Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Krown Polska - zabezpieczenia antykorozyjne, dyskusja


lukaszek13ns

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie I Panie chciałbym rozpocząć dyskusje na temat zabezpieczenia podwozia tą metoda. Jako ze dość mocno inwestuje w swoja B7, była robiona pełna korekta lakieru i teflon, pomyślałem również o zabezpieczeniu podwozia przed zimą.

Po rozeznaniu tematu jeśli chodzi o powłoki antykorozyjne, wiadomo u nas w kraju przeważnie stosuje się preparaty typu bitex itd. Nie mam nic przeciwko takiemu zabezpieczeniu ale wiem aby zostało poprawnie wykonane musza być spełnione pewne warunki, jakie wiadomo dokładne mycie, czyszczenie podwozia, odtłuszczanie.

Dodatkowo wiadomo jak w naszym kraju jest z przykładaniem się do usług, aby szybciej zrobić i wziąć kasę i do widzenia, sam w obecnym miejscu przebywania nie mam warunków aby to zrobić po swojemu.

Wiec zrezygnowałem z zabezpieczenia tą metoda, dodatkowo nie widzi mi się uwalony cały spód czarnym mazidłem.

Trafiłem na ciekawą metodę stosowaną w Kanadzie USA od 20 lat a także od niedawna w UK na Litwie i w Rosji.

W Polsce dość dużo hejtu jest co do tego zabezpieczenia, natomiast na forach zagranicznych produkt Krown T-40 jest bardzo chwalony.

W dniu dzisiejszym podwozie zostało zabezpieczone metoda Krown

http://krown.pl/pages/galeria

I tu do was pytanie co sadzicie o tej metodzie.

Edytowane przez lukaszek13ns
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie I Panie chciałbym rozpocząć dyskusje na temat zabezpieczenia podwozia tą metoda. Jako ze dość mocno inwestuje w swoja B7, była robiona pełna korekta lakieru i teflon, pomyślałem również o zabezpieczeniu podwozia przed zimą.

Po rozeznaniu tematu jeśli chodzi o powłoki antykorozyjne, wiadomo u nas w kraju przeważnie stosuje się preparaty typu bitex itd. Nie mam nic przeciwko takiemu zabezpieczeniu ale wiem aby zostało poprawnie wykonane musza być spełnione pewne warunki, jakie wiadomo dokładne mycie, czyszczenie podwozia, odtłuszczanie.

Dodatkowo wiadomo jak w naszym kraju jest z przykładaniem się do usług, aby szybciej zrobić i wziąć kasę i do widzenia, sam w obecnym miejscu przebywania nie mam warunków aby to zrobić po swojemu.

Wiec zrezygnowałem z zabezpieczenia tą metoda, dodatkowo nie widzi mi się uwalony cały spód czarnym mazidłem.

Trafiłem na ciekawą metodę stosowaną w Kanadzie USA od 20 lat a także od niedawna w UK na Litwie i w Rosji.

W Polsce dość dużo hejtu jest co do tego zabezpieczenia, natomiast na forach zagranicznych produkt Krown T-40 jest bardzo chwalony.

W dniu dzisiejszym podwozie zostało zabezpieczone metoda Krown

https://www.youtube.com/watch?v=i-fRheLJ-1c

https://www.youtube.com/watch?v=J2cdzTOq6_I

http://krown.pl/pages/galeria

I tu do was pytanie co sadzicie o tej metodzie.

Po co ja dodatkowo zabezpieczasz, jak audi a4 b7 ma jedna z najlepszych blach zabezpieczonych przed korozja. Sam posiadam b7 z 2006 r. I blacha jest w idealnym stanie... nawet pod nadkolami zero rdzy... one nie rdzewieją chyba ze strzała zaliczyły lub jakiś odprysk od kamieni. Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz gdzies chociaz gram rdzy ze chcesz ladowac w to kase ?

Takie zabiegi robi się żeby nie mieć rdzy a nie tak jak myślisz jak się już ją ma.

Mój poprzedni samochód (Ford Fiesta RS Turbo) robiłem Kanadyjskimi środkami Rust Check i byłem mega zadowolony.

Środek na tyle płynny że wnika we wszystkie zakamarki, zwinięcia blachy i powoduje wyparcie wilgoci a co za tym idzie minimalizuje ogniska korozji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to firma mojego koleżki z klasy :jerk:

z tego co wiem to robią dobrą robotę.. ja osobiście zabezpieczył bym tylko podwozie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 30.11.2016 o 19:40, iron87 napisał:

audi a4 b7 ma jedna z najlepszych blach zabezpieczonych przed korozja. Sam posiadam b7 z 2006 r. I blacha jest w idealnym stanie... nawet pod nadkolami zero rdzy... one nie rdzewieją chyba ze strzała zaliczyły lub jakiś odprysk od kamieni. Pzdr

Koledzy powiedzcie mi jak to jest z b6? Obecnie wymieniam w swojej rozrząd i jeszcze kilka innych rzeczy. Przód mam rozebrany, więc mogłem sobie zerknąć jak wygląda sytuacja na błotnikach od wewnętrznej strony. Mam auto z 2003/4 i w przetłoczeniach zarówno po jednej jak i drugiej stronie pojawiły się ogniska korozji. Nie ma dramatu, ale muszę to wyczyścić i zabezpieczyć. Dodam, że auto jest pewne, że nie miało dzwona. Jak to wygląda u Was?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...