Skocz do zawartości
IGNOROWANY

3.2fsi cala


Patrykjagoda

Rekomendowane odpowiedzi

Hej. Co to może być. Słychać tylko po stronie głowicy lewej pasażera pyk pyk jak na filmiku i tak samo jak na filmie drży przewód po lewej stronie. Dodam ze prawa głowica dużo cichsza. Łańcucha rozrządu nie słuchać i nie ma błędów.

https://m.youtube.com/watch?v=gOekWfoDMjM

Strasznie mnie dziwiło czemu wężykiem od zwrotnego paliwa telepie i się tłucze coś. Możliwe jest ze to szklanka pompy wysokiego ciśnienia tak hałasuje? Bo mam przerwę też w okolice 2.5tys obrotów ale żadnego błędu nie ma. Czy hałas puk puk i drgania przewodu mogą świadczyć o szklance?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wychodzi ze to norma rozkrecilem pompe wysokiego ciśnienia wcześniej lewa strona się tlukla bardziej teraz po złożeniu prawa strona:) więc to wtryski mają taką głośna pracę i ten typ tak chyba ma:)

Ale zmienię olej na liqui moly 5w40 synthoil high tech tylko ile wchodzi? 6.2l?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dźwięk powodu pompa paliwa:)

A teraz mam problem z dolnymi obrotami tzn od 1000 do 2000obr w tych zakresach szarpie tzn jak chce przyspieszać mam np 1200obr wcisne to szarpniecie jest i idzie albo idzie szarpnie przy 1800obr i już ok a powyżej 2500tys już nic się nie dzieje górny zakres idzie elegancko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do samych dzwięków dwoje różnych machaników w pl i w de mówią to samo, ten typ tak ma. To normalna praca wtrysków. U mnie motor pracuje równo bez szarpania itd. 

Zapomniałem dodać, samochód podpięty pod komputer, krótki przejazd, zero blędów. Więc silnik cyka bo cyka i tyle.

Edytowane przez turborzeznik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak to normalna praca tego silnika a przyczyną szarpania przy przyspieszaniu był nagar na wtrysku nr jeden sporadyczne błędy właśnie mialem po skasowaniu wracaly raz na miesiąc więc postanowiłem użyć środka archoil pmax coś takiego i teraz przyspiesza równo zero błędów dużo lepsza praca ale widać po końcówkach wydechu że nagar się rozpuszcza :) niestety wina fsi nagaru na wtryskach dolocie itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak problem powrócił z szarpaniem po każdym odpaleniu gdy zimny silnik np dzień tydzień postoju. Nagar jednak wątpię czasem mam sporadycznie błąd p0263 wtrysk nr 1. Myślę sprawdzić jeszcze pod pokrywa zaworów jak popychacze plus sprawdzę kompresję silnika. 

 

Dodam filmik dźwięku jaki od pewnego czasu mi towarzyszy. Może to koło pasowe wału? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt nic? Moze to być koło pasowe wału? 

 

Jak sprawdzic komoresje silnika chodzi o to czy idzie to zrobić żeby paliwa nie podawalo i czy jak rozlacze wszystkie cewki i bezpiecznik od pompy paliwa w zbiorniku to uda się sprawdzić? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...