kaman5151 4 Opublikowano 13 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 (edytowane) Cześć. Po wycięciu kata i wymienianie przewodu od przepływomierza do turbo który był naderwany pojawiły się u mnie charakterystyczne dźwięki wypuszczanego powietrza do atmosfery. Nie mam żadnego BLOW OFF'a a dźwięk ten nie występował w takiej formie jak teraz. Było słychać ale nie tak bardzo jak teraz. Wrzucam filmik żebyście mogli posłuchać. Jakość dźwięku nie powala za co z góry przepraszam. W momencie puszczenia gazu jest takie pssst przez 2-3 sekundy. Najlepiej to słychać na końcu filmiku przy ostatniej próbie. Zauważyłem, że dźwięk dobiega jakby z tyłu silnika. Tam gdzie jest ten regulator ciśnienia (taki grzybek). Ale przy gazowaniu jest już tak głośno, że nie potrafię tego ocenić. Czy to jakaś nieszczelność? Czy to po prostu tak ma być? Zaznaczam raz jeszcze, że wcześniej nie było to takie głośne. Nie zauważyłem narazie jakiś spadków mocy. Błędów na kompie też nie ma. Edytowane 25 Listopada 2016 przez kaman5151 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matig7 1 Opublikowano 13 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 U mnie w S3 jest bardzo podobny objaw (słychac może nie syczenie a takie jakby parskanie). Miałem blowoffa, myślałem że to on się chrzani więc wywaliłem i wrzuciłem DV z ASO ale nic to nie dało. Później wysypał mi się gumowy wąż dolotu więc myślałem, że to od niego były takie dźwięki. Wstawiłem więc TIPa z nierdzewki no i co dziwne nic to nie zmieniło - jak parskało tak parska :/ Auto jeździ normalnie, błędów żadnych również nie mam. Będę z tym walczył dalej, jak coś znajdę to dam znac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 13 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 Cześć. Po wycięciu kata i wymienianie przewodu od przepływomierza do turbo który był naderwany pojawiły się u mnie charakterystyczne dźwięki wypuszczanego powietrza do atmosfery. Nie mam żadnego BLOW OFF'a a dźwięk ten nie występował w takiej formie jak teraz. Było słychać ale nie tak bardzo jak teraz. Wrzucam filmik żebyście mogli posłuchać. Jakość dźwięku nie powala za co z góry przepraszam. W momencie puszczenia gazu jest takie pssst przez 2-3 sekundy. Najlepiej to słychać na końcu filmiku przy ostatniej próbie. Zauważyłem, że dźwięk dobiega jakby z tyłu silnika. Tam gdzie jest ten regulator ciśnienia (taki grzybek). Ale przy gazowaniu jest już tak głośno, że nie potrafię tego ocenić. Czy to jakaś nieszczelność? Czy to po prostu tak ma być? Zaznaczam raz jeszcze, że wcześniej nie było to takie głośne. Nie zauważyłem narazie jakiś spadków mocy. Błędów na kompie też nie ma. Zawór dv sprawdzałes czy sprawny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaman5151 4 Opublikowano 13 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 Postaram się przyjrzeć jutro w okolicach PCV czy tam nie ma czasem jakiejś dziury bo ostatnio wymieniałem ten wąż trójnik ponieważ był urwany. Wrzucam poglądową fotke z którego dokładnie miejsca najbardziej jest to słyszalne według mnie na postoju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 13 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 To sa elementy odmy silnika i w żadnym wypadku nie powinno być tam słychac nic takiego bo tam nie ciśnienia z turbiny, sprawdz zawór dv bo on jak uszkodzony to powoduje dziwne dzwieki po puszczeniu pedału gazu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin850527 1 Opublikowano 13 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 Zaworek odpowietrzający skrzyni korbowej czy jak to się tam nazywa. Też mi tak ostatnio syczało, a on jest tak z tyłu silnika Nie falują ci obroty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaman5151 4 Opublikowano 13 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 (edytowane) Ale jednak słychać z tąd najmocniej. Nie rozumiem jednak tego. Niektórzy mają w tym miejscu to co ja mam czyli: A inni ten zawór:I I to jest DV. @edit Marcin850527 zaworek odpowietrzający skrzynie korbową wymieniałem miesiąc temu. I on się znajduje po prawej stronie silnika pod kolektorem w odmie. Obroty nie falują. Edytowane 13 Października 2016 przez kaman5151 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klawisz-84 9 Opublikowano 13 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 Te dwa zdjęcia to: jedno od odmy, drugi dv i go znajdź przy turbinie jeśli masz a4 b7. Zdejmij plastiki od wlotu powietrza do filtra, zaswiec latarką i go zobaczysz na dole. :-) Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaman5151 4 Opublikowano 13 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 (edytowane) Mam B6. Czyli też tam powienien być schowany? Ten pierwszy ze zdjęcia to jaką ma funkcję ? Prawdę mowiąc to przez niego przepływa powietrze tak? Tak wynika z filmików które oglądałem na YT. Mechanicy podczas pracy silnika wyciągali go z węży i auto zaczynało dziwnie pracować. To nie jest czasem regulator ciśnienia powietrza, który może się objawiać takimi dźwiękami? Bo jestem prawie pewien że te parskanie, syczenie dochodzi stamtąd. @edit ok małe sprostowanie. Znanazłem coś w necie za co odpowiada ten pierwszy zawór który ja mam. "Służy on do redukcji podciśnienia jakim odpowietrzana jest skrzynia korbowa. Ma dwa wyjścia. Jedno do odmy a drugie na TIP'a. W TIP-ie jest zawsze podciśnienie i oczywiście przy wysokich obrotach jest większe niż potrzebne do odpowietrzania silnika , wtedy właśnie zaworek w tym grzybku zmienia pozycję, czyniąc przepływ bardziej restrykcyjny co z kolei obniża podciśnienie jakim odpowietrzany jest silnik." I w jego okolicach słyszę ten dźwięk. Ale czy on tak syczy jak się rozleci? I nadal nie wiem dlaczego ludzie mają w tym miejscu DV'kę tak jak na tym zdjęciu: Edytowane 13 Października 2016 przez kaman5151 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 13 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 Na tej ostatniej focie to ktos mial fantazje montujac dv tam ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaman5151 4 Opublikowano 13 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 Czyli teoretycznie on nie powinien się tam znajdować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin850527 1 Opublikowano 13 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 Dv to przy turbie na 100% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 13 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 U cb jest dobrze zlozone, sprawdz zawor dv kolega wczesniej napisal gdzie sie znajduje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3r4 44 Opublikowano 14 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2016 (edytowane) Zawór na górze przy silniku ( http://i482.photobucket.com/albums/rr183/evanbatterman/divertervalve.jpg) sprawdzasz zatykając jedną stronę w drugą dmuchając ustami i nie powinno nic puszczać (niech mnie ktoś poprawi jeśli źle piszę) Drugi zawór dv ( http://www.206club.net/media/zaworek2.jpg ) masz na dole schowany pod dolotem powietrza (łatwiej dojść do niego od spodu auta po ściągnięciu osłony silnika i testuje się to trochę inaczej : Edytowane 14 Października 2016 przez 3r4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaman5151 4 Opublikowano 14 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2016 Byłem u mechanika, który ma niby dobre opinie. Powiedział, że to dźwięk od turbosprężarki. Po wycięciu kata jest to normalne że teraz jest to głośniejsze. Zapytałem czy to usterka turbiny czy jest w porządku. Powiedział, że jeśli turbina jest po regeneracji to może puszczać takie syczenie. Podsumował, że nie ma się czym na razie przejmować. Co o tym sądzicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maksio200 0 Opublikowano 27 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 Ściemnia, szwagier ma downpipe i kuzyn obaj w 1.8T i u żadnego nie ma tego dzwięku. Nawet ja u siebie na porobionym aucie, (dp, caly wydech, turbo hybryda, tip i nowa ori dv) nie mam czegos takiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaman5151 4 Opublikowano 28 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 (edytowane) Jak też cały czas myślę że to nie jest normalne. Obstawiam ten zawór co wygląda jak czarny grzyb za pokrywą silnika bo stamtąd najmocniej słychać według mnie lub DV'kę. Edytowane 28 Października 2016 przez kaman5151 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maksio200 0 Opublikowano 4 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2016 U mnie w drugim aucie też 1.8T jak dv syczała to był błąd w vcdsie, ale to nie znaczy że musi być u kogoś innego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaman5151 4 Opublikowano 25 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2016 (edytowane) Zawór DV wymieniony. A te parskanie, syczenie dalej zostało. Umówię się chyba z jakimś mechanikiem na test szczelnośći pod kompresorem. Zaznaczę że przy gazowaniu podczas jazdy słychać syczenie pod maską jakby gdzieś uciekało powietrze podczas tworzenia ciśnienia. Wszyscy mówią że to dochodzi gdzieś z okolic turbiny ale turbina przecież nie wydaje takich dźwięków nawet jak jest uszkodzona. Zastanawiam się teraz na tym całym wastegate . Jak myślicie, czy jak WG jest trefny to mogą występować takie dźwięki? @AKTUALIZACJA Problem rozwiązany. Znalazłem przyczynę tego syczenia. Okazał się pęknięty ten przewód przy turbie na zdjęciu niżej... Walę się teraz w łeb że go nie widziałem od spodu auta gdy demontowałem DV'ke.... Czy ktoś mi może podać numer tego przewodu? @edit czy to jest ten numer? 06B133356N Edytowane 25 Listopada 2016 przez kaman5151 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 25 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2016 Potrzebujesz coś takiego http://allegro.pl/waz-rura-dolot-audi-a4-1-8t-bfb-avj-bex-06b1333aa-i6615115830.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się