Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B5] DRL (LED)


rezyser

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Chciałbym założyć światła do jazdy dziennej w A4 B5. Nie mam pojęcia co wybrać, jaką markę no i najważniejsze- żeby spełniało swoją funkcję i dobrze wyglądało.

Nowe lampy z paskiem ledowym nie wchodzą w grę- po pierwsze mi się to nie podoba, a po drugie nie będę wydawał 500/800 PLN na nowe lampy bo...tak.

Każda opinia dobra, Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepiej, to zamontować coś w miejsce halogenów przeciw mgielnych, o ile masz, jak nie- to rezanie, tylko jak to teraz wygląda z homologacją i przeglądem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem, to robić coś, w miejsce, gdzie już ori jest, ale tutaj nie wiem, jak z homologacją i przepisami, czy mozna i jesli tak, to czy ma to jakieś regulacje, dotyczące miejsca, natężenia światła itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepszą opcją jest przeróbka lamp na bi-halo czy xenon i dzienne w miejsce długich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I świecić innym po oczach, jak chcesz oglądać długie innych, to montować możesz śmiało xenon bez poziomowania. Są moduły które ograniczają moc długich świateł chyba do 30%, tylko nie wiem czy to legalne. A jak nie to pewnie zostają te paski gdzieś w kratkach zderzaka. Halogeny bym oszczędził :)

Edytowane przez A4CCH
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raz chyba, ale tylko w dzień mi śmignęło jakieś B5, ale ksenon bez poziomu widzę częściej :)

Edytowane przez A4CCH
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raz chyba, ale tylko w dzień mi śmignęło jakieś B5, ale ksenon bez poziomu widzę częściej :)

To chyba hidy na sonarach cie mijają prawidłowo ustawiona lampa nie będzie oslepiac oczywiście na soczewce ten samopoziom mogą se w d.. wsadzić nie raz dostałem po galach mijając nowe bryki które taki system bankowo miały reakcje to ma najlepsze jak towaru nawrzucasz na tył to przy pochyleniu auta lampy się opuszcza a jazda na wzniesieniu dziurach itp to nigdy w porę nie zareaguja czujniki na wahaczach
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja w B6 też miałem hidy- ustawione- nikogo nie raziło, a jak przedmówca wspominał- czujnik w porę nie zareaguje, np u mnie teraz ksenon opada chyba po niecałej sekundzie, więc jak przejeżdżam przez hopkę- to i tak nie zdąży opaść ksenon w porę i po oczach dostają ci z naprzeciwka, a ustawić tego nie ma jak, bo to automatycznie, a jak sam opuszczę soczewki w dół manualnie, na lampie- to na światłach mijannia- to w całkowitych ciemnościach- widzę tylko to, co przed autem, ale wracająć do tematu- dzienne w długich- to chyba może być, ale intensywność światła jest mniejsza- ja bym w halogeny ładował dzienne- wiele aut tak ma np kia picanto- jak mi dali, jako zastępcze- to dzienne były właśnie w halogenach p.mgłowych, a jak włączałem halogeny- to dodatkowo zapalały się postojówki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego przerabiaj lampy na bixy i wtedy dzienne w miejsce długich , co do samopoziomowania to podczas jazdy prawie nie widać reakcji więc i tak czasami można dostać po oczach . Ja u siebie mam jakiegoś hida od 6 lat i jest ok , nikt mi nie mruga z naprzeciwka . Kilka razy trzymała mnie policja i nikt się nie doczepił do lamp , jak masz hida ala 4300 lub 5000K to nie rzuca się tak bardzo w oczy . Najważniejsze żeby lampy były dobrze ustawione i jak załadujesz auto to opuszczać lampy i będzie ok ,ja tak śmigam kilka lat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...