griga-st 5 Opublikowano 20 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2016 Link do do jak piszą "wysoko ekskluzywnych" foli z ubiegłorocznej, wiedeńskiej prezentacji Gen.3B głównego konstruktora silników benzynowych Audi dr. Rainera Wurmsa: EA888 Gen3B W ichszejszym języku, ale po obrazkach można wszystko zrozumieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makale 18 Opublikowano 20 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2016 Na papierze zmiany na duży plus, ciekawe jak w praktyce. 2.0 TFSI 190km z niższą temp w środku. Żywotność może być większa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
griga-st 5 Opublikowano 23 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 (edytowane) Valvelift jest zarezerwowany dla Audi i Porsche. VauWiki, Seaty i Skody tego nie mają. Czyli nie tylko program. Dlatego różnice w mocy. Nie wiem jak jest z wtryskami w kolektorze. Jak ktos coś wie, to proszę uzupełnić. Edytowane 23 Maja 2017 przez griga-st Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
indiapapa 5 Opublikowano 15 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2018 Dla głodnych wiedzy: VW EA888 gen 3 instruction video (wyciąganie cewek zapłonowych, wygląd rozrzadu i tłumika drgań). Całą historię silników można znaleźć też tutaj : http://vw-clubpolska.pl/index.php?topic=4007.0 Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się