Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B8 2.0tdi CJCB stage 3 czyli 220/445


ArkadiuS

Rekomendowane odpowiedzi

Pacjent B8 2.0tdi, silnik CJCB, rok 2012, polift, przebieg 220kkm

8f7fb46b1b3899ca6fc4b39823da6a92.jpg

Narazie wykres w takiej formie. Jedyny mod to wymiana Turbo na wieksze. Pozostałe graty bez zmian.

Wykres w lepszej jakości

https://www.dropbox.com/s/7ixzgbr58l3tsux/IMG_20160903_194425.jpg?dl=0

Edytowane przez ArkadiuS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest nieźle... Bedzie stage 2 :)

Stage 2 wykonany

https://www.dropbox.com/s/hrg4ewmgax5wl6a/IMG_20160929_175839.jpg?dl=0

152196e44f4da7060b78a5954eb939e2.jpg

Edytowane przez ArkadiuS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalezy czego oczekujesz. Nie butuje na starcie czy zmianie kierunku jazdy (Trakcja i uslizg murowany, ale tak tez mialem w lzejszym b7 202/402km wiec kwestia samego stylu jazdy).Dla mnie najważniejsza jest elastyczność przy wyprzedzaniu i świadomość ze po wcisnieciu pedalu lub po redukcji biegu moge niemal w pełnym zakresie uzyskać z auta komfortowa moc. Narazie ciesze sie i obserwuje na co moge sobie pozwolic.

Na tym setupie w zależności od kondycji auta mozna uzyskac 460Nm ale takie osiągi zarezerowane dla Q :)

Edytowane przez ArkadiuS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co zrobiłeś w stage 2 ? dpf out ? i napisz gdzie kupiłeś nowe turbo od caha, mam taki sam silnik i tez planuje zwiększyć moc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stage 2 to kawal dobrej roboty Daniela. W moim przypadku okazalo sie ze prawdopodobnie po stage 1 wtryski odzyly. Auto po shamowaniu po stage 1 i jezdzie prawie 1msc zostalo poddane ponownemu strojeniu (mozna powiedziec ze takie bylo zamierzenie). Wyłączony zostal egr (fizycznie padl) i wymieniony czujnik roznicy ciśnień dpfa. Reszta gratow bez zmian. Turbo to najnowsze dziecko Garrret (wersja dla polifta) i aktualnie jest to projekt (wersja testowa) Patryka. Ze wzgledu na przebieg mojego auta wydajnosc tego turbo to niewiadoma :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stage 3:

wrzucony nowy intercooler z 3.0 biTurbo - special thanks Siemian ;)

korekta soft by Daniel :)

 

wykres B8_3stage.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.05.2018 o 19:24, ArkadiuS napisał:

Stage 3:

wrzucony nowy intercooler z 3.0 biTurbo - special thanks Siemian ;)

korekta soft by Daniel :)

 

wykres B8_3stage.jpg

Czyli korekta była wskazana? Ja dołożyłem taki ic ale korekty nie robiłem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.06.2018 o 08:55, Kodzak33 napisał:

Czyli korekta była wskazana? Ja dołożyłem taki ic ale korekty nie robiłem. 

nie jest wymagana, ja miałem możliwość i wraz z korektą dorzuciłem IC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ArkadiuS

W ECU zakładałeś intercooler od 3.0 biTurbo? :) 

Zastanawiam się nad podobnym zabiegiem :D 

Ile Twój silnik ma w serii, że potrzebne było 3 stage do uzyskania 220 / 445?

Powiem szczerze, że u mnie samym programem wypluł 215 / 440. Seria 177ps.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, Veiru napisał:

Ile Twój silnik ma w serii, że potrzebne było 3 stage do uzyskania 220 / 445?

CJCB fabrycznie ma 100 kW czyli 136 KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, golden87 napisał:

CJCB fabrycznie ma 100 kW czyli 136 KM

Serio? Nie wiedziałem, że do poliftów wrzucali takie motory ?

To by wszystko wyjaśniało, dzięki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.06.2018 o 10:45, Veiru napisał:

@ArkadiuS

W ECU zakładałeś intercooler od 3.0 biTurbo? :) 

Zastanawiam się nad podobnym zabiegiem :D 

Ile Twój silnik ma w serii, że potrzebne było 3 stage do uzyskania 220 / 445?

Powiem szczerze, że u mnie samym programem wypluł 215 / 440. Seria 177ps.

Tak, zakładałem w ECU.

Ja mam FWD, a Ty Q i tu koledzy przy tym napędzie i tej turbinie mają po 460-470Nm.

U mnie przy samej wymianie turbo na poliftową 177KM wyszło 215/445 (silnik CJCB ma fabrycznie 136/320 i tylko 112g emisji CO2 ;P). Sam stage 3 to tylko taki szlif i zapewnienie wyłącznie lepszego i świeższego oddechu turbinie ;)

Edytowane przez ArkadiuS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co ze sprzęgłem?

Turbo pasuje plug&play?

Fajnie by było zobaczyć filmik jak to się odpycha ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, Daro32 napisał:

Co ze sprzęgłem?

Turbo pasuje plug&play?

Fajnie by było zobaczyć filmik jak to się odpycha ;)

Jeszcze przed stage 1 (czyli od ponad 2 lat) mam wrzucony napęd z Q5 190KM (auto cięższe o prawie 300kg i mocniejsze fabrycznie o 80Nm więc zdaje egzamin).

Turbo p&p ale z polifta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, ArkadiuS napisał:

Jeszcze przed stage 1 (czyli od ponad 2 lat) mam wrzucony napęd z Q5 190KM (auto cięższe o prawie 300kg i mocniejsze fabrycznie o 80Nm więc zdaje egzamin).

Turbo p&p ale z polifta.

Napęd, czyli jakie części? Też pasowały p&p?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.06.2018 o 06:41, Daro32 napisał:

Napęd, czyli jakie części? Też pasowały p&p?

Pasowały p&p - kpl sprzęgło+docisk+dwumas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...