Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A3 8P - 3.2 V6 DSG - Black Bandit


Seikokilla

Rekomendowane odpowiedzi

Elo Elo H2 Zero,

Na szybko temacik o moim drugim Audi - A3 8P. Generalnie autko u mnie 4 roczek, głownie śmiga nim moja żona. Ma swoje kaprysy ale generalnie przysparza :banan: za każdym razem kiedy do niej wsiądę.

Na razie ogar z podstawami: oleje, filtry, heble, jakieś pierdoły w stylu tylna wycieraczka, amortyzatorek maski, itp oraz jej fochy. Motorek jak w temacie 3.2 V6 DSG. seria 250,4KM i 325Nm ( wykresik jest :wink: ). Poprzedni właściciel zapodał nowy wydech w "King Soft" (MG Motorsport) plus modyfikacja softu. Autko daje niezła radochę i fajnie brzmi, filmik w planie. Więcej nie pamiętam i wcale nie żałuję jak mi się przypomni to doskrobie.

Wyposażenie :

- pakiet S-line (zgodnie z wlepa E4J)

- składane lustra

- full prąd (poza stołkami)

- ESP, ABS, i inne takie też

- tempomat

- dekory alu

- zenony

- stołki full skóra

- jaśki ileś tam, nie liczyłem

- ściemnione szyby

- ściemnione tylne lampy (to się zmieni :kwasny: )

- procedura startu :decayed:

Zaraz po kupnie:

4824336919_1.jpg4824336919_2.jpg4824336919_5.jpg4824336919_7.jpg

Obecnie :

0VdNu1S.jpgS3NZ0ef.jpgxcx.jpgmale1.jpgmale2.jpga3 wrzesien 2018.jpga3 wrzesien xxx.jpga3 wrzesień.jpg

2015 - Zima/Start (164k)

- nowe Aku (BOSH)
- wymiana przepływki
- wymiana czujnika ESP
- wymiana przekaźnika 458 (przekaźnik styku roboczego)(ORI ASO)
- wymiana olejum ( MOtul )+ filtr
- wymiana tylnej wycieraczki(ORI ASO)
- amortyzator maski(ORI ASO)
- filtr powietrza
- tylne tarcze + klocki ATE
- klocki ATE ceramic
- wymiana olejum w napędach (ORI ASO)
- wymiana olejum w DSG (ORI ASO)
- Uszczelki wydechu
- nowe żarniki Hella
- pasek wielorowkowy i rolka(ORI ASO)
- rolka alternatora (ORI ASO)

2016 - Wiosna/Lato(174k):

- Pełna regeneracja zacisków z malowaniem w TOXIC GREEN
- Wymiana olejum MOTUL x-Cess 5w40
- Filtry (oleju, powietrza, paliwa)
- Nowe wężyki paliwowe (ORI ASO)
- Kierunki "smoked"
- Znaczek tylny obleciany Plasti Dipem
- Przedne OOOO black edition

- S-line emblemy black edition

- Kolo 18' Momo Revenge z gumą Nexen N'Fera SU1 225/40
- Dolna osłona silnika (ORI ASO)

- Hamownia 250,4KM, 325Nm

2016 - Jesień/ZIma (178k):

- wymiana przegubów lewy + prawy (ORI ASO)
- nowe osłony nadkoli (ORI ASO )
- Nowe zimówki Hankok Winter i*cept evo 2 225/45/17 94V
- Przeróbka konsoli na 2DIN
- Stacja Multi fake RNS-E na androidzie
- Zegary poliftowe

- wymiana przgubu wew. prawy (ORI ASO)

- nowy filtr pompy SAI (ORI ASO)

2017 - Wiosna/Lato (181k):

- Regeneracja wału + wyważenie + nowy przegub rownobieżny z osłoną (ORI z ASO)
- Konserwacja podwozia ( uzupełnienie ubytków )
- Wymiana olejum MOTUL x-Cess 5w40 + filterek
- podświetlenie rejki LED
- nowe obszycie mieszka gały
- wymiana osłony przegubu wewnętrznego (ORI z ASO)
- coroczna wymiana świec

- postojówki LED
- kamerka/rejestrator schowany kabel zasilający
- lakiernik + korekta lakieru + full detailing + powłoka ceramiczna Williams Creamic Coat 

2017 - Jesień/Zima (184k):

- nowa sonda lambda przed katem (ORI ASO)
- nowa sonda lambda za katem (choć go nie ma :): ) (ORI ASO)
- nowy zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodzącego
- wymiana dużego wentylatora VDO Siemens 
- grill fejk RS3
- nowy termostat (ORI ASO)
- wymieniony płyn w układzie chłodzenia  
- nowe halogeny

2018 - Wiosna/Lato (186k):

- wymiana znaczka tylnej klapy z matowego na czarny połysk
- wymiana przedniej szyby ze względu na rysy i odpryski (Pilkington)
- fele Momo Revenge 18" przemalowane z matu na Black Piano + powłoka Cquartz DLUX
- gwint H&R  - za mocno siadło obecnie nowy gwint MTS Gold + nowe poduszki amortyzatorów (Lemforder)
- nowe łączniki stabilizatora lewy i prawy 
- wymiana prawego sworznia wahacza 
- nowe kratki Halo pomalowane w Black Piano
- lotka klapy fejk RS3
- osłony słupków drzwi pomalowane w Black Piano
- tylne lampy LED Smoked (DEPO)
- przednia dokładka z cupry pomalowana w Black Piano (ORI ASO)
- tylna dokładka S3 z dyfuzorem pomalowanym w Black Piano (ORI ASO)
- wymiana uszczelnień wydechu + nowy bandaż termiczny
- nowa (4 i ostatnia już) sonda lambda (ORI ASO)
- przegląd klimy + wymiana olejum MOTUL X-Cess 5W40+ filtr ( jak co roku ?)
- nowy przewód czujnika zużycia klocków (ASO)

2018 - Jesień/Zima (187k):

- przedłużenie końcówek wydechu 

- wymiana poduszki silnika x2  ( Lemforder )

- wymiana lewego sworznia wahacza ( Lemforder )

- wymiana tulei wahacza prawa ( Lemforder )

- dystanse przód 10mm (  TaTechnix - black ) 

- dystanse tył 15mm ( Eibach - black )

- dekory wew. oklejone folią yellow fluo

- customowy holder do telefonu

- custom dekielki felg

- wymieniona prawa półoś

- wymieniona osłona przegubu prawego ( ORI ASO )

- wymiana przewodów hamulcowych przód  

- zmiana z gwintu na ORI s-line ze sprężynami Eibacha (-30)

- nowe błotniki przód lewy & prawy plus malowanko ( z racji udzielenia się rudej :blink:

Najbliższe plany:

- progi  VOTEX, (czekają na montaż)
- zmiana obszyć tapicerki wnętrza

.... coś tam jeszcze chodzi po głowie ?

Edytowane przez Seikokilla
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładnie się prezentuje, felgi też niczego sobie. No i 3.2 v6, malina.

Edytowane przez dziobu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc Kolego.

Piekna A3ka.

Mozesz napisac ile mniej wiecej spala paliwa taki silnik?

Spokojna jazda w mieście kolo 11-12 czyli jak każda benzynowa 2litrowka, wszystko zależy od kierowcy. Ostatnio leciałem do WaWy i się troszkę spieszyłem na autostradzie ( miedzy 160-190km/h) zjadła 14l, za to ze Szczecina jechałem spokojnie i wyszło mi 9,7l.

Zegary poliftowe on board :wink:

20161108_010511_thumb_jpg_1abd61761f2805 No i wpadło 2 DIN 20161116_105340.jpg

Edytowane przez Seikokilla
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj!

Gratulacje, autko b. ładne!

Fajnie się w czerni prezentuje!

Kolego pytanie: jak Ci się sprawuje silnik V6?

Czy te 3.2 cierpią na jakieś bolączki?

Rozumiem, że to jest konstrukcja bez FSI?

PS. Nagraj filmik jak to gada w połączeniu z wydechem MG :D

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o serducho to są one a może bardziej elektronika silnika bardzo czuła na skład mieszanki. Poza tym przez ponad 2 lata nic. Pali jak 2 litrówka,150 KM w benie a frajdy moc. Z tym filmikiem jakiś czas się przymierzam :decayed: Nieźle drze ryja, w końcu będzie. Mam na razie tylko taki z hamowni

Edytowane przez Seikokilla
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie ostatnio pochłonęła mnie walka z wałem :kwasny: no ale temat ogarnięty. Obecnie zajmujemy się powłoką lakierniczą i jej zmęczeniem po latach miejskiej jazdy :wink: niebawem jakiś update z fotkami i wreszcie filmik jak gada wydech. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To furka zacna, widziałem dwa tygodnie temu jak czekała w kolejce:wink:

Jak odbierzesz będzie mega:D

Chciałem  cyknąć fotę jak stała Twoja i  moja koło siebie, dla porównania dwóch LZ7L.

Jedna i druga brudna była i odpuściłem. Teraz będę wiedział, kto jedzie jak spotkam w okolicy :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spoko :hi: tylko mnie najpierw słychać a potem widać :decayed: 

Sławek robi mega robotę, w zeszłym roku ogarniał czerwone B7 mojego ziomka i była petarda. Na 3-ke też już był czas bo tu rysa, tam rysa i już na to patrzeć nie mogłem. W przyszłym roku jest plan na moje B8 :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętam czerwoną, miesiąc później moja wjechała.

Powodzenia w projekcie i mam nadzieję, że gdzieś się spotkamy na trasie.

Jak coś ryczy to zawsze przerzucam na sport :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 17.11.2016 o 12:35, Seikokilla napisał:

Spokojna jazda w mieście kolo 11-12 czyli jak każda benzynowa 2litrowka, wszystko zależy od kierowcy. Ostatnio leciałem do WaWy i się troszkę spieszyłem na autostradzie ( miedzy 160-190km/h) zjadła 14l, za to ze Szczecina jechałem spokojnie i wyszło mi 9,7l.

Zegary poliftowe on board :wink:

20161108_010511_thumb_jpg_1abd61761f2805 No i wpadło 2 DIN 20161116_105340.jpg

wow swietny efekt poliftowy FIS. jak to zrobiłeś , że masz podswietlenie z polifta a wskazniki z przed? rozbierales licznik? pytam bo kolega tez w 3.2 ma poliftowe zegary i te tarcze są inne ... moze w A4 też da się tak zadziałać? :) 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To są całe zegary z polifta, rocznika nie pamiętam. Trochę miałem jazdę z kodowaniem ale znam kogoś kto ogarnia temat, niestety w Szczecinie. Zmieniałem zegary bo moje padały a w poliftach można odczytywać temp. oleju na czym mi zależało.

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
 

Edytowane przez Seikokilla
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Seikokilla napisał:

To są całe zegary z polifta, rocznika nie pamiętam. Trochę miałem jazdę z kodowaniem ale znam kogoś kto ogarnia temat, niestety w Szczecinie. Zmieniałem zegary bo moje padały a w poliftach można odczytywać temp. oleju na czym mi zależało.

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
 

To nie jest polift, ma inne wskazówki . Nie chodzi mi o kwestie . Tylko ktoś zrobil FIS Biały na licznikach z przedlifta i to mnie zaciekawiło. Tak

wygalda polift w 3.2

IMG_3878.PNG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te moje zegary nie są z 3.2 poliftowego, w benzynie nie ma znaczenia z czego weźmiesz zegary, podobno w dieslu trzeba dobrze dobierać bo coś tam było z pompą paliwa i kodowaniem (nie pamiętam już dokładnie). Moje ori przedliftowe 2005r miałem z pełnym czerwonym FIS-em, całe podświetlenie było czerwone a wskazówki grubsze. Białe podświetlenie zegarów z tego co pamiętam było od 2008r.  Z twojej fotki jak patrzę to FIS ma inne możliwości wyświetlenia, tylu danych na jednym widoku ja nie mam i grafika jakaś inna. Jesteś pewny ze ta fota jest z ORI 3.2 poliftowego? Bo widziałem coś takiego już u kogoś ale tam było grzebane we wsadzie i miał tez lap timer uaktywniony, boosta itp ale tam coś było z softem z zegarów z S3 czy RS3 a w wszystko w 2.0TDI. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziwna kwestia, poliftowe w 8P w kazdym czy to diesle czy benzyna miały inne tarcze , takie jak na zdjęciu. A ten licznik to jest z 3.2 , bo kolega ma dokładnie taki sam samochód jak twoj( btw- piekna sztuka, i niesamowicie drze ryjka :D ) . Naprawde zaskoczyła mnie ta kwestia, bo jakbym sobie dał reke uciąć, ze tarcze masz przedlift a fis z polifta. Stąd zastanowiło mnie to jak ktoś to ogarnął...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...