Skocz do zawartości
IGNOROWANY

chiptuning za 500 zł


ziomek435

Rekomendowane odpowiedzi

Witam posiadam audi a4 b6 1.8T 190km i chciałbym się zapytać czy opłaca się robić chiptuning kosztuje to 500 zł mechanik mówił że będzie ok 40 koni więcej. tylko czy to opłaca się robić czy po takim czymś nie będą się psuć inne podzespoły typu silnik turbo itp ? liczę na odpowiedź :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak soft bede zrobiony z glowa to jest to calkiem bezpieczne. Tylko koszt 500 zl to troche malo jak na profesjonalna usluge. Grut zeby tuner zrobil logi i sprawdzil takie rzeczy jak kompresja

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadaj mu kilka pytań podstawowych pytań.

czy robi pomiar serii plus logi ? czy robi po modzie kolejny pomiar plus logi i korekta ? kolejne logi plus pomiar i korekta ?

spytaj czy soft jest robiony pod twoje auto czy gotowiec ?

Pb to nie ON że jak za dużo podleje to będzie kopcił jak smok w Pb kończy się to popłynięciem tłoków.

Edytowane przez Tom A4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest możliwe, tylko z głową jak pisał poprzednik, hamownia przed, zrobienie programu, korekty i hamowanie po. Nie sugerował bym się ceną ponieważ nawet na forum są różni HIPER-MEGA-SPECE którzy idą na łatwiznę wymyślają cuda i kasują nie wiadomo ile (ja miałem u siebie zmienione wtryski na mocniejsze, większe turbo, wałek itd) to nie pasowało im bo trzeba się na kombinować trochę i gotowiec nie podejdzie. Ale znalazł się taki co ładnie i profesjonalnie zrobił wszystko)

Masz kogoś komu już robił ? poleca ktoś, wnioski jakieś ? czy tuner N/N

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skontaktuj sie z gregor10, ma swoja strone. Podobno swietnie ogarnia ten temat, slyszalem same pozytywne opinie. Niektorzy jada przez pol polski do niego wiec cos w tym jest osobiscie nie robilem softa ale gdyby cos to tylko do niego bym sie udal

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś robi benzyny musi mieć pojęcie inaczej narobi więcej bałaganu niż pożytku. Jak to kiedyś gdzieś przeczytałem "Tani tunning nie jest dobry , dobry tunning nie jest tani"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na kanale milosnicy czterych kolek niedawno byl poruszany temat chiptuningu benzyn

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko same podstawy nikt kto gryzie te tematy nie poda co jak i ile i gdzie tylko podstawy i na co zwracać uwagę ale nie o tym tutaj mowa .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym nie ryzykował...choć znam takich co zrobią za 400 i będzie si.

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to nikt znany w branży to bym nie ryzykował. Cena podejrzanie niska i na 90% kolejna firma-kogucik więc łatwo popłynąć na takim temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Witam posiadam audi a4 b6 1.8T 190km i chciałbym się zapytać czy opłaca się robić chiptuning kosztuje to 500 zł mechanik mówił że będzie ok 40 koni więcej. tylko czy to opłaca się robić czy po takim czymś nie będą się psuć inne podzespoły typu silnik turbo itp ? liczę na odpowiedź :)

40 kuca przyrostu w serii BEX to trochę przesadzone. :D

Jeżeli gość ma pojęcie i wie o co chodzi to przed przystąpieniem do czegokolwiek najpierw powinien sprawdzić kondycję silnika i przejrzeć parametry pracy w różnych warunkach. Jeśli jest OK to można przystąpić do roboty. I nie że się chowa, że musi iść do domu bo tam internet... Napisanie softu w ME 7 czy EDC-15 to kilkanaście minut. Oczywiście jeśli ktoś będzie miał mapy, ale jak ktoś to robi i się na tym zna to będzie miał od ręki, albo w ciągu kilku minut znajdzie sobie co mu potrzeba lub brakuje.

Następnie wgranie modu i dalej podgląd parametrów jak auto przyjęło zmiany, jak reaguje, jakie są odczucia, gdzie trzeba dodać gdzie trzeba ująć. I co najważniejsze hamownia tego nie powie tylko odpowiedni program diagnostyczny dający możliwość podglądu parametrów w czasie rzeczywistym.

Przy dobrych wiatrach soft może wymagać drobnych poprawek i będzie OK, ale często się zdarza, że auto po zwiększeniu parametrów zaczyna kuleć i wtedy zaczyna się zabawa i dochodzenie ładu co pochłania też sporo czasu. Jak ktoś Ci wrzuci coś o czym sam nie ma pojęcia to w takiej sytuacji nie ma się co dziwić, że będą problemy. :D

Sylwek zapytaj konkretnie jak wygląda u gościa podniesienie mocy i będziesz miał obraz sytuacji.

Jeśli masz tylko podjechać on wgra, zgarnie kasę to sobie nawet nie zawracaj nim gitary. Ma być diagnostyka zarówno przed i po. Ważne żeby miało to ręce i nogi, a logi prawdę powiedzą.

Nie patrz na to, że w jednym miejscu kosztuje 1500, a w innym 500 bo nie jeden już przepłacił nawet u znanych firm za fuszerę. Patrz, żeby to było zrobione w sposób taki jak powinno się to robić.

Niektórzy mający odrobinę zapału sami sobie kupują fejsa, robią logi, wrzucają na forum. Wystarczy przejrzeć, poczytać forum jak nie jeden przeżył zdziwienie bo pojechał tam gdzie polecali, a jak pokazał innym logi to wyszła kiszka. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Jeśli to nikt znany w branży to bym nie ryzykował. Cena podejrzanie niska i na 90% kolejna firma-kogucik więc łatwo popłynąć na takim temacie.
bez przesady, są w Polsce ludzie którzy klepią tego więcej i lepiej niż guraki z for. Mają już opracowane sterowniki które w Polsce ludki zobaczą dopiero za jakiś czas.. no i kto powiedział że wszyscy wszystko robią sami...

Nie patrz na to, że w jednym miejscu kosztuje 1500, a w innym 500 bo nie jeden już przepłacił nawet u znanych firm za fuszerę.
dokładnie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to nikt znany w branży to bym nie ryzykował. Cena podejrzanie niska i na 90% kolejna firma-kogucik więc łatwo popłynąć na takim temacie.

bez przesady, są w Polsce ludzie którzy klepią tego więcej i lepiej niż guraki z for. Mają już opracowane sterowniki które w Polsce ludki zobaczą dopiero za jakiś czas

Co ty za bzdury opowiadasz jakie nowe stery jak ktoś ogarnia temat to żaden problem dla niego czy to 17 tka czy pcr czy stara 15-stka, sid ,czy cokolwiek innego bez przesady kumający temat wie jak to ugryźć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Co ty za bzdury opowiadasz jakie nowe stery jak ktoś ogarnia temat to żaden problem dla niego czy to 17 tka czy pcr czy stara 15-stka, sid ,czy cokolwiek innego bez przesady kumający temat wie jak to ugryźć.
jasne.. a iloma autami 2k16 robiłeś mody ? ile lat było trzeba czekać na możliwość tuningu nowszych silników bmw ? 2-3 ? samych typów 17 jest od.. i jeszcze trochę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sterownikow jest cala masa czy to 17tki czy cokolwiek innego ale w tej chwil sprzet do odczytu ecu rozwija sie tak szybko ze z odczytem nie ma problemow. Jak ktos kuma temat to czy bedzie to taki czy inny ster nie robi to roznicy.

Edytowane przez Tom A4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może ktoś poleci jakiegoś gościa z Podkarpacia co się zajmuje takimi rzeczami

www.gregor10.pl

Sam też tam byłem na hamowni i wymianie turbiny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...