Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kompedium wiedzy EA888 Gen.3B


griga-st

Rekomendowane odpowiedzi

Link do do jak piszą "wysoko ekskluzywnych" foli z ubiegłorocznej, wiedeńskiej prezentacji Gen.3B głównego konstruktora silników benzynowych Audi dr. Rainera Wurmsa:

EA888 Gen3B

W ichszejszym języku, ale po obrazkach można wszystko zrozumieć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na papierze zmiany na duży plus, ciekawe jak w praktyce. 2.0 TFSI 190km z niższą temp w środku. Żywotność może być większa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Valvelift jest zarezerwowany dla Audi i Porsche.  VauWiki, Seaty i Skody tego nie mają. Czyli nie tylko program. Dlatego różnice w mocy. Nie wiem jak jest z wtryskami w kolektorze. Jak ktos coś wie, to proszę uzupełnić.

Edytowane przez griga-st
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla głodnych wiedzy: VW EA888 gen 3 instruction video (wyciąganie cewek zapłonowych, wygląd rozrzadu i tłumika drgań). 

Całą historię silników można znaleźć też tutaj : http://vw-clubpolska.pl/index.php?topic=4007.0

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...