Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B8 3.2fsi quattro sedan by Jago


Patrykjagoda

Rekomendowane odpowiedzi

Witam zakupiłem sobie A4 B8 z roku 2008 modelowy 2009. Wersja sedan 3.2fsi CALA manual quattro. Aktualnie jest poprawiane bo zakupione z Austrii po lekkiej kolizji:) ale lepiej świadomie wiedzieć co się kupiło:)

Aktualne foto z prac

bn5kxad8.jpg

prs7pta2.jpg

wcumg29h.jpg

Plany

Wkrótce

Felgi 18 cali

jlcsifjw.jpg

Wiercone tarcze tył przód

Blenda szyby tylnej

Dokładka zderzaka tył lewa prawa strona

Do zastanowienia

Grill przedni na czarno lub Carbon

Ramki wokół szyb na czarno lub Carbon

Modyfikacja dyfuzora tylnej ala sline

Przyciemnic tylne szyby

Edytowane przez Patrykjagoda
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lubie moc i quattro:) miałem wcześniej Vectra B 3.2v6:) więc narazie na słabsze się nie przesiade:) a cenowo dalej po włożeniu w niego roboty i części mniej niż rynkowa cena nie wiele wychodzi mniej:) kilka tys może

Felgi 18cali już na samochodzie:) 8cala et35 nawet to pasuje:)

w8yevwey.jpg

n2hcla7v.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zazdroszcze silnika :slina: Czuc moc :kox: Graty zakupu. Szyby przyciemniasz?

Bylo od razu wsadzic 19" :P

Pokaz foty wnetrza.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oby silnik się spisał i nie było problemów:) ale już słychać coś w nim:/ narazie nie ukończone wszystko żeby się chwalić:) 18 starcza bo samochód będzie we Francji użytkowany:) w Polsce jedynie wakacje miesiąc:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oby się spisywał i silniczek dobrze chodził:)

Spoiler szyby już polakierowane na kolor i założone:)

Fotki z montażu blendy i rekina:) oraz polerka po lakierowaniu

29wly8mz.jpg

Aktualnie parę zmian:)

Spojler gumowy z przodu

mupgwe5v.jpg

Zastanawiam się nad oponami wielosezonowymi bo będę jeździł trasy i za granicę i dwa komplety nie da rady kół mieć. Felga 8cali czy dać 225/45r18 czy może 235/45r18 czy 245/40r18?

Edytowane przez Patrykjagoda
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się nad oponami wielosezonowymi bo będę jeździł trasy i za granicę i dwa komplety nie da rady kół mieć. Felga 8cali czy dać 225/45r18 czy może 235/45r18 czy 245/40r18?

Sam się nad tym zastanawiałem, gdy chciałem kupić zimówki. Zostałem przy rozmiarze 245/40 R18 bo na Ukrainę się nie wybieram a im szersza opona tym lepiej trzyma asfalt jednak na wielosezon to chyba 235/45 to jest jakaś pośrednia wartość. Węższa podobno lepiej wbija się w śnieg choć przy napędzie quattro 10mm różnicy w szerokości niewiele zmienia.

PS Ładny krążownik, poka wnętrze :)

Edytowane przez indiapapa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam 225/45/18 zimówkę, komfort jest i prowadzi się przyjemnie.

Ramkę grilla dałbym w czarny połysk :wink:

cb1c50a2d99e.jpg

Edytowane przez WojtekM83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak na 8cali feldze czy innej?

Miałem w planie grill i ramki szyb na czarno ewentualnie Carbon i szyby przyciemnic:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc wezmę 225/45r18 wielosezonowe Bridgestone:) wolałbym osobno letnie zimowe ale nie ma wyjścia:/

Jakie obejmy idą na wydech bo mam już słabe i widać że puszczają spaliny już

Patrzyłem ostatnio w dolot i jest tam trochę syfu ale narazie jeszcze przejdzie:)

Mam taki nowy plan oczyszczania zaworów

Zamontować system lubryfikacji. Zestaw montażowy co idzie do lpg w celu ochrony zaworów przed lpg. Zamiast tego środka jakiś inny do czyszczenia dolotu podawać:)

Opony Bridgestone 225/45R18 95W wielosezonowe na felgach i na samochodzie:)

W między czasie wymiana filtra paliwa i świec zapłonowych oraz płynu hamulcowego

Ale przy okazji patrzę i Niby poziomowanie xenon działa bo reaguje na pochylenia ale nie mam tego testu zaraz po uruchomieniu czy to normalne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry kolego ale wielosezonowki to przeginka... Chyba ze głównie po Neapolu śmigasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odrazu przeginka taki przymus i tyle na tor się nie wybieram:) główny powód trasa Polska Francja przymus w grudniu opony a brak placu i opcji na takie i takie koła

Edytowane przez Patrykjagoda
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te opony jak trochę popada nie mają wogóle gripu! Guma i hamulce to podstawa. Bardzo dobrze że na forum lansuje sie ten trend. Przez takie podejście niejednokrotnie musialem stać po kilka godzin w korkach na autostradzie bo ktoś postanowil zaoszczędzić parę centów na odpowiednie ogumienie. Sam miałem dwa podejścia do wielosezonowek. Kleber i Goodyear. Więc wiem jaki to shit. Wiem też że to brzmi moralizatorsko. Ale takie są fakty. Od tego zależy twoje i przedewszystkim czyjeś bezpieczeństwo. Tu nie powinno byc miejsca na kompromisy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że opony Bridgestone potenza re97as nie będą aż takie złe bo to nie są typowo wielosezonowe opony... Oznaczenie w USA to 400 czyli wolno ścierająca się guma i A temperatura i A coś tam nie pamiętam czyli wporzadku.

9060862132254.jpg

Zastanawiam się czy warto przyciemnic szyby tylne i dać grill przód na czarny albo Carbon oraz ramki wokół szyb na Carbon

Edytowane przez Patrykjagoda
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...