadzieje :)

[email protected]

No jasne , że słyszeliśmy.Spece od wydechów.Ctv ma kompletny wydech robiony u nich :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.5 cala przelotowy bez katalizatora na 3 tłumikach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wycięcie kata i zastąpienie go strumienicą to jest rozwiązanie zaproponowano mi w El-Tecu, mają różne modele i dobierają je do mocy auta

ale w dieslu to chyba nie za dobry pomysł, tak przynajmniej słyszałem

a myślisz ze ten kataliaztor jeszce żyje :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CTV to wypowiedz się jak to jest u ciebie bo widze, że niktórzy są mocno przeciw wycinanu kata :D

a i kwestia dla mnie dość istotna, czy hałas jest dużo większy??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli masz mało nalatane(100tys) to katalizatora bym nie ruszal jak powyzej to bym go wycial! ja wycialem przy 30-40 tys jakos tak,głosniej nie jest,wszystko robilem w eltecu.

Żadnej strumienicy bym nie wkladal to nie silnik odrzutowy tylko wysokopreżny :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli moge spokojenie kata wywalic bo mam 180 tysiecy przejechane ;) sam go wytne buahaha :twisted: nie no zart, pewnie i tak bym wycial nie to :wink: znajde tego Krokodylka i pogadam z nim :P dzieki wszystkim za info :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam klubowiczów. Keżor ma problem co wybrać? Widzę spore zainteresowanie w udzielaniu porad.

Jakie porady ja otrzymam, jeśli je otrzymam?

Mam A4 B5 110KM i jestem jak dziewica : mam chęć ale brak mi odwagi. Chciałbym mieć więcej kucyków , ale czy to nie jest zarzynanie silnika? Nikt nie napisał: zostaw motor takim jaki jest. Czy czipowanie lub inna forma tuningu jest w 100% bezpieczna?

Proszę, rozwiejcie moje wątpliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic nie jest bezpieczne :!: nawet eksplatacja,a jak zalejesz zły olej i zatrzesz motor :?:

Napewno chiptuning to nie jest zarzynanie silnika! a kucy przybedzie sporo,róznica jest ogromna :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam klubowiczów. Keżor ma problem co wybrać? Widzę spore zainteresowanie w udzielaniu porad.

Jakie porady ja otrzymam, jeśli je otrzymam?

Mam A4 B5 110KM i jestem jak dziewica : mam chęć ale brak mi odwagi. Chciałbym mieć więcej kucyków , ale czy to nie jest zarzynanie silnika? Nikt nie napisał: zostaw motor takim jaki jest. Czy czipowanie lub inna forma tuningu jest w 100% bezpieczna?

Proszę, rozwiejcie moje wątpliwości.

najlepiej wpadnij na jakiś zlocik, wsiądziesz do autka z wirusem i zobaczysz różnice:)

Ja jeździłem passatem 1.8T bez czipsa:) ale to muł był :D :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prawda, różnica po wgraniu wirusa jest oigromna, ale dopiero po zmianie turbinki i reszty gratów robi sie przepaść :). Według mnie zrób wydech na 2 tłumikach + wirusek i będzie znaczna poprawa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sprawdzić czy mam wiruska :?: Tylko na hamowni czy może jakoś optycznie?

Być może kupiłem auto już zawirusowane :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...