Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wyciek oleju a4 b5 1998r


Grzenio9595

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć! Mam taki mały nie mały problem. Z tyłu silnika z prawej głowicy patrząc z środka auta wycieka mi olej. Nie mogę dokładnie zlokalizować skąd się sączy. Leci dość poważnie bo zachlapany jest nawet wydech. Czytałem coś o zaślepce wałka w głowicy. Czy jeśli chciałbym wymienić tą zaślepkę to rozumiem problemów nie będzie (podobno kupować w ASO bo w sklepach zaraz ciekną). A obok zaślepki to jest napinacz? Czy jakiś czujnik? Bo tam chyba też jest uszczelka? Dodam zdjęcie podglądowe skąd mniej więcej leci mi ta oliwa. Dodam, że uszczelki pod deklami były wymieniane w marcu tego roku.

xSNbmW5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej wyciek z brok'u (korki) zaślepki wałka rozrządu


tak jest tam obok uszczelka pod nastawnik wałka rozrządu


foto: http://www.sklep.gawex.com.pl/img/p/224-1417-thickbox.jpg



polecam graty elring / swag


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeśli leciało by też z uszczelki nastawnika to trzeba rozpinać rozrząd do wymiany tej uszczelki? I czy może posiadasz numer katalogowy tej zaślepki, bo zamówiłbym w ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba nie trzeba rozpinać rozrządu.podobno wystarczy lekko unieść nastawnik i wsunąć uszczelkę.a tą zaślepką też potrafi lecieć.ostatnio u siebie wymieniałem.kupiłem febi.na razie jest ok.a nr taki 078103113E

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć! Wymieniłem zaślepkę w głowicy. Kupiłem oryginalną w aso i dałem troszkę Dirko na brzeg i wsunąłem. Myślę, że pomoże.

A w razie czego, ma ktoś numer uszczelki co przychodzi pod ten nastawnik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odgrzeje troche kotlet...
te zaslepki są jakos specjalnie orientowane (maja chyba takie 3 wpusty) ?
jaka jest ich pozycja po prawidłowym montażu? mają się na równo zejsc z powierzchnia bloku silnika czy mogą troche wystwac?



 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się nie mylę to minimalnie wystaje, nie za dużo. Dopychałem do końca ile się dało. Dobrze sprawdź z czego ci leci olej bo myślałem, że z zaślepek a jednak leci spod nastawników łańcuchów ale jakoś nie mam okazji się za to zabrać :)

Edytowane przez Grzenio95
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic nie trzeba zdejmować ;-) 
srubokręt i wydłubać starą *nabić bo jest matalowa (gumowana) nową delikatnie posmarowac olejem i wcisnąc 

 

tyle roboty na 10 min 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołączę się do tematu.
Również mam cieknący problem, w moim przypadku leci z pokrywy lewej na wydech. 

Druga chwilowo spokój. Czy przy wymianie uszczelki dobrze kupić wraz z blaszkami przy napinaczu? 

Słyszałem że to w tym miejscu wpierw puszcza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko napinacz trzeba odkręcić i troszkę podnieś. Tam jest uszczelka i taki pół księżyc. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...