Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przycisk od awaryjnych nie gaśnie


Patryk Woźniak

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, Panowie do szału mnie doprowadza ten przycisk od awaryjnych, zamknę auto a on cały czas się świeci, nic się nie świeci tylko on, czemu? Raz na jakiś czas zgaśnie to dziękuję Bogu, gdzie szukać przyczyny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak powinno być. Gaśnie samemu po dłuższej chwili jako ostatni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Napisano dziś, 16:30
Witam, Panowie do szału mnie doprowadza ten przycisk od awaryjnych, zamknę auto a on cały czas się świeci, nic się nie świeci tylko on, czemu? Raz na jakiś czas zgaśnie to dziękuję Bogu, gdzie szukać przyczyny?

miałem ten sam problem, u mnie przyczyną było nie odpowiednie podłączenie radia nie fabrycznego :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może być wiele przyczyn...

jeśli nie gasną awaryjki to znaczy że jakiś moduł nie idzie w kimono przez co rozładowywany jest aku przez cąłą noc idzie pobór nawet do kilku amper.

Musisz sprawdzić błędy jakie są coś pracuje i nie pozwala "wygasić " się CANom

druga opcja to zamykasz "sztucznie drzwi od kierowcy " mając je otwarte tak samo robisz z maską wpinasz się amperomierzem w akumulator i po kolei wyjmujesz bezpieczniki patrząc na amperomierz

kiedy po kolejnym zamknięciu awaryjka zgaśnie co nie powinno trwać dłużej niż 2 do 3 minut a na amperomierzu nie będziesz miał poboru to znak że trafiłeś na obwód który nie pozwala wygasić się kanom.

U mnie np był to dekoder TV naziemnej który było odpięty oraz telematic przez to ze odpięta była słuchawka.

W tym wypadku wystarczyło wyjąć bezpieczniki i ich nie wkładać jako że te systemy mi są całkowicie zbędne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doszedłem do jednej rzeczy, mianowicie tylne prawe drzwi coś szwankują . Jak się otworzą to raz się odpala to na fisie, lampki się zaświecają oraz lampka (ta czerwona w drzwiach) a raz nic się nie dzieje z tych rzeczy. Może to coś od tego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mikrostyk w drzwiach do wymiany, jak nie bedzie potwierdzenia że drzwi poprawnie zamkniete to też nie wygasi. Jak kontrolka w drzwiach od alarmu miga to jest ok, jak nie to znaczy że drzwi nie są zamkniete poprawnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kontrolka w drzwiach kierowcy ma migać po zamknięciu drzwi z pilota !! a awaryjki mają gasnąc po kilku minutach jak nie gasną jakiś moduł w tym przeszkadza.

Musisz to sam sprawdzić

Mikrostyk w drzwiach do wymiany, jak nie bedzie potwierdzenia że drzwi poprawnie zamkniete to też nie wygasi. Jak kontrolka w drzwiach od alarmu miga to jest ok, jak nie to znaczy że drzwi nie są zamkniete poprawnie.

tak na marginesie styki bardzo rzadko są nie sprawne w tylnych drzwiach prędzej mikro zwarcia na płytce zamka lub modułu drzwi.

Kiedy robią się mikro zwarcia na CAN ie jest inne napięcie niż powinno być i wykrywane jest to jako nie sprawność wystarczy rozebrać zamek dobrać się do płytek drukowanych i styków i przemyć alko izopropylowym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VAG powinien cos wykazac. Podlacz kabel.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie odłączałeś czegoś ostatnio? Ja zostawiłem raz auto bez zegarów jak zabrałem je na chatę, żeby głośniczek wymienić - przez noc aku padł.

Jakiekolwiek błedy komunikacji (data bus) jak masz w modułach - może być problem.

Poza przemyciem płytki zamka polecam jeszcze przelutować wszystkie luty na niej - mogą tam być zimne luty (pęknięte, niestabilne połączenie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś wymieniłem panel od szyb w drzwiach kierowcy, i o wymianie zamkłem auto, i zgasł ten trójkąt. Potem otwarlem, zamkłem i znów zgasł. To ma wgl jakieś powiązanie?

No i zaś to samo poszedłem na chwile do auta zamkłem i zaś się świeci ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie byłem dziś na kompie i takie oto błędy mi się pokazały, czy ten trójkąt ma coś z tym wspólnego ?

https://zapodaj.net/392179767b0f2.jpg.html

https://zapodaj.net/36997f33e4842.jpg.html

https://zapodaj.net/4e77b3159b987.jpg.html


00668 Napięcie baterii (terminal 30)

18010 P1602 Terminal 30 źródła zasilania (B+) – niskie napięcie D

01826 - czujnik kąta skrętu kierownicy -G85-,Napięcie zasilania końcówki 30

Edytowane przez Patryk Woźniak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...