Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B8 CAGA STAGE 2 FWD


Kodzak33

Rekomendowane odpowiedzi

Nie mam zgranego softu ze względu na brak czasu tunerów oraz według mnie to mało profesjonalne brać od nich soft by oceniał kto inny. Jeśli chodzi o 3.0tdi to ta a5 wypluła 380km i 730nm w manualu, a z metanolem 440km. Cofając się w czasie wyjeżdżały od nich te silniki ponad 400 konne bez metanolu.

Edytowane przez Kodzak33
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega sprawdzał to miał wsad w ręku. Logi możesz zrobić samemu. Jaki efekt korekty ?

z 450 zrobiło się 380 .. spoko.. 440 bez metanolu też jeżdżą ale wszystko zależy od skilla i zastosowanych gratów. Na mnie to naprawdę nie robi wrażenia, tuning mechaniczny w B8 to przyjemność, dostępność części, dużo miejsca itd. wile elementów praktycznie p&p bo przekładka z innych audi. EDC17 to baja, szybki ze sporymi możliwościami, nawet podstawy typu LC czy REV robi się łatwiej niż w starszych modelach, można lepiej dopracować, dużo oszukać, dokumentacja jest bardzo dokładna.

wszyscy i tak mamy ten same problem.. nie ma gdzie jeździć. Ja się ciągle bije z myślami... robić więcej.. ale po co.. a może.. a sprzęgło.. grr

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korekty nie było uświadomili mnie że jest ok, poza tym bardzo dobrze mi się jeździ na tym sofcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, jakiś czas temu zmieniłem ic z 3.0 tdi na taki z 3.0 bitdi. Po wymianie odczułem jakby auto było ciut słabsze mniej agresywne a reakcją na gaz została taka sama. Wczoraj było dyno day w tomaracing wiec pojechałem. Czy ten ic jest już za duży do tego zestawu(turbo cglc)? Czy trzeba zrobic korekte? Poprzedni wykres jest z hamowni obciązeniowej maha a ten także obciążeniowej w której obciążenie narasta i odzwierciedla warunki drogowe. Tak mi tłumaczyli.

received_1120218694781420.jpeg

received_1120259321444024.jpeg

received_1120259324777357.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moc nie powinna spaść . Pomiar trzeba było zrobić na tej samej hamowni. W ciepłe dni odczujesz różnice . Korektę można zrobić 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tomaracing masz pomiar z naładowanej turbina z mahy masz wystartowany pomiar od 1200 rpm,nie masz co porównywać bo jest inny sposób robienia pomiaru,icek od bitdi do cglc ??????? po co ?= tam od 3.0 tdi wystarcza spokojnie na 250 km ,a auto jest mniej żwawe bo większy lag się zrobił ,ot tyle...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, dieselchip_ napisał:

z tomaracing masz pomiar z naładowanej turbina z mahy masz wystartowany pomiar od 1200 rpm,nie masz co porównywać bo jest inny sposób robienia pomiaru,icek od bitdi do cglc ??????? po co ?= tam od 3.0 tdi wystarcza spokojnie na 250 km ,a auto jest mniej żwawe bo większy lag się zrobił ,ot tyle...

Masz rację jest mniej agresywne ale laga jako takiego nie ma. Mniej zrywa i przyjemniej się jeździ. Ic od 3.0 tdi godzinka i mogę spowrotem założyć i to zrobię jak na wiosnę będzie dyno day w tomaracing. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu ‎2017‎-‎12‎-‎17 o 14:22, dieselchip_ napisał:

z tomaracing masz pomiar z naładowanej turbina z mahy masz wystartowany pomiar od 1200 rpm,

Jesteś pewny, że z 1200 rpm?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napewno z tych okolic 1200-1500 dlatego hamulec elektrowirowy zdążył "wyhamować" auto przy 2 tys.obrotów choć na wykresie jest niżej ucięte co nie znaczy że pomiar nie zaczął się niżej , startujać blisko max momentu , wyniki nie będą aż tak powtarzalne ,gdyż zanim tensomert złapie nacisk siły na ramie hamulca mijają mili sekundy co przekłada się na wysterowanie kontrolera i dociążenie auta

Edytowane przez dieselchip_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tylko dodam że oba pomiary były z 4 biegu i pierwsza hamownia to maha a druga z narastającym obciążeniem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U Masters jak pamiętam wyjmowali bezpieczniki a w tomaracing nie tylko wył trakcje i na początku nim szarpało z powodu abs że tylne koła stoją i pierwszy pomiar nie wyszedł tak mi mówili. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.12.2017 o 18:42, marcin4x4 napisał:

jakiś postęp ?

Żaden brak czasu. Narazie nigdzie nie byłem ale jeździ się bardzo dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem sobie zmierzyć auto w diagtronik. W sobotę 16.03 jest dyno day, zmienie sobie icna ten od 3.0 tdi i będę miał odniesienie do pomiaru z ic od bitdi 1.5 roku temu także w tomaracing ?

Screenshot_20190309-205736_Gallery.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...