Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A5 Sportback COMPETITION PLUS suzuka grey


kamelus_

Rekomendowane odpowiedzi

I tak po pół roku przerwy czas założyć temat o nowym aucie.

Dla przypomnienia poniżej foto mojej byłej A4 w którą włożyłem mnóstwo czasu i pieniędzy.

6e12bd7374b46ef6.jpg

Ponieważ nie spodziewałem się że A4 sprzeda się tak szybko (w dwa tygodnie) a ogłoszenie o sprzedaży miało być tylko sprawdzianem czy będzie zainteresowanie, zostałem bez normalnego auta na pół roku. Od długiego czasu bardzo podobało mi się AUDI A5 sportback a ponieważ było już głośno, że wejdzie nowe A5 postanowiłem poczekać na nowy model. Widząc nowe A4 bardzo się rozczarowałem a jak do niej wsiadłem to już wszystko straciła w moich oczach, jednak miałem nadzieję że A5 będzie ładniejsza. Kiedy jednak zobaczyłem oficjalną prezentację nowej A5 prawie puściłem pawia. Dlatego też szybkim krokiem udałem się do salonu aby zamówić A5 które jeszcze w mojej ocenie wygląda jak należy. Ponieważ moje wymagania były dość wysokie sam skonfigurowałem sobie nowe auto do produkcji (ostatecznych wersji było chyba z 5 i co miałem już zamówić to coś dokładałem :grin: ) i... musiałm uzbroić się w cierpliwość.

I tak w końcu 10 listopada odebrałem nówkę sztukę :banan: Miałem też okazję zobaczyć w realu nowe A5 coupe, które jest jeszcze bardziej tragiczne niż na zdjęciach. Sam sprzedawca stwierdził, że nie wie co tymi ludźmi kierowało gdy projektowali nowy model :grin:

Tak czy inaczej w mojej ocenie była to świetna decyzja.

 

Pierwsze foto zaraz po wyjeździe z salonu :D

69cfe9f479d1e3e0.jpg

 

Jeśli chodzi o wyposażenie to poza tym co mają wszystkie wygląda to naspępująco:

- kolor: SUZUKA GREY metalik audi exclusive (trudno na zdjęciu uchwycić rzeczywistą barwę ale lakier jest fenomenalny) dedykowany do modeli RS

- silnik 2.0 TFSI 230 KM / aktualnie po programie CompSport 300 KM i 450 Nm

- quattro

- skrzynia S-tronic

- zewnątrzny pakie S-line

- wewnątrzny pakiet S-line

- pakiet competition plus (zderzak jak w RS5, lotka klapy S5 itp)

- felgi polerowane RS6 20"

- pakiet czerń audi exclusive (dyfuzor tył, cały grill, elementy kratek zderzaka przód, listwy progowe, obramowania okien itp. - w czerni fortepianowej)

- tył światła LED

- przód LED + bixenon skrętny

- adaptive light z funkcja doświetlania skrzyżowań w lampach

- czujnik zmierzchu

- czujnik deszczu

- fotochrom

- fabrycznie przyciemniane tylne szyby

- elektrycznie składane lustra zewnętrzne

- konsola wskaźników w czerni fortepianowej RS5

- plakietki audi exclusive w tapicerkah drzwi

- aplikacje dekoracyjne aluminium/drewno Beaufort czarne audi exclusive

- klimatyzacja automatyczna 3-strefowa

- pedały i podstopnica aluminiowa S5

- fotele sportowe typu RS5

- wpełni elektryczne fotele

- podgrzewanie foteli

- tylna kanapa kubełkowa S5 (dwumiejscowa)

- tunel na narty

- fotele w pełnej antracytowej skórze Feinnappa

- pakiet skórzany obejmujący podparcia w drzwiach obszyte skórą

- boczki drzwi obszyte alcantarą

- multifunkcyjna kierownica ze spłaszczonym wieńcem

- w kierownicy duże łopatki do zmiany przełożeń typu RS5 z chromowaną obwódką

- pakiet optyczny wnętrza w tonacji aluminium

- pakiet schowki (schowki pod fotelami, siatki z tyłu w fotelach przednich, McDonald's w tylnym łokciu)

- Advanced key z funkcją Save Lock (bezkluczykowy dostęp i odpalanie auta)

- alarm

- Audi connect internet

- MMI Navigation PLUS 3G z twardym dyskiem, DVD, google earth itp.

- nagłośnienie Bang & Olufsen

- Bluetooth

- Audi drive select

- Audi side assist

- brak oznaczeń modelu i silnika na tylnej klapie

- Audi parking system plus (przód/tył) z wizualizacją na MMI

- dodatkowe wyposażanie bagażnika (siatki, uchwyty, pasy, chromowana listwa progu bagażnika itp)

- tempomat

- Coming home / Leaving home

- pakiet oświetlenia wnętrza QQ1 (dodatkowo podświetlane kieszenie drzwi)

- Auto Hold

- FIS z kolorowym wyświetlaczem

- wskaźnik kontroli ciśnienia w oponach

- kierunki Semi Dynamic

- gwint Eibach Pro Street S INOX

- Dystanse DYSTOM 13 mm

- Oświetlenie wnętrza full LED

- Oryginalne projektory Quattro w drzwiach 

- Wydech MG Cat Back + front pipe zwieńczony końcówkami 100 mm

i nie wiem co tam jeszcze...

Ogólnie pierwsze wrażenia z jazdy :decayed:

 

Jak chodzi o plany:

- ceramika 5 letnia i powłoka krzemianowa na karoserię, felgi i wydech

- semi dynamic

- gwint (prawdoopodobnie eibach pro street S)

- dystanse

wydech w MG

- IC

program CompSport

dalej się zobaczy..

Wyczekałem się ale naprawdę było warto :D

 

 

Tak to aktualnie wygląda :decayed:

07c7cc1ef16395f1.jpg

 

17acdaeb230bc8b9.jpg

 

e5a9f950d502ef3c.jpg

 

3eb8a6f60ec8aeff.jpg

 

cee49119e04a7d64.jpg

 

0ee323a219ddac66.jpg

Edytowane przez kamelus_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śliczna ta A5, no trzeba powiedziec ze im wyszła...;) w porównaniu do nowych modeli to tragedia....

Nie myślałeś o S5? Ja jestem z niej mega zadowolony odpukać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śliczna ta A5, no trzeba powiedziec ze im wyszła... ;) w porównaniu do nowych modeli to tragedia....

Nie myślałeś o S5? Ja jestem z niej mega zadowolony odpukać ;)

Szczerze mówiąc myślałem ale za nówkę to z takim wyposażeniem kasa była by kosmiczna. Z całą miłością do marki 400 tys. za S5 to za dużo. A tu dołoże 10-15 tys. i moc będzie jak w S5 tylko dziwięku V6 braknie :angry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem tego samego zdania co ty o nowym a5, jest brzydkie i nie robi takie wrażenia jak poprzednik. Dlatego dobrze, że wybrałeś starszy model, wyposażenie masz tak bogate że aż ci zazdroszczę. Szczególnie podoba mi się ten zderzak competition, który wygląda jak RS tylko ma halogeny. Kolor suzuka grey wygląda na biały, może tylko na zdjęciach :)

Gratulacje autka i dobrze, że wybrałeś starszą, sprawdzoną, ładniejszą konstrukcję a-piątki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest za***ista - Gratulacje :)

Nie szkoda Ci utraty gwarancji żeby ją od razu modzić?

Pakiet czerń w połączeniu z tym lakierem prezentuje się elegancko. Osobiście jeszcze bym wybrał do tego czarne felgi :)

Ile za nią dałeś i jaki otrzymałeś rabat? Myślę że nie tylko mnie to zaciekawi :)

aha i wrzuć jeszcze zdjęcia wnętrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piękne wozidło! Czekam na więcej zdjęć, przede wszystkim środka.

Też by mi było szkoda gwarancji na instant modzenie auta... Wygląda zaiste ślicznie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Genialna konfiguracja, pogratulować :) Czekam na więcej fotek jak odbierzesz auto.

Co do gwintu Eibacha masz z nim jakieś doświadczenie ? Jak z twardością ?
Zastanawiam się czy włożyć amortyzatory B8 do sprężyn Sportline czy właśnie ten gwint. Chce zejść trochę niżej ale nie zrobić z auta taczki.

Edytowane przez Kopter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj!

Świetny wybór i konfiguracja!

Pakiet czerń + suzuka grau (perła mettalic) rewelacja :D

Końcówki wydechu + koła w czerń i A5 będzie perfekcyjna :D

Pozdrawiam i gratulacje auta!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem że w konfiguratorze na stronie audi już wycofali ten model i jest tylko te nowe "mondeo"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie to nowe A5 jak Mondeo wygląda....

Szkoda, że w Audi powymieniali designerów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkim dziękuję za słowa uznania :)


Nie szkoda Ci utraty gwarancji żeby ją od razu modzić?

To co napisałem to plany i raczej rozłożone w czasie. Musowo założę gwint bo nie umiem takim wysokim autem jeździć :grin:

Reszte planuje najwcześniej za rok dwa, żeby dawkować sobie moc i mody. A zmiana zawiasu nie wpłynie na gwarancje.


Genialna konfiguracja, pogratulować :) Czekam na więcej fotek jak odbierzesz auto.

Co do gwintu Eibacha masz z nim jakieś doświadczenie ? Jak z twardością ?
Zastanawiam się czy włożyć amortyzatory B8 do sprężyn Sportline czy właśnie ten gwint. Chce zejść trochę niżej ale nie zrobić z auta taczki.

Nie, nie miałem kontaktu z gwintem Eibacha ale miałem dwa KITy i było OK. W A4 miałem koła 19" i gwint H&R na cienkim tłoku i było spoko choć czasem brakowało żeby był nieco bardziej komfortowy. O Eibachu czytałem, że po zmianie z zawieszenia s-line różnica jest nie odczuwalna. Niektórzy piszą nawet, że jest bardziej miękko niż na s-linie a nie chciałbym go już za bardzo utwardzać bo jest fajnie wygodnie. Z tego co wiem amory w eibachu są z KW, nawet naklejek nie ściągaja.

Edytowane przez kamelus_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twój model w tej konfiguracji to dla mnie ideał auta jaki sobie bym wymarzył.

Jak dla mnie bajka, zazdroszczę.

Przyjemności z jazdy życzę oraz również czekam na więcej fotek. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem wam, że dzis ogladalem siedziałem i macałem nowe granatowe S5 i tak.. W porównaniu do mojej to środek na mega plus.. Tyłek na mega plus.. I teraz ten przód.. Brakuje tego co w tych naszych modelach do idealnej S5... Nowa morda jest znośna ale bez szału... Po prostu cos nowego... Juz mogli bardziej agresywnie te ledy dać no wzór Ala R8..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...