Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 Avant CGLC aka Aduś


Alexondre

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jako ,że 13 misięcy temu powiększyła się rodzinka ;-) trzeba bylo kupić coś większego niż dotychczasowa A3. Po kilku miesiącach szukania w końcu się udało.

Tak na szybko:

Pierwsza rejestracja - 07.2013

Przebieg - 93.000km

Silnik - CGLC 2.0 tdi 177 ps

Multitronic

S-line zewnętrzny

S-line wewnetrzny

Sćięta kierownica S-line

Tapicerk S-line alcantara/skóra

Czarna podsufitka Sline

Audi parking system

Lusterko fotochromatyczne

Audi Drive Select

Audi Lane Assist

Audi Break Assit

Audi Hold Assist

Adaptive Lights

Fabrycznie przyciemniane szyby

Audi Cruise Control

System START/STOP

MMI 3G Plus

Sensor zmierzchu

Sensor deszczu

Comming Leavig Home

Automatyczna klapa bagażnika

Podgrzewane siedzenia

Podgrzewane/składane lusterka

Doświetlanie zakrętów

Czarna podsufitka Sline

Bluetooth

Tylna roleta bagażnika

Isofix

i wiele więcej..

Planowane zmiany po trzech dniach użytkowania ;-)

Swap hamulców - 312 @ 345

Korekta lakieru

Delikatny soft

W przyszłości pewnie więcej.

W dniu zakupu (brudas)

142r8fd.jpg

2u7r81c.jpg

2wpqxjt.jpg

11vtons.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Graty! S-line :thumbup1: tylko troszkę wysoko stoi? :P

Edytowane przez Beny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę kozica :decayed: Ale ogólnie przyjemne autko :)

Nie wiem kto wymyślił ten system start/stop :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajna czwóreczka z niczego sobie wypasem. Ja do dzisiaj wspominam kulturę pracy multitronica.Zadna dsg jej nie dorównuje. Kłuje mnie tylko ten słaby klimatronik. To jedno pokrętło nie najlepiej wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajny Avant no i s-line :) jak jezdzi te 177 ps?

Starcza, wyścigówka to nie jest, ale do dynamicznego wyprzedzania czy poruszania się w mieście ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładna sztuka, ale zdecydowanie polecam zrobienie zawieszenia, żeby niżej siedział.

Mam ten sam silnik, tyle że w manualu i sam się zastanawiałem nad softem. Pytanie czy w FWD ma to w ogóle sens...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładna sztuka, ale zdecydowanie polecam zrobienie zawieszenia, żeby niżej siedział.

Mam ten sam silnik, tyle że w manualu i sam się zastanawiałem nad softem. Pytanie czy w FWD ma to w ogóle sens...

215hp robią z nich. A 300hp w GTI ma sens? ;) Skoro 190hp szło w serii to czemu nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi bardziej o to, że przy 177KM mi na pierwszych 2-3 biegach mieli kołami pomimo opony 245. Kusi mnie większa moc, ale po prostu zastanawiam się czy da się wtedy normalnie użytkować na pierwszych biegach.

Miałem jakiś czas temu okres, w którym brakowało mi mocy w A4 i zastanawiałem się nad programem. Przez ostatni miesiąc jeździłem z kolei służbową Avensis 1.8 i teraz po przesiadce do Audi 177Km to dla mnie dosłownie rakieta :). Zobaczymy kiedy znowu zacznie brakować mocy :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobisz program będzie tylko gorzej.

Do tego zaraz się okaże, że sprzęgło nie jest w stanie tego przenieść.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc właśnie teraz to ja się chyba już przebujam z tym co mam. Za około rok planuję zmianę na 2.0 tfsi quattro w tej samej budzie lub w A5 Sportback.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi bardziej o to, że przy 177KM mi na pierwszych 2-3 biegach mieli kołami pomimo opony 245. Kusi mnie większa moc, ale po prostu zastanawiam się czy da się wtedy normalnie użytkować na pierwszych biegach.

Miałem jakiś czas temu okres, w którym brakowało mi mocy w A4 i zastanawiałem się nad programem. Przez ostatni miesiąc jeździłem z kolei służbową Avensis 1.8 i teraz po przesiadce do Audi 177Km to dla mnie dosłownie rakieta :). Zobaczymy kiedy znowu zacznie brakować mocy :).

Tak to już jest z FWD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 31.12.2016 o 12:58, kanap4 napisał:

Ładna sztuka, ale zdecydowanie polecam zrobienie zawieszenia, żeby niżej siedział.

Mam ten sam silnik, tyle że w manualu i sam się zastanawiałem nad softem. Pytanie czy w FWD ma to w ogóle sens...

Właśnie ponownie auto jest na kołach letnich i strasznie kuje w oczy to jak wysoko stoi.

Może ktoś zaproponować jakiś setup aby autko poszło niżej?

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie ponownie auto jest na kołach letnich i strasznie kuje w oczy to jak wysoko stoi.
Może ktoś zaproponować jakiś setup aby autko poszło niżej?
Pozdrowienia


Eibach Pro Kit... jest i tym duzo na forum. Powodzenia !

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...