Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AVG + mod na 130 vs AWX/AVS


sebaa692

Rekomendowane odpowiedzi

Zastanawiam się nad modem do mojego AVG jako punkt odniesienia w/w silniki, bo wiem jak to jedzie i proszę powiedzić czy po modzie będzie to jechało jak PD? ma ktoś porównanie? Ja rozumiem że wiele zależy od tunera, ale załóżmy że tuner ogarnie to dobrze. Interesuje mnie dół czy bedzie taki "ostry" jak w PD? co z górą? kolega twierdzi ż epo chipie na 130 jego afn robi AWX'a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koni bedzie porównywalnie może troche wiecej niż w awx/avf ale moment bedzie mniejszy w AVG i nie bedzie dół tak mocny jak w PD za to góra może byc porównywalna bo PD nie kręci się tak wysoko jak VP. aczkolwiek po modzie na pewno odczujesz przyrost mocy

Edytowane przez wyzyk83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie, nie będzie jechał jak awx/avf :) PD będzie miało mocniejszy dół



kolega twierdzi ż epo chipie na 130 jego afn robi AWX'a.

robić może i będzie, ale duuużo przyjemniej jeździ sie seryjnym awxem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie, nie będzie jechał jak awx/avf :) PD będzie miało mocniejszy dół

kolega twierdzi ż epo chipie na 130 jego afn robi AWX'a.

robić może i będzie, ale duuużo przyjemniej jeździ sie seryjnym awxem.

no to trochę jestem zrezygnowany :|

nie, nie będzie jechał jak awx/avf :) PD będzie miało mocniejszy dół

kolega twierdzi ż epo chipie na 130 jego afn robi AWX'a.

robić może i będzie, ale duuużo przyjemniej jeździ sie seryjnym awxem.

no to trochę jestem zrezygnowany :|

Panowie, a gdybym turbo z AWX wsadził i wtryski 216 na co mogę liczyć? dwumasa zostaje czy padnie szybko? co z zywtnoscia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrób samą mapę odczujesz przyrost mocy i sam ocenisz czy czy ci starcza

Edytowane przez wyzyk83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam 200km/420nm , ale przechodzilem przez te wszystkie stage'e . takze na poczatku afn plus sam czip. to a4b5 afn+(standardowy chip na 140KM) vs a4 2,5tdi wygywa afn. potem wymienilem turbo na awx, przyrost gdzies kolo 10koni. nastepnie zmienilem wtryski na 216, moc okolice 160KM. nastepnie swap na turbo brd i mod pompy na tlok 11mm. moc 180KM/400nm (tutaj bylem pierwszy raz na hamowni na pomiar w tuneup). a pozniej dolozenie fmic, wtryski 230, wymiana pompy na 107j(zmodzona padła), dmuchniecie 1.7bara i moc kolo 200/420 przyspieszenie przy takiej mocy 0-100km/h w 7sek.

co do dolu jak w pd. oczywiscie ze w afn mozna zrobic taki sam dól, tylko jest wielce nie zalecane, ze wzgledu na slabszy słupek, slabsza głowica, slabsze przeguby , slabsze polosie, slabsze sprzeglo i dwumas.

ale ogolnie afn na czipie w wyscigu z PD seryjnym wygrywa tak samo jak z 2,5tdi , koniec kropka. przy tych 200KM/420nm , bmw 328 nie daje rady, a4 b5 2.8 tez odpada, ogolnie 80% aut na drodze do objechania . mialem raz wyscig na swiatlach z bmw seria 8 286KM, to bmw bylo szybsze o pół długości auta. ogólnie waga auta robi robote. a4 z afn za duzo nie wazy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wyc

ja mam 200km/420nm , ale przechodzilem przez te wszystkie stage'e . takze na poczatku afn plus sam czip. to a4b5 afn+(standardowy chip na 140KM) vs a4 2,5tdi wygywa afn. potem wymienilem turbo na awx, przyrost gdzies kolo 10koni. nastepnie zmienilem wtryski na 216, moc okolice 160KM. nastepnie swap na turbo brd i mod pompy na tlok 11mm. moc 180KM/400nm (tutaj bylem pierwszy raz na hamowni na pomiar w tuneup). a pozniej dolozenie fmic, wtryski 230, wymiana pompy na 107j(zmodzona padła), dmuchniecie 1.7bara i moc kolo 200/420 przyspieszenie przy takiej mocy 0-100km/h w 7sek.

co do dolu jak w pd. oczywiscie ze w afn mozna zrobic taki sam dól, tylko jest wielce nie zalecane, ze wzgledu na slabszy słupek, slabsza głowica, slabsze przeguby , slabsze polosie, slabsze sprzeglo i dwumas.

ale ogolnie afn na czipie w wyscigu z PD seryjnym wygrywa tak samo jak z 2,5tdi , koniec kropka. przy tych 200KM/420nm , bmw 328 nie daje rady, a4 b5 2.8 tez odpada, ogolnie 80% aut na drodze do objechania . mialem raz wyscig na swiatlach z bmw seria 8 286KM, to bmw bylo szybsze o pół długości auta. ogólnie waga auta robi robote. a4 z afn za duzo nie wazy.

Dzieki za wyczerpującą odp. Powidz mi kolego jeszcze ile można go zmodzić zeby było sens ten dwumas trzymać w tym silniku? tak aby nie padł po kilku tyś. km. rozumiem że 130 bez problemu, a jeśli chce coś więcej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciezko stwierdzić, wszystko zalezy od stanu sprzegla jakie masz u siebie, ale fura pewnie ma z 300tys wiec sprzeglo końcówka, zalezy tez od programu jak napisany i od samego stylu jazdy, tzn gaz w deche przy niskich obrotach i za wysokim biegu.

mnie przy 250tkm zaczelo slizgac przy okolo 160KM. dwumas tez juz mial dosyć.

ps. zawsze mozesz wrzucic sztywne kolo zmachowe.

Edytowane przez fusse
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WItam

Koles zrobil AFNa niby na 140 km i nie dal rady mojemu AJM w seri.Jechalismy leb w leb. Wkurzyl sie i dal turbo od AWX i dopiero wtedy dal rade. Tak ze PD zawsze beda lepiej latac bo zazwyczaj ich seria juz daje duzo wiecej niz mowi papier.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Koles zrobil AFNa niby na 140 km i nie dal rady mojemu AJM w seri

Jak dla mnie to bardzo mi trudno w to uwierzyć, jak mam też afna po programie na trochę więcej niż 140km i do tego auto waży prawie 1500 kg i objeżdża paska awx kumpla. Dodam że pasek w dobrym stanie, trochę ponad 200 tys przelatane ma, a moje ponad 360 tyś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo ma niby 140. Prawda jest taka ze pd ma duzo mocniejszy dol niz vp. Zalezy od samego kierowcy tez jak on te kunie wykorzystuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie daje w dupe silnikowi na niskich obrotach więc dwumas ciezko nie bedzie miał. Zależy mi tylko na mocnym dole, aby mieć ten zapas w razie gdy zaistnieje konieczność szybkiego odjechania bez zmiany biegu. sprzęgło mi dosyć wysoko bierze, ale o poslizgu mowy nie ma. wstepnie sie umówiłem na program w Rzeszowie w HP-Performance 550 zł program 3- 5h oczekiwania z hamownia 650

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak jestes ogarniety to za polowe tej kwoty zrobi CI ktos z forum . albo jeszcze taniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...