Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 tdi BRE 140 KM


r.kuderawiec

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :wink: . Chciałbym sie dowiedziec od was posiadaczy 2.0 tdi BRE o Opinie tego silnika jak sie sprawuje czy jest az taki usterkowy jak piszą w internecie czy też nie ?

czy ten silnik sprawdzi sie na codzienne dojazdy do pracy?

A i w końcu ten silnik jakiej firmy ma pompowtryski ? Simensa czy boscha? bo od czytania tych wszystkich postów sie pogubiłem :facepalm:


A i czy są w tym silniku wałkami wyrównoważające? Jest tak tego pełno na internecie ze naprawde można oszalec nie wiadomo co do czego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


czy ten silnik sprawdzi sie na codzienne dojazdy do pracy?
jak najbardziej

Simensa czy boscha?
bosch

A i czy są w tym silniku wałkami wyrównoważające?
tak są..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też w moich rękach od 120k jedna awaria jak narazie egr przy 140k padł a tak poza tym to co rok filtry oleje lub co 10_12k zregenerowalem napęd pompy oleju wvzyczyscilem turbo narazie 210k na blacie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za szybką odpowiedz :) ale poczekam jeszcze może ktoś sie wypowie :wink:

Jest tyle złych opini na temat tych silników ale jak sie wzróci uwage to masa 2.0 tdi jezdzi po naszych drogach


Ja też w moich rękach od 120k jedna awaria jak narazie egr przy 140k padł a tak poza tym to co rok filtry oleje lub co 10_12k zregenerowalem napęd pompy oleju wvzyczyscilem turbo narazie 210k na blacie

Kolego a ile Cie kosztowała regenaracja tej pompy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

600 zyła futurum regeneracja jakieś 350 mechanik czyli 1000 bez oleju

Pompę robiłem przy 200k

Edytowane przez hager84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasem warto tylko zajrzeć u mnie przy przebiegu 235 tys napęd jak nowy imbus i gniazdo wiec nie warto regenerować. Zasada jest prosta co 50 tys miska w dół i sprawdzenie napędu + nowy imbus koszt hmmm 15zl w aso :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez nie regenerowałem pompy wg mnie to głupota wystarczy zajrzeć co 50 tys pod miskę i z głowy ja miałem wytarty imbus gniazdo bez luzów zmieniłem imbus i śmigam, ja mam bez dpf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytańko jak bardzo skomplikowany jest dostęp (pod wymianę) imbusa przy silniku  BRE - czy wystarczy ściągnąć miske , czy trzeba demontować rozrząd ?

 

 

z góry dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do imbusa wystarczy tylko i aż zrzucić miskę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...