DeeDee 0 Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Cześć, Na forum Seata nie potrafią pomóc może tutaj, ktoś coś podrzuci.Nie wiem czy dodaję post w odpowiednim dziale więc jeśli nie tu to proszę poprawcie mnie.Kilka dni temu Leon przeszedł kilka modyfikacji:- FMIC- DP 2,5 cala- Wtryski Bosch 430cci oczywiście strojenie.Pojawił się problem z utrzymaniem doładowania. Jak jadę na 3,4,5,6 biegu i wcisnę gaz szybko do końca to ładuje około 1.6 bara i spada do 0.8 i znowu ładuje do 1.4 i spada do 0.8. Jeżeli natomiast wcisnę gaz mocno ale płynnie efektu nie ma i doładowanie jest 1.2-1.3 i spada do 1.0-1.1, wtedy auto przyśpiesza płynnie bez falowania boostu. Dorzucam wykres, na którym widać jak przy ok 3600rpm, 4600rpm jest spadek kreski i za chwile wstaję. Na drodze jest to naprawdę uciążliwe..Dodam jeszcze, że przed programem wymieniłem:-świece-przepływomierz-cewkiNa początku padło na N75 ale podmieniałem z 2 aut, które były sprawne i dalej to samo.Czy ktoś ma jakieś pomysły?Dzięki za wszystkie porady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 jestem niemal pewny że to WG, teraz już kumam o co kaman, aż 1.6b nie powinna pompować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DeeDee 0 Opublikowano 4 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Wrzucam logi ale z pioteros już chyba doszliśmy o co chodzi, najprawdopodobniej to WG. Link do logów: http://vaglog.pl/log_280737.html http://vaglog.pl/log_280738.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się