Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pomiar kompresji ASN


Michał Kazimierczuk

Rekomendowane odpowiedzi

hmm oby ale ciężka sprawa otwórz wlew oleju na zapalonym jak silnik będzie przygasał i nie równo chodził to odma raczej ok. uważaj na te rurki plastikowe lubią pękać

Właśnie sytuacja jest taka że po otwarciu korka raz widać różnice w pracy silnika ,a raz jest tak jakby nic się nie zmieniało.

Druga sprawa że na mam przewody od odmy zaolejone.

Pytanie z innej bajki. Czy to nie ty kolego miałeś ostatnio wymianę rozrządu w Sulejówku pod Warszawą ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm oby ale ciężka sprawa otwórz wlew oleju na zapalonym jak silnik będzie przygasał i nie równo chodził to odma raczej ok. uważaj na te rurki plastikowe lubią pękać

U mnie po otwarciu zaczął nierówno chodzić nawet przy pękniętej membranie w zaworze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kompresja na otwartej przepustnicy nic nie zmieniła, tak jakby przepustnica nie chciała się otworzyć na zapłonie... zero różnicy w pomiarze (starter podpięty)

skrzynia nawet w położeniu neutralnym i to samo. Czy mogą mieć na to wpływ przewody odmy? Bo okazało się że są całe połamane izolowane, zaolejone, zawór pełny szlamu...

a przy wyciąganiu przewody kruszyły się w rękach.

Zamówiłem już nowe przewody odmy i zawór koszt 570zł w aso :kwasny:

Podciśnienia całe sparciałe, zastanawia mnie skąd wytrzasnąć nowe przewody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup w pierwszyn lepszym motoryzacyjnym gomowo/szmaciane lub zainwestuj raz a porządnie i zamów cos porządnego przez neta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Pytanie z innej bajki. Czy to nie ty kolego miałeś ostatnio wymianę rozrządu w Sulejówku pod Warszawą ?

Ja ostatnio zmieniałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ja robiłem w Olsztynie nie narzekam. Co do przewodów od podciśnienie jest na forum opisane jakie są potrzebne i jaka długość chłopaki wymieniali kompletne ja tam tylko te od gruszek (mechanik nie ja) reszta niby ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisałem nigdy nie mierzyłem kompresji w ASN ale program "warsztat" mówi że jeden i drugi silnik mają stopień sprężania 11:1 więc wydaje mi sie że kompresja poniżej 10 to już trup.

Stopień kompresji a sprężanie w barach to z lekka dwie inne bajki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla sprostowania zle ustawienie rozrzadu ma jak najbardziej wplyw na kompresje, zmienia sie zupelnie napelnianie motoru... Wykonac probe olejowa i zobaczyc o ile wzrosnie (po 5ml oleju na gar). Kompresja i stopien sprezaznia to dwie rozne bajki jednak jedno wynika po czesci z drugiego takze to jaki stopien sprezania ma dane auto moze cos powiedziec nam na temat kompresji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jakie wrażenia?

Pozytywne nawet bardzo. Dodatkowo stwierdzili że padł wałek w kolokatorze ten plastikowy.

Rozebrałem poczyściłem i prawidłowo złożyłem i samochód dostał powera takiego jakiego nie miał do tej pory :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

azure przeczytaj jeszcze raz mój post, przemyśl go, potem doczytaj co wynika z czego i dopiero mozemy dyskutować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup w pierwszyn lepszym motoryzacyjnym gomowo/szmaciane lub zainwestuj raz a porządnie i zamów cos porządnego przez neta.

Nie polecam tych gumowo szmacianych ponieważ po niedługim czasie bd to samo + problem z demontażem ich polecam sylikonowe lub przeznaczone do podciśnień gumowe. Acz kolwiek z braku laku to i na te gumowo szmaciane warto zmienić jeśli nie ma dostępu do innych a efekt bd bez porównania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie. A co z instalacją LPG podczas pomiaru? Trzeba ją odłączyć?  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.05.2017 o 16:58, mefjiu napisał:

Panowie. A co z instalacją LPG podczas pomiaru? Trzeba ją odłączyć?  

W zasadzie jeśli jest ustawiona normalnie, w automatycznym trybie przełączania, to nie powinno być potrzeby. Ja bym i tak osobiście poprostu przełączył na pracę na benzynie. Tu chodzi poprostu o to żeby silnik nie odpalił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...