Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B6] SWAP 3.0 ASN na 2.7T ARE


czarko

Rekomendowane odpowiedzi

A ja jakbym zaczynał taką zabawę to silnik od s4 z b8 na kompresorze, taki silnik widziałem już za 11 tysięcy z 2014 roku są i droższe. Potem do APR Polska i lekko robią ci 400 kucy. Tylko co do skrzyni wtedy nie mam pojęcia. No koszty też były by nie małe.

Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a gadasz BB kto się nie zna na modelach ałdy to w życiu by nie pomyślał że ten mój wiekowy samochód jest taki stary każdy mówi 2007/8 hehe są w szoku jak im mówie rocznik lampy, dokładki pod kolor, łezka na klapie, fajne fele i autko dalej jest na czasie. Jeżeli chodzi o mnie takiego swapa raczej nie zrobię ładnie mi się kula ASN a nie mam Q więc troche bez sensu pakować BiT i jakieś 300kucy na ośkę he. Darox5 z 2.7 też uzyskują takie moce hehe i większe :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie warto robić serii. Najlepiej od razu iść w określoną moc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będzie 2.7T AGB. Zostaje w serii, z tego co czytałem tip wytrzymuje max 420Nm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak z ciekawości, bo też bede robił takiego swapa, wiesz już gdzie i mniej więcej za ile ?

Edytowane przez sH3ep
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a gadasz BB kto się nie zna na modelach ałdy to w życiu by nie pomyślał że ten mój wiekowy samochód jest taki stary każdy mówi 2007/8 hehe są w szoku jak im mówie rocznik lampy, dokładki pod kolor, łezka na klapie, fajne fele i autko dalej jest na czasie. Jeżeli chodzi o mnie takiego swapa raczej nie zrobię ładnie mi się kula ASN a nie mam Q więc troche bez sensu pakować BiT i jakieś 300kucy na ośkę he. Darox5 z 2.7 też uzyskują takie moce hehe i większe :wink:

Chyba wszyscy w Twojej okolicy jeżdżą Golfami 2, że tak gadają :decayed::D:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swap zrobiony. Nie zostało w serii, jest mod na 320km i 480Nm.

Skrzynia działa elegancko, zobaczymy co wyjdzie z czasem, bo aktualnie zrobiłem mało km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 3.02.2017 o 16:04, czarko napisał:

Swap zrobiony. Nie zostało w serii, jest mod na 320km i 480Nm.

Skrzynia działa elegancko, zobaczymy co wyjdzie z czasem, bo aktualnie zrobiłem mało km.

jaki koszt ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak by zrobił swap to by już dawno napisał co i jak a tutaj cisza ze strony Czarko  

Lekki odkop :D

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny odkop - widzę, że kilku z was Panowie zrobiło swap'y z 3.0 V6 na 2.7 BiT.

Możecie sie podzielić doświadczeniami (i jakie były ostateczne koszty?) i czy te silniki się nie rozpadają jak ten 3.0? Bo już rece mi opadają...

U mnie po 2 latach od remontu silnika pokazała się rysa na bloku, ALE mechnicy-szpece zrobili wymianę uszczelki za 4500 PLN (zamiast sparwdzić wszystko dokładnie)...oddałem im jeszcze raz do roboty na ich koszt (Oczywiście), rozłożyli cały silnik - a potem ich warsztat sie zamknał (na wieki-wieków), wiec jak chciałem odzyskać samochód musiałem jeszcze im dołożyć 2500 PLN, bo "i tak nie mieli nic do stracenia" i bałem się, że bym auta już nie zobaczył.

Teraz borykam się z tematem skladania, bo to magiczne AUDI kosztowało mnie już ponad 60000 PLN w ciągu 3 latch, a prawie nim nie jezdzilem, bo siedzialem w Azji.

Silnik wyjety, w częściach i teraz pytanie czy składać to do kupy z kolejnym blokiem od 3.0 czy po prostu sprzedawać silnik na części a wkladać 2.7BiT z A6 C5 230-250KM jako, że nie mam quattro i wiecej KM nie ma sensu?

Poradzcie coś prosze, bo ja to niedługo wezmę siekiere i porąbie ten samochód na kawałki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, KillahDeck napisał:

Kolejny odkop - widzę, że kilku z was Panowie zrobiło swap'y z 3.0 V6 na 2.7 BiT.

Możecie sie podzielić doświadczeniami (i jakie były ostateczne koszty?) i czy te silniki się nie rozpadają jak ten 3.0? Bo już rece mi opadają...

U mnie po 2 latach od remontu silnika pokazała się rysa na bloku, ALE mechnicy-szpece zrobili wymianę uszczelki za 4500 PLN (zamiast sparwdzić wszystko dokładnie)...oddałem im jeszcze raz do roboty na ich koszt (Oczywiście), rozłożyli cały silnik - a potem ich warsztat sie zamknał (na wieki-wieków), wiec jak chciałem odzyskać samochód musiałem jeszcze im dołożyć 2500 PLN, bo "i tak nie mieli nic do stracenia" i bałem się, że bym auta już nie zobaczył.

Teraz borykam się z tematem skladania, bo to magiczne AUDI kosztowało mnie już ponad 60000 PLN w ciągu 3 latch, a prawie nim nie jezdzilem, bo siedzialem w Azji.

Silnik wyjety, w częściach i teraz pytanie czy składać to do kupy z kolejnym blokiem od 3.0 czy po prostu sprzedawać silnik na części a wkladać 2.7BiT z A6 C5 230-250KM jako, że nie mam quattro i wiecej KM nie ma sensu?

Poradzcie coś prosze, bo ja to niedługo wezmę siekiere i porąbie ten samochód na kawałki...

Miałeś pecha i trafiłeś na zaniedbany ASN.Tak to potem jest.Zapuszczone 3,0 idzie kupa kasy,jak u ciebie i trzeba mieć kumatego mechanika,a nie parchów.ASN jest jaki jest,ale sporo użytkowników tu jest,którzy sobie chwalą.Naloty ponad 300 i jest git.Te wszystkie przypadłości,to wina poprzednich właścicieli i olewania,a niestety w ASN,to się potem mści.Nie wiem ile chcesz kasy władować jeszcze.Ale na swapa,to też potrzebujesz znaleźć te 2,7 pewne najpierw,a wiesz jak to z tym bywa.Na swapa najmniej 10-12 kafli musisz liczyć?.U nas jest specjalista od 3,0 i wszelkich robót mechanicznych,co by nie było ze swapem włącznie,ale masz daleko.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam w C5-tce 2.7BiT APB 187kW (254KM) i w porównaniu do B6 cabrio 3.0 BGN 162kW (220KM) które też (jeszcze) mam to różnica na korzyść pierwszego jest wyraźnie odczuwalna w kwestii frajdy z jazdy/przyspieszeń... oba samochody ważą podobną ilość kg
Spalanie mają też zbliżone, z korzyścią minimalną (~0,5l/100km) dla słabszego 3.0
Jedynie co mi się bardziej podoba w 3.0, że jak wkręci się na obroty (pow. 4000rpm) to bardziej rasowo brzmi, co nie znaczy, że 2.7T gada słabo :wink:
Obie jednostki na seryjnym, w pełni sprawnym wydechu. Katy sprawne. Co ciekawe to 2.7 nie bierze mi oleju a 3.0 lubi łyknąć ~0,3-0,5l/1000km
Moim zdaniem taki swap to same plusy :decayed:
Acz jeżeli znajdziesz nieuszkodzony/niespawany blok od 3.0 to składaj do kupy to co masz, bo to dobry silnik, jeśli się o niego dba :hi:
Może w wolnej chwili nagram kiedyś jak mruczą oba silniki.

3.0.jpg

2.7T.jpg

Edytowane przez BeyerBrown
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...