Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Analiza logów


sułek123

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Proszę o analizę logów

http://vaglog.pl/log_278102.html

Turbo mam wyczyszczone wszystko ładnie chodzi. Na BS sztanga chodzi około 2 cm a i tak łapie tryb awaryjny. N75 zamieniany z N18---> zero różnicy, wężyki wymienione. Gdzie mam jeszcze szukać ?

link poprawiony ;]

Edytowane przez sułek123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sztanga na 100% nie ruszana na fabrycznym ustawieniu jest zamazane farbą. Co do pierscienia to mam 99% pewności, że jest dobrze założony, bo gdzieś wyczytałem, że jak grucha podciąga to dobija do tego zderzaka. Tylko teraz pytanie czy można go tak założyć, że przy podciąganiu dobija do zderzaka, ale przy opuszczaniu nie opuszcza do końca?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

n75 coraz bardziej wysterowuje zeby zbijac a cisnienie rosnie tak jakby byl na odwrot załozony wlasnie pierscien

Edytowane przez Mauros88
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

;/ no to czeka mnie rozbiórka turbo - "czysta przyjemność" ;p sprawdzę to w weekend i dam znać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nie dawno sciagales turbo to nie bedziesz miec problemu ze zdjeciem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego to nie jest raczej wina źle założonego pierścienia, ładowało by wtedy cały czas 1,5 aż do notlaufa. Ale dla pewności zrób loga 11 na odpiętym wężyku od gruszki.Kierownice ustawione są wtedy na minimalne doładowanie. Jak będzie przeładowywać to znaczy,że pierścień założony źle, ale naprawdę szczerze wątpie.

Turbinki VNT15 mają lekkie overboosty, bo strasznie szybko się wkręcają, może grucha już nie domaga i n75 nie może wysterować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@UP AFN miały montowane GT1749 od garrett'a :)

Może te też miały lekkie overboosty, bo też są na łożysku ślizgowym z tym że posiadają większe wirniki.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie problem rozwiazany, winny byl jednak zle zalozony pierscien. Dokladnie to byl odwrocony o 180 stopni I lopatki mialy duzy zakres pracy, ale nie dobijaly do tego zderzaka na turbinie ;) Autko zapierdziela az milo ;) Dzieki za pomoc, czlowiek uczy sie na bledach ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się pod temat

Witam.

Samochód posiadam już dwa lata i od początku czułem że jakby turbo późno wstawało. Mam prośbę o przeanalizowanie log 011 oraz 003 gdyż nie znam się na tym kompletnie. Z tego co mi się wydaję to dawkę coś tnie. Jeżeli będą inne logi potrzebne postaram się szybko je zrobić. Pozdrawiam

http://vaglog.pl/log_278770.html 011

http://vaglog.pl/log_278771.html 003

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Geometria do przejrzenia ew turbina do przeczyszczenia bo widac ze sie scina

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Geometria do przejrzenia ew turbina do przeczyszczenia bo widac ze sie scina

Turbina regenerowana pół roku temu, a co sądzisz o dawce? dzięki za odp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie jest dawka tylko ilosc powietrza zasysanego przez turbine. Wpierw dojdz do ladu z doladowaniem pozniej zajmij sie przeplywka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo wstaje tak samo jak przed regeneracją?

dokładnie tak turbo reaguje jak przed regeneracją.

mam pytanie odnośnie przeładowania. Czy szkodzi to na coś? można z tym jezdzic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo wstaje tak samo jak przed regeneracją?

dokładnie tak turbo reaguje jak przed regeneracją.

mam pytanie odnośnie przeładowania. Czy szkodzi to na coś? można z tym jezdzic?

Znam ludzi którzy jeżdżą tak latami i nic się nie dzieje, jednak prędzej czy później może rozerwać dolot w którymś miejscu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo wstaje tak samo jak przed regeneracją?

dokładnie tak turbo reaguje jak przed regeneracją.

mam pytanie odnośnie przeładowania. Czy szkodzi to na coś? można z tym jezdzic?

Znam ludzi którzy jeżdżą tak latami i nic się nie dzieje, jednak prędzej czy później może rozerwać dolot w którymś miejscu.

a szkodzi to bardzo na turbo? czy ukł. korbowo-tłokowy?

to nie jest dawka tylko ilosc powietrza zasysanego przez turbine. Wpierw dojdz do ladu z doladowaniem pozniej zajmij sie przeplywka

ale mówisz o logu 011 ten ostatni parametr? myślałem że to dawka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...