ArkadiuS 6 Opublikowano 2 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2016 (edytowane) Pacjent B8 2.0tdi, silnik CJCB, rok 2012, polift, przebieg 220kkm Narazie wykres w takiej formie. Jedyny mod to wymiana Turbo na wieksze. Pozostałe graty bez zmian. Wykres w lepszej jakości https://www.dropbox.com/s/7ixzgbr58l3tsux/IMG_20160903_194425.jpg?dl=0 Edytowane 26 Maja 2018 przez ArkadiuS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelDSW 0 Opublikowano 22 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2016 Klekocik musi sie ladnie odpychac . dobre Niuty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArkadiuS 6 Opublikowano 29 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2016 (edytowane) Jest nieźle... Bedzie stage 2 Stage 2 wykonany https://www.dropbox.com/s/hrg4ewmgax5wl6a/IMG_20160929_175839.jpg?dl=0 Edytowane 29 Września 2016 przez ArkadiuS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komoornik 18 Opublikowano 29 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2016 Wrzuć jakiś filmik jak startujesz z 1go biegu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArkadiuS 6 Opublikowano 29 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2016 Wrzuć jakiś filmik jak startujesz z 1go biegu.A co chces zobaczyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komoornik 18 Opublikowano 30 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2016 Jaki jest komfort jazdy w takim setupie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArkadiuS 6 Opublikowano 30 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2016 (edytowane) Zalezy czego oczekujesz. Nie butuje na starcie czy zmianie kierunku jazdy (Trakcja i uslizg murowany, ale tak tez mialem w lzejszym b7 202/402km wiec kwestia samego stylu jazdy).Dla mnie najważniejsza jest elastyczność przy wyprzedzaniu i świadomość ze po wcisnieciu pedalu lub po redukcji biegu moge niemal w pełnym zakresie uzyskać z auta komfortowa moc. Narazie ciesze sie i obserwuje na co moge sobie pozwolic. Na tym setupie w zależności od kondycji auta mozna uzyskac 460Nm ale takie osiągi zarezerowane dla Q Edytowane 30 Września 2016 przez ArkadiuS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek76 13 Opublikowano 30 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2016 co zrobiłeś w stage 2 ? dpf out ? i napisz gdzie kupiłeś nowe turbo od caha, mam taki sam silnik i tez planuje zwiększyć moc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArkadiuS 6 Opublikowano 30 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2016 Stage 2 to kawal dobrej roboty Daniela. W moim przypadku okazalo sie ze prawdopodobnie po stage 1 wtryski odzyly. Auto po shamowaniu po stage 1 i jezdzie prawie 1msc zostalo poddane ponownemu strojeniu (mozna powiedziec ze takie bylo zamierzenie). Wyłączony zostal egr (fizycznie padl) i wymieniony czujnik roznicy ciśnień dpfa. Reszta gratow bez zmian. Turbo to najnowsze dziecko Garrret (wersja dla polifta) i aktualnie jest to projekt (wersja testowa) Patryka. Ze wzgledu na przebieg mojego auta wydajnosc tego turbo to niewiadoma . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArkadiuS 6 Opublikowano 25 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2018 Stage 3: wrzucony nowy intercooler z 3.0 biTurbo - special thanks Siemian korekta soft by Daniel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kodzak33 27 Opublikowano 3 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2018 W dniu 25.05.2018 o 19:24, ArkadiuS napisał: Stage 3: wrzucony nowy intercooler z 3.0 biTurbo - special thanks Siemian korekta soft by Daniel Czyli korekta była wskazana? Ja dołożyłem taki ic ale korekty nie robiłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArkadiuS 6 Opublikowano 4 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2018 W dniu 3.06.2018 o 08:55, Kodzak33 napisał: Czyli korekta była wskazana? Ja dołożyłem taki ic ale korekty nie robiłem. nie jest wymagana, ja miałem możliwość i wraz z korektą dorzuciłem IC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Veiru 19 Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 @ArkadiuS W ECU zakładałeś intercooler od 3.0 biTurbo? Zastanawiam się nad podobnym zabiegiem Ile Twój silnik ma w serii, że potrzebne było 3 stage do uzyskania 220 / 445? Powiem szczerze, że u mnie samym programem wypluł 215 / 440. Seria 177ps. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golden87 124 Opublikowano 6 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2018 22 godziny temu, Veiru napisał: Ile Twój silnik ma w serii, że potrzebne było 3 stage do uzyskania 220 / 445? CJCB fabrycznie ma 100 kW czyli 136 KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Veiru 19 Opublikowano 6 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2018 10 minut temu, golden87 napisał: CJCB fabrycznie ma 100 kW czyli 136 KM Serio? Nie wiedziałem, że do poliftów wrzucali takie motory ? To by wszystko wyjaśniało, dzięki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArkadiuS 6 Opublikowano 6 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2018 (edytowane) W dniu 5.06.2018 o 10:45, Veiru napisał: @ArkadiuS W ECU zakładałeś intercooler od 3.0 biTurbo? Zastanawiam się nad podobnym zabiegiem Ile Twój silnik ma w serii, że potrzebne było 3 stage do uzyskania 220 / 445? Powiem szczerze, że u mnie samym programem wypluł 215 / 440. Seria 177ps. Tak, zakładałem w ECU. Ja mam FWD, a Ty Q i tu koledzy przy tym napędzie i tej turbinie mają po 460-470Nm. U mnie przy samej wymianie turbo na poliftową 177KM wyszło 215/445 (silnik CJCB ma fabrycznie 136/320 i tylko 112g emisji CO2 ;P). Sam stage 3 to tylko taki szlif i zapewnienie wyłącznie lepszego i świeższego oddechu turbinie Edytowane 6 Czerwca 2018 przez ArkadiuS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro32 1 Opublikowano 26 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2018 Co ze sprzęgłem? Turbo pasuje plug&play? Fajnie by było zobaczyć filmik jak to się odpycha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArkadiuS 6 Opublikowano 27 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2018 22 godziny temu, Daro32 napisał: Co ze sprzęgłem? Turbo pasuje plug&play? Fajnie by było zobaczyć filmik jak to się odpycha Jeszcze przed stage 1 (czyli od ponad 2 lat) mam wrzucony napęd z Q5 190KM (auto cięższe o prawie 300kg i mocniejsze fabrycznie o 80Nm więc zdaje egzamin). Turbo p&p ale z polifta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro32 1 Opublikowano 28 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2018 15 godzin temu, ArkadiuS napisał: Jeszcze przed stage 1 (czyli od ponad 2 lat) mam wrzucony napęd z Q5 190KM (auto cięższe o prawie 300kg i mocniejsze fabrycznie o 80Nm więc zdaje egzamin). Turbo p&p ale z polifta. Napęd, czyli jakie części? Też pasowały p&p? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArkadiuS 6 Opublikowano 29 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2018 W dniu 28.06.2018 o 06:41, Daro32 napisał: Napęd, czyli jakie części? Też pasowały p&p? Pasowały p&p - kpl sprzęgło+docisk+dwumas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się