Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o ocenę logów 1.8T AVJ


miodzio992

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie, zwracam się z prośbą do forumowych specjalistów o ocenę logów mojego auta. Nie jestem pewien, ale wydaje mi się, że w aucie brakuje trochę mocy. Silnik bez lpg. Mam zamiar w niedługim czasie zrobić mu mapę, ale najpierw trzeba ogarnąć seryjne 150km. Poniżej wklejam logi dynamiczne robione na 3 biegu.

Grupy 115 i 118: http://vaglog.pl/log_280742.html

Grupy 002 i 033: http://vaglog.pl/log_280743.html

Czekam na odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mape kolego to już tam jakąś masz, bo to nie seria, w tym momencie masz problem z ciśnieniem paliwa i proponuje od tego zacząć czyli pomiar ciśnienia pod obciążeniem, albo od razu wymiana pompy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mape kolego to już tam jakąś masz, bo to nie seria, w tym momencie masz problem z ciśnieniem paliwa i proponuje od tego zacząć czyli pomiar ciśnienia pod obciążeniem, albo od razu wymiana pompy.

Hmm mówisz że nie jest seria a więc może mapa skopana... auto sprowadzane z Danii.

Muszę wymienić filtr paliwa bo nie było go na miejscu, czy może mieć to związek ?

Jak zrobić pomiar ciśnienia paliwa pod obciążeniem ?

Mam zamiar sprawdzić jeszcze szczelność dolotu, chyba, że z logów wynika, że nie ma takiej potrzeby.

Edytowane przez miodzio992
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr paliwa pewnie nie pomoze, cisnienie mierzysz podpinajac manometr pod listwe wtryskowa, szczelnosc dolotu mozesz sprawdzic bo turbo slabo wstaje i nie trzyma doladowania, mozliwe ze turbo popekalo od ubogiej mieszanki i wysokiej temp. ale to temat na pozniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmierzyłem ciśnienie paliwa manometrem na listwie wtryskowej pokazało 3,5 bara, a pod obciążeniem spadało do 3 barów.

Od razu wziąłem się za pompę, wymieniony wkład pompy i teraz sztywno 4 bary pokazuje pod obciążeniem.

Wcześniej nie wspominałem, ale na wysokich obrotach występowało szarpanie podczas przyspieszania, a teraz jak ręką odjął.

Muszę sobie poradzić jeszcze z nieszczelnością w dolocie...

Wrzucam logi zrobione po wymianie pompy i proszę o ocenę czy zmieniło się na lepsze.

002+033: http://vaglog.pl/log_281012.html

115+118: http://vaglog.pl/log_281011.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś ogarniałem doładowanie, może jeszcze są jakieś nieszczelności, ale nie mogę tego odnaleźć... Zawór DV był założony odwrotnie.

Zarzucam loga: 115+118: http://vaglog.pl/log_281111.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...