Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów 1.8t ANB


1wi7

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich jako nowy użytkownik. Posiadam Audi A4 1.8t ANB 150KM, autko ma pare mankamentów, jest dopiero co sciągniete z za granicy i dzisiaj zrobiłem jej logi dynamiczne. Z tego co sam dostrzegam to: przepływka wydaje mi sie sprawna. Sonda lambda uszkodzona, turbina nie doładowuje. Gdyby ktoś mógł coś podpowiedzieć od czego zaczynać naprawę, oraz czy coś wiecej widać z logów:

http://vaglog.pl/log-033_002_w5DYB6x.html

http://vaglog.pl/log-020_118_G2NMvN.html

http://vaglog.pl/log-003_115_RWICVc.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka i sonda jest sprawna, problem jest z doładowaniem, zacznij od standardowych zabiegów czyli szczelność dolotu, zawór dv czy nie uszkodzony. Potem jak to sprawdzisz i nie przyniesie rezultatów trzeba sprawdzić sterowanie turbina i klapke wg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dodatkowo logi statyczne:

http://vaglog.pl/log-002_032_033_44M43w.html

No i po logach pojawił się błąd:

17521 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S1 P1113 - 35-10 - Internal Resistance too High - Intermittent Readiness: 0010 1001


A ten zawór dv można jakoś jednoznacznie sprawdzić czy jest sprawny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze że jesteś z lubelskiego, zaleć do mnie to Ci sprawdzę wszystko to co wyżej kolega pisał, auto na chwile obecną ma prawo...nie jechac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że ma prawo nie jechać ze względu na doładowanie (brak), oraz dlatego, że jest niezarejestrowane ;)

Diagnozowanie będe musial robić we własnym zakresie, myśle ze dam rade. Zastanawiam się po prostu czy dv musze podmienic na 100% sprawna, lub nowa, czy jest jakis inny myk na sprawdzenie jej ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba wyjąć i sprawdzić czy membrana nie jest pęknięta, wpisz w youtube i wszystkiego się dowiesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ten błąd lambdy to co może byc?


I dopiero sobie przypomnialem, wczesniej znalazlem uszkodzony zaworek zwrotny na podcisnieniach i w celu szybkiej "poprawy" chwilowej, wstawilem w jego miejsce kawałek rurki, zeby tylko zachować szczelność. Czy może to również wpływa na doladowanie, co prawda niby nie jest to obieg sterujący turbem, ale może jakoś pośrednio wpływa?

Zaworek na zdjeciu:

4saedh8r.png

PS. to nie moje zdjecie


Klapa w turbinie okazała się bardzo luźna, nie domykała się. Została naprawiona troche domowymi sposobami, ale narazie działa.

Auto przyspiesza jak szalone pomimo że to tylko seria 150KM i quattro.

Na logach widze delikatne przeladowanie przez pewien czas, czy powinienem się tym martwić?

Dodam, że podciągnąłem zawór WG na regulacji tak że otwiera się przy około 0.45-0.5bara ciśnienia w wężyku od N75.

http://vaglog.pl/log-003_115_AXnhSJa.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po roku powolnych napraw (z racji że to auto zabawka), auto jako tako zaczyna więcej jezdzić. Dostało nowe świece NGK PFR6Q, mapę po czym zrobiłem logi i nadal nie podobają mi się korekcje na kanale 020, no i przepływ malutki. Dodatkowo przy doładowaniu czasami słyszę świst, doładowanie pomimo tego utrzymane. Przepływka walnięta czy najpierw badać nieszczelność?

1.JPG

2.JPG

3.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...