Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AJM Dziura w dolocie?


Dziewulsky

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie klubowicze od jakiegoś czasu mam problem ze swoim ajmem. Objawia się tym że przekraczając 2tys obr pojawia się szum startujacego odrzutowca. Na vagu żadnych błędów nie wyrzuca. Zrobiłem logi dynamiczne kanału 011 a z nich wynika że przy 2 tys obr do 2,2 tys następuje przeladowanie wynoszace 2500mbar (wymagane 2050) następnie przez 800obr pompuje poniżej wartości wymaganej o 200mbar a pozniej do końca już prawidłowo.Gdzie szukać przyczyny? Dziura w dolocie, przycinajaca się geometria turbo czy jakieś problemy z zaworem n75. Proszę o pomoc z góry dzięki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze, ze wiesz czego szukac wiec nie wiem w czym problem:) jak dla mnie dziura w dolocie

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi łącznikami dolotu jest tak że nie wszystko widać na pierwszy rzut oka.

Najlepiej po kolei zdejmować i robić obdukcje.

Ja miałem przetarty wąż pod opaską, tuż przy muszli wirnika kompresji.

Jakbym nie ściągnął węża i go w rękach nie obejrzał, to nie wiedziałbym że jest tam dziura.

Najpierw ogarnąć dolot/układ podciśnienia a potem z logów ustalić czy niedomaga n75 czy vnt

Edytowane przez Hezen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...