Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spadki ciśnienia kme twin


bongod

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Po raz kolejny mam problem z instalacją. Ostatnio zauważyłem funkcje spadku ciśnienia i sobie ją włączyłem na spadek 0.3 bara i dopiero wtedy odkryłem że mam spadki nawet większe :/. Autko ma około 260 koni silnik 1.8t, 2 elektro zawory, hana niebieskie, ciśnienie 1.6 bara (więcej się nie da bo autokalibracja wskazuje za duże ciśnienie). Przerzuca na lpg przy butowaniu na 2 biegu zadziej na 3. Lambda zawsze trochę na minusie (pomimo tych spadków) . Na coś szczególnie zwrócić uwagę? Ktoś może poleci kogoś ogarnietego z okolic Warszawy / Grodziska?

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie znajomy zakładał kilka twin-ów i w wolnossących działały a w subaru 218ps dawał d*py jak i w 1.8t,założył nówkę i zaś d*pa w ac podobno powiedzieli że jakieś wadliwe wyszły,historia ac czerwonego powróciła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masakra jakaś

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy mnie założył nowy z pudła do subaraka, wyjechaliśmy na ustawienie a tu z 1.15b spadło do 0.7b,przejrzał miedz 8mm czy cała nie zgnieciona i nic założył nowego ac250 poprawionego i zero spadków

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale przestawił się sam czy spadek przy bucie był?

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy bucie gubił ciśnienie,subaru dmucha 0.9 b i przy ustawionym cis. na reduktorze 1.15b spadało do 0.7b


Ja mam Twina 1.5 roku przy seryjnym 1.8T i nic się nie dzieje :naughty:

bo masz farta :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie 1.4 dmucha a reduktor 1.6 ustawiony. Producent napisał że spadki przy 1.6 powinny być max 0.2 więc tragedia u mnie.

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

przy bucie gubił ciśnienie,subaru dmucha 0.9 b i przy ustawionym cis. na reduktorze 1.15b spadało do 0.7b

Ja mam Twina 1.5 roku przy seryjnym 1.8T i nic się nie dzieje :naughty:

bo masz farta :P
Przy serii może tak być :) po za tym może nie masz ustawionego progu spadku ciśnienia. Ja jeździłem bez problemów bo tylko na lambde patrzyłem :) jak oscyloskop mi pokazał co się dzieje to się strasznie zdziwiłem :)

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

własnie stoje przed wyborem instalki do bexa po sofcie, celowałem cały czas w twina a tu widzę takie cuda się dzieją...:/ a reduktor do tanich nie należy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może i nie ma co się popsuć,ale to że z termiką i ciśnieniem potrafi polecieć na pysk to fakt,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z termiką to nie słyszałem nigdy :/. Plan mam rozebrać woelozawór wypierniczyć kulkę ze sprężynką i rozwiercić zobaczymy co będzie.

Zawór rozwierciłem w butli na 5mm i zero poprawy. Ciśnienie leci z 1.6 poniżej 1 nawet. Zobaczymy jak kulkę i sprężynke wyjme co się zmieni.

Okazuje się, że miałem podpięte podciśnienia do reduktorów poprzez trójnik. Rozdzieliłem i teraz przy ujemnych temperaturach na 2 biegu dochodzę do 5000 obr przy spadku 0.4 więc już jest duuuużo lepiej :). Teraz przyszła pora na kulkę i sprężynkę w wielozaworze ;).

Edytowane przez bongod
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z termiką to nie słyszałem nigdy :/. Plan mam rozebrać woelozawór wypierniczyć kulkę ze sprężynką i rozwiercić zobaczymy co będzie.

Zawór rozwierciłem w butli na 5mm i zero poprawy. Ciśnienie leci z 1.6 poniżej 1 nawet. Zobaczymy jak kulkę i sprężynke wyjme co się zmieni.

Okazuje się, że miałem podpięte podciśnienia do reduktorów poprzez trójnik. Rozdzieliłem i teraz przy ujemnych temperaturach na 2 biegu dochodzę do 5000 obr przy spadku 0.4 więc już jest duuuużo lepiej :). Teraz przyszła pora na kulkę i sprężynkę w wielozaworze ;).

U mnie też podciśnienie z dwóch reduktorów podpięte jest przez trójnik.

Ciśnienie spada 1,4 na 1,0.

Reduktor po rozdzieleniu podciśnienia i pomiarze tylko jednej strony ma wartość 1,94

przy drugiej stronie osobno również jest 1,94, a spięte razem przez trójnik 1,4 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne z tym trójnikiem u ciebie :). Wyrzuciłem sprężynke z kulką :). Niby mnożnik poszedł w górę i wczoraj przy +2 nie przewalało na Pb ale dziś -2 stopnie i przewala :). Tak więc nic się chyba już nie poradzi, chyba że rurka pozagniatana gdzieś po drodze.

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez bongod
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Tak więc nic się chyba już nie poradzi, chyba że rurka pozagniatana gdzieś po drodze.

Jasne...tak sama z siebie się zagięła....pisałem wyżej że jest kiepski gaz na stacjach...sam widzisz że jak jest zimno przymrozek to jest gorzej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No w sumie może i tak być :). Ciekawe jak na innych setupach u innych ludzi :)

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co masz? :) i jakie ciśnienie?

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez bongod
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaki plan? Bo się zastanawiam nad dwoma reduktorami mocniejszymi osobno :). Czy zmiana silnika? :)

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...