Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błędy w mim audi kto pomoże rozwiązać.


Kamiiru95

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem na forum nowy a także stałem się niedawno właścicielem audi A4 b6 1.8t z 2001 roku :) + kilka dni temu dołożona instalacja stag

I mam kilka pytań odnośnie błędów i zachowania auta a więc zacznę od tego, że wkleję tutaj kody i opisy błędów i jeśli ktoś by mógł to prosił bym o opisanie jak pozbyć się błędów lub co sprawdzić czy nie jest uszkodzone itp..

http://www.directupload.net/file/d/4552/mc93na23_jpg.htm

+ jeszcze zauważyłem kilka dziwnych rzeczy i nie wiem czym są spowodowane...

1- To taka, że wczoraj podczas jazdy autostradą po 100km pojawiła mi się kontrolka niskiego stanu oleju - zjechałem na pobocze zgasiłem auto i sprawdziłem stan lecz było wszystko okej..Gdy uruchomiłem ponownie silnik kontrolka nie zaświeciła się ponownie

2- To przy zmianie biegów obroty zamiast spadać od razu to nieraz zatrzymają się na chwilę lub podskoczą o 100-200 i dopiero wtedy spadną ponownie... Czego to może być przyczyna ?

Wszystkim dziękuję z gór za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że trzeba zwrócić uwagę na instalacje LPG. Z tego co wiem w tych modelach jest problem z instalacją LPG, a dokładnie komunikacji LPG z ECU auta. Ja do swojej montowałem STAG 4 i wziąłem droższą wersję, nie mam żadnych problemów od prawie 2 lat. Mogę się mylić, ale myślę że warto to wziąć pod uwagę.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko mówisz, że trzeba zwrócić uwagę na instalację ? ale dokładnie który błąd wydaje ci się, że może być spowodowany przez niego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki nie patrzyłem logów bo nie mogę tego otworzyć. Ogólnie z tego co wiem, A4 B6 miało problem z komunikacją czyli sterowaniem LPG (współpracą ECU i LPG). DLa kolegi co chwila wyskakiwały błędy a niby nic nie było. W końcu sprzedał swoją audi.

Edytowane przez chris061
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy temat zapewne do zrzucenia miska olejowa i czyszczenie smoka albo wymiana czujnika oleju jesli cisnienie jest ok druga sytuacja to do wymiany zaworek odpowietrzajacy skrzynie korbowa tematow jest pelno na forum wystarczy chwile poszukac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 link do zdjęcia z błędami nie działa

2 ciśnienie leju do sprawdzenia

3 sprawdzenie czy na benzynie i na gazie jest taka sama sytuacja z obrotami jeśli na pb będzie ok do weryfikacji instalacja lpg

Edytowane przez Tom A4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sporo tego, jeśli wywala zapłon na wszystkich cylindrach to z własnych doświadczeń mogę poradzić by sprawdzić korekty, gaz może być źle wyregulowany i zalewa cylindry, przez to wypada zapłon. Na temat pozostałych błędów się nie wypowiem, więc i wypadanie może mieć przyczynę związaną z pozostałymi 'errorami', a nie mieszanką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Luzny przewód od masy cewek... Auto normalnie chodziło więc dlatego nic nie czułem, że nie łączy ale komputer za to odczytał to jako błąd..


Błąd z czujnikiem pedału sprzęgła i drugi problem rozwiązany :)

został tylko ten błąd z zaworem regulacji ciśnienia turbiny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...