Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5] korek zbiornika wyrównawczego a temp. silnika


wiki

Rekomendowane odpowiedzi

po trasie 200 km temp. 103 C wąz idący z dołu chłodnicy do króćca jest chłodny :confused: a pozostałe gorace jak cholera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po mojemu wszystkie znaki na ziemi i na niebie wskazują na trefny termostat (mimo, że nowy, i przed chwilą-momentem został wymieniony) :confused:

Po prostu niefart :exclaim:

Dla pewności, tak jak pisał adadur można sprawdzic go w rondelku :wink: i wszystko będzie jasne.

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po mojemu wszystkie znaki na ziemi i na niebie wskazują na trefny termostat (mimo, że nowy, i przed chwilą-momentem został wymieniony) :confused:

Po prostu niefart :exclaim:

Dla pewności, tak jak pisał adadur można sprawdzic go w rondelku :wink: i wszystko będzie jasne.

Pozdrawiam!

I chyba jednak termostat będzie winowajcą. Co do sprawdzania w rondelku to warto mieć termometr który zmierzy te 100 st.C Ewentualnie na czuja i z miarką tuż przez zagotowaniem powienien ruczyć na otwieranie. przy zagotowaniu skok otwarcia to 7mm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moje trzecie podejście do termostatu nastąpi jutro na oryginał z ASO 100zł :evil: , za dotychczsowe zmiany już bym dwa takie kupił :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po trasie 200 km temp. 103 C wąz idący z dołu chłodnicy do króćca jest chłodny :confused: a pozostałe gorace jak cholera

Jezeli zakladasz trzeci czy ktorys tam z koleji termostat i na kazdym jest tak samo to podejrzewam ze tak ma byc,i widoczne termostat sie nie otwiera do konca zeby utrzymac te 100 stopni dlatego waz jest chlodny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po trasie 200 km temp. 103 C wąz idący z dołu chłodnicy do króćca jest chłodny :confused: a pozostałe gorace jak cholera

Jezeli zakladasz trzeci czy ktorys tam z koleji termostat i na kazdym jest tak samo to podejrzewam ze tak ma byc,i widoczne termostat sie nie otwiera do konca zeby utrzymac te 100 stopni dlatego waz jest chlodny.

Sprawny termostat zaczyna się otwierac przy około 87 stopniach.

Tak więc jak by na to nie patrzec, temperatura cieczy chłodzącej na poziomie 103 stopni jest dużo za wysoka (o mniej wiecej 10 stopni) :exclaim:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie trzyma 90st.C a przy ostrym butowaniu do 93 st.C najwięcej zauwazyłem wieć ponad 100st.C to dużo za dużo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oryginał z ASO 100zł

:question: jeżeli dobrze kojarze to podawałeś link za oryginalny w cenie dwudziestu paru zł.

[ Komentarz dodany przez: wiki: 06-03-2007, 21:50 ]

zajrzyj jeszcze raz do tego wątku :wink: (to jest termostat do 1.9 TDI)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie tez temp.w tarsie wynosi kolo 95-98 stopni i nie martwie sie tym jakos widocznie tak ma byc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i po wymianie, nowiutki, oryginalny termostacik i ...... to samo :evil:

temp. na klimatroniku 100-101 C, na budziku 90 C a na VAG 93-94,5C (klimatronik przekłamuje o około 7 stopni), ale co mnie martwi to dolny wąż od chłodnicy do krućca jest cały czas chłodny :exclaim: , co jest grane :question: , obieg cieczy jest bo jak zwiekszę obroty to płyn sika do zbiorniczka wyrównawczego, nie wiem ręce mi opadają pomóżcie, jeszcze trochę to ją skasuję i wezmę kasę z AC i kupię sobie TDI wrrrr.. :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale co mnie martwi to dolny wąż od chłodnicy do krućca jest cały czas chłodny

To raczej normalny objaw.Gorąca ciecz wpływa do chłodnicy górnym wężem, a schłodzona wypływa dolnym.

no i po wymianie, nowiutki, oryginalny termostacik i ...... to samo

Szkoda, że dla pewności przed kupnem nie sprawdziłeś starego termostatu :exclaim:

Stówka została by w kieszeni :wink:

A swoją drogą to nie przypuszczałem, że klimatronik będzie tak bardzo oszukiwał :exclaim:

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stary poprzedni czytaj nowy Wahler raczej sie obronił, a dolny wąż jak jest zimny to raczej nie normalna sprawa bo powinien być ciepły :confused:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro sprawdzę u siebie jak to jest z tym wężem.

Ta temp. z Vag'a jest całkiem spox.

U mnie wygląda to tak:

90 - budzik,

około 93 - Vag,

90 - klimatronik (kanał 51) i wyżej nie idzie, ale ten typ chyba tak ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

90 - klimatronik (kanał 51) i wyżej nie idzie, ale ten typ chyba tak ma.

sprawdz kanal 49 :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie można się w*#! Jak chcesz to możemy się umówić i porównałbyś sobie temp węży z moimi (silnik taki sam).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dolny wąż sprawdz na zimnym silniku potem prównaj sobie z jak auto osiągnie ok. 90 St.C - Możesz rozgrzewać auto stacjonarnie do 60st.C do ok. 2 tyś obr jak wskazówka ruszy ciśniej na 3000obr w okolicach 80 możesz dawać na 3500 w międzyczasie biegaj sprawdzać wąż, nie musi być mocno ciepły ale leciutko no chyba że przybutujesz trochę jeszcze by temp. poszła powyżej 90 to termostat więcej się uchyli i zwiększy się przepływ.

A tak na marginesie chyba warto by sprawdzić czujnik teperatury w układzie chłodzenia możę te rozbieżności we wskazaniach to jego sprawka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie po wyzej 90 nie przechodzi powiedzial bym ze sie troche wolno nagrzewa. po przejechaniu 15 km predkoscia 120 km/h tem. leko powyzej 60. tem zew -1. tak cztam wasze posty i ze na klimatronku mozna zobaczyc temp. czyzbym u siebie tez mogl zobaczyc bo jak narazie to widze jedna wew. :eek: chyba jestem czegos nie swiadom :D mam swoej a4 od niedawna codziennie odkrywam w nim jakies nowe wynalazki chyba nie raz mnie zaskoczy :D:a4fan: :twisted: :twisted: :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

90 - klimatronik (kanał 51) i wyżej nie idzie, ale ten typ chyba tak ma.

sprawdz kanal 49 :smile:

Na 49 wyświetla się mi jedynie zero.

Wszystko wsakzuje na to, że jednak temp. cieczy chłodzącej mam na kanale 51, i tak jak pisałem wcześniej temp. rośnie jedynie do 90 i nie idzie dalej, mimo, że na Vag'u pokazuje 94.

Sprawdziłem ten wąż, na gorącym silniku oczywiście, i jak dla mnie jest on co najwyżej letni-jedynie lekko ciepły, a napewno nie gorący :exclaim:

Dobrze by było gdyby sprawdził to jeszcze ktoś mający taki sam silnik, bo nasze się odrobinę różnią :wink: (może skorzystaj z propozycji mrog'a)

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiki mam pytanko-jak się sprawdza temperaturę na klimatroniku ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiki mam pytanko-jak się sprawdza temperaturę na klimatroniku ????

wysil sie roszke i poszukaj bylo mnóstwo o tym :twisted:

[ Dodano: 07-03-2007, 12:51 ]

http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=4535&highlight=termostat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...